Bedanktquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:46 schreef Baan1980 het volgende:
Peeps, heb aankomende week veel om handen dus ik dach laat ik een mooie OP maken. Het eerste begin heb ik. Een overzicht met alle NL deelnemers, assistentie, nummers, etc. Het idee is om bij alle (waar aanwezig)
foto`s tussen te plaasen en dan helemaal onderop enkele Dakar site`s neer te zetten.
De uitzending van de late avond wordt de volgende dag in de vroege avond herhaald.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:25 schreef Ambrosius het volgende:
Er zijn twee uitzendingen per avond op RTL7 zie ik, is de laatste een herhaling van de eerste of niet?
Klopt. Het nieuws lijkt nog van vorig jaar te zijn:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:54 schreef existenz het volgende:
Er staat ook op de site van de organisatie geen Jan de Rooy vermeld
Overigens zijn er al 37 trucks geklasseerd...quote:17:20:06 ► Victoire d’étape pour Tchaguine
Le quadruple vainqueur du Dakar Vladimir Tchaguine a signé le meilleur temps avec 2’20’’ d’avance sur l’ancien champion du monde de WRC Miki Biasion, au volant d’un camion Iveco. Le tenant du titre Firdaus Kabirov a déjà près d’une demie heure de retard sur son chef d’équipe chez Kamaz.
Ja, daar moet haast wel iets gebeurd zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:01 schreef tenharkeldakar het volgende:
ziet er na uit dat de rooy en bexk nu al meer als 1 uur moeten gaan goed maken op de rooy jr
Dat is De Rooy jr.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:18 schreef Marcosss het volgende:
Op dakar.com staat bij breaking news nu wel:
Pending validation by the commissaries, Dutchman Gerard De Rooy recorded the best time of the special stage with 1’40’00", 20 seconds ahead of countryman Hans Stacey and 46 in front of last year’s winner, the Russian Vladimir Chagin.
![]()
Ja, inderdaad.. Ze stonden trouwens eerst bij het checkpoint volgens iritrack.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:20 schreef tenharkeldakar het volgende:
als ik iritrack moet geloven moeten bekx , de rooy van leeuwen en marcel schoo nog starten???
irtrack klop weer eens niet
Yep, ik dacht eerst dat het over sr. ging, maar toen ik het hele bericht zag, zag ik de naam Gerard ook staanquote:
Gerard en Jan de Rooy zijn wel gewoon te selecteren.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:02 schreef existenz het volgende:
#502(Jan de Rooy) is niet te selecteren op de iritrack is de 2006 versie
Ding heet niet voor niets al jaren IRRI track. Prima afkorting voor dat IRRITANTE ding.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:20 schreef tenharkeldakar het volgende:
als ik iritrack moet geloven moeten bekx , de rooy van leeuwen en marcel schoo nog starten???
irtrack klop weer eens niet
En nu staan ze wel weer bij de finishquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:21 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.. Ze stonden trouwens eerst bij het checkpoint volgens iritrack.
Hopen dat het om een technische fout gaat bij de tijdmetingquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:21 schreef Marcosss het volgende:
[..]
47 trucks nu in de uitslag trouwens, en nog geen Bekx of de Rooy sr.
53 502 DE ROOY (HOL)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Jan de Rooy is binnen als 53ste. Al 2 uur achterstand
Dikke kans op.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Geusens is als 51ste binnen gekomen. Heeft hij ondersteuning moeten geven aan Jan?
Ik ben zeer benieuwd naar vanavondquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:28 schreef tenharkeldakar het volgende:
bexk heeft schade gereden en de rooy moest ook geholpen worden de hugo Duisters
Dat zou erg jammer zijn... Jan de Rooy die gaat nu geheid van dag successen en dat zal hij ook mogen van de concurrenten.. Dus voor hem is niet veel verloren.. Zeker nu Gerard hoog in het klassement staat..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:34 schreef tenharkeldakar het volgende:
lees de berichten dat bekx er mischien uitlicht
Van de website van De Rooy (chatbox):quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:38 schreef tenharkeldakar het volgende:
wat ik al eerder heb verteld dat hij schade had gereden
quote:cm
hans is op sukawara geknald. truck aan barrels
De wagen rijd dus gelukkig nogquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:46 schreef Eddy185 het volgende:
Bexk is binnen op 02:15:56
Helaas geen melding over de Rooy en Bekx.quote:18:35
Shinozuka stuck on the special stage
No. 342, SHINOZUKA/DI PERSIO - NISSAN, SUPER PRODUCTION
Japan’s Kenjiro Shinozuka, rally winner in 1997, is currently stuck on the special section 5 km from the finish, due to technical problems.
