quote:Op maandag 18 december 2006 20:49 schreef pos het volgende:
Ja ik weet het nu, kom alleen niet op z'n naam....ligt op het puntje van m'n tong. Toneelspeler toch?
Verdorrie m'n hersens krakenquote:
Scrut ik weet dat hij in al die kluchten speelde. Dat vreselijke drukke gedoequote:Op maandag 18 december 2006 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij speelde niet in De Lachende Scheerkwast, hoewel je dat wél zou verwachten.
DLS is geen klucht maar een dramady van Wim T. Schippers maar ik dacht dat die titel je een beetje op weg kon helpenquote:Op maandag 18 december 2006 20:59 schreef pos het volgende:
[..]
Scrut ik weet dat hij in al die kluchten speelde. Dat vreselijke drukke gedoe![]()
Dat weet ik natuurlijk wel, daar had ik het ook niet over. Was er trouwens een enorme fan van, net als "op zoek naar Jolanda"quote:Op maandag 18 december 2006 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
DLS is geen klucht maar een dramady van Wim T. Schippers maar ik dacht dat die titel je een beetje op weg kon helpen
Wim T. is leukquote:Op maandag 18 december 2006 21:04 schreef pos het volgende:
[..]
Dat weet ik natuurlijk wel, daar had ik het ook niet over. Was er trouwens een enorme fan van, net als "op zoek naar Jolanda"
Bij Theater van de Lach denk ik meteen aan John Lantingquote:Op maandag 18 december 2006 21:04 schreef pos het volgende:
Weet ook wel dat je het over theater van de lach hebt, maar nog steeds schiet me geen naam te binnen.
Bijna. Formule 1 coureur.quote:Op maandag 18 december 2006 23:14 schreef Berkery het volgende:
Horlogemaker?
'k ben ook bijna formule 1 coureur.quote:Op maandag 18 december 2006 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Bijna. Formule 1 coureur.
Ljouwert. Tip: koop een kutauto, werkt voor mij. Ik heb al meer dan een jaar geen prent gehad.quote:Op maandag 18 december 2006 23:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k ben ook bijna formule 1 coureur.
Als ik de boys uit Ljauwerd mag geloven, tenminste...![]()
Ik beweeg me reeds voort in een niet vooruit te branden hondenhok.quote:Op maandag 18 december 2006 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ljouwert. Tip: koop een kutauto, werkt voor mij. Ik heb al meer dan een jaar geen prent gehad.![]()
En nu? Op de brommert?quote:Op maandag 18 december 2006 23:51 schreef Treinhomo het volgende:
Overigens vindt m'n werkgever 't blijkbaar ook een beetje te gortig worden;
Kreeg van de week bericht dat ik vrijdag m'n auto moet inleveren.
Nee.quote:Op maandag 18 december 2006 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
En nu? Op de brommert?
Bushomoquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee.
Ik krijg er een bus voor terug.
De brutaliteitquote:Ergo; ik kreeg het vriendelijke verzoek of ik er een keer met de stofzuiger doorheen wilde rausen om de broodkruimels te verwijderen.![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 21:27 schreef Z het volgende:
.... vanochtend heb ik een (wolk van een) dochter gekregen
Z en mevrouw Z van harte gefeliciteerd met jullie dochterquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:41 schreef pyl het volgende:
Wacht even, in een ander topic lees ik:
[..]
Van harte gefeliciteerd Z (en mevrouw Z) met dit kleine zetje!!!!!
![]()
Mocht je althans de tijd hebben dit te lezen onder alle beslommeringen door die gasten, beschuiten, luiers, badjes, het naveltje, nog meer luiers met zich meebrengen.![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:54 schreef Z het volgende:
Gisterochtend ben ik vader geworden van een dochter. Ze heet Gwen, moeder en kind maken het prima.
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:54 schreef Z het volgende:
Gisterochtend ben ik vader geworden van een dochter. Ze heet Gwen, moeder en kind maken het prima.
[afbeelding][afbeelding]
HA!quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:54 schreef Z het volgende:
Gefeliciteerd met je dochter Z, ook voor je vrouwtjequote:Op dinsdag 19 december 2006 17:59 schreef Z het volgende:
Met mij gaat het ook goed, met m'n internet wat minder, dat valt de hele tijd uit ...
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:54 schreef Z het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter, Z!quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:54 schreef Z het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Zit hij in de muziek?quote:Op woensdag 20 december 2006 12:07 schreef pyl het volgende:
'middag.
Neen, niet Henry Fonda; wel uit een belendend broodwinningswereldje.
Nee, meneer zat niet in de muziek.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:27 schreef Smirnov het volgende:
Zit hij in de muziek?
Je hebt de essentie van dit spelletje al aardig in de smiezen, smirnov.quote:Zoals zo vaak komt hij me erg bekend voor maar ik kan er geen naam bij plaatsen.
Het is dus een dode artiest?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:38 schreef pyl het volgende:
Nee, meneer zat niet in de muziek.
Hier kan ik dus niet tegen, ik wil het gewoon weten.quote:Je hebt de essentie van dit spelletje al aardig in de smiezen, smirnov.
Dat mag je gerust zeggen, ja. Meneer is in 1975 onder nooit opgehelderde omstandigheden vermoord.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:45 schreef Smirnov het volgende:
Het is dus een dode artiest?
Dat is de ware geest.quote:Hier kan ik dus niet tegen, ik wil het gewoon weten.![]()
Ja. nu je het zegt, denk ik dat ook.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:17 schreef pyl het volgende:
Nee, da's Terence Hill, lijkt me.
Narcotic thrustquote:
quote:
Aha, ik dacht dat Narcotic Thrust wellicht een stroming (een type muziek) was, weer een substroming van Narcotic, zeg maar. Inmiddels begrijp ik dat ook Narcotic geen stroming is ...quote:Op donderdag 21 december 2006 09:05 schreef Tokay het volgende:
Ik denk dat Narcotic Thrust de naam is van het groepje.
Je bent in de war met Gothic, denk ik, pyl. Geeft niet hoor.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:10 schreef pyl het volgende:
Aha, ik dacht dat Narcotic Thrust wellicht een stroming (een type muziek) was, weer een substroming van Narcotic, zeg maar. Inmiddels begrijp ik dat ook Narcotic geen stroming is ...![]()
![]()
Nee, wat de Gothiek is weet ik wel.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:14 schreef Tokay het volgende:
Je bent in de war met Gothic, denk ik, pyl. Geeft niet hoor.
Je bent in de war, denk ik, pyl. Geeft niet hoor.quote:
O ja, dat kan ook; ze heeft wel wat van zo'n wicht uit Dynasty ... Speelde een prinsesje (quote:Op donderdag