staat ook een vrij duidelijk logo op de site van de rooyquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:03 schreef dubidub het volgende:
Huh, valt me vandaag pas op dat De Rooy met een RTL7 logo op z'n trui rondloopt![]()
inderdaad..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:04 schreef psychosucker het volgende:
zelfs bekx zijn website trekt het niet.....
Echt?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
staat ook een vrij duidelijk logo op de site van de rooy
En afgelopen jaren reden ze ook al prominent met het RTL logo rond
[afbeelding]
Tegenstrijdige berichten over Bekx...quote:stefan
jan heeft problemen met zijn versnellingsbak gehad
en is gesleept door huga. Bekx heeft boompje
meegepakt!
Eurosport kan je niet ontvangen? Half elf en half twee... RTL heeft zowieso meer geblaat als inhoud in het programma zitten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:22 schreef jpjedi het volgende:
ik word nu toch wel erg benieuwd naar de beelden..
Balen dat ik naar een nieuwjaarsreceptie moet.En hebben geen recorder..
![]()
Je verliest geen uren door zo vast te komen te zitten lijkt me.. En met een kapotte radiator wil je in dit stadium idd geen risico's nemen en niet vol rijden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:06 schreef Baan1980 het volgende:
Op de website van Loprais staat het volgende:
"Jan de Rooy gut stuck in the sand in the first curve of the rally and his team mate Dusters had to help him. At the same time even the Russian Vladimir Chagin ran into troubles and two crews of Ginaf Rally Power and lost nearly 20 minutes. Hans Bekx damaged a radiator at a collision with Y. Sugawara. Tomas Tomecek lost a lot of time at technical problems and Andre Azevedo lost 10 minutes due to puncture."
Onderstaande foto van de Rooy Sr stond daar bij...
[afbeelding].
Het Ginaf team stond op het zelfde stukje vast en moest dus worden weggesleept
[afbeelding]
Problemen met de versnellingsbak:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Je verliest geen uren door zo vast te komen te zitten lijkt me.. En met een kapotte radiator wil je in dit stadium idd geen risico's nemen en niet vol rijden.
Bron: www.dakar-derooy.comquote:...
Gerard de Rooy was uiteraard uitgelaten dat hij zijn visitekaartje zo nadrukkelijk kon afgeven. Zonder problemen legde hij de 117 kilometer af in 1 uur en 40 minuten. Daarmee was hij 20 seconde sneller dan neef Hans Stacey en 46 seconden sneller dan de Rus Tchaguine. “Het ging dik schoon, “ lacht hij uitbundig, niet wetend dat zijn vader met ernstige problemen nog op het parcours staat. Als hij op de hoogte wordt gesteld is een deel van de vreugde gauw van zijn gezicht verdwenen. “Dat is niet best, een probleem met de tussenbak. Dat kost toch gauw twee uur.”
Gerard kreeg gelijk want uiteindelijk zou vader Jan 3 uur, 40 minuten en 38 seconden over de proef doen en dus 2.00.38 uur verliezen. “Het gebeurde al in de eerste bocht, binnen een kilometer. Hugo heeft de boel min of meer opgelapt zodat we de proef af konden maken. We moeten nu dus van achter af beginnen. Dat is Hans Stacey vorig jaar ook overkomen. Hij verloor twee uur maar werd uiteindelijk toch tweede, “ weet een teleurgestelde Dany Colebunders. Dat het humeur van Jan de Rooy onder nul was behoeft geen betoog.
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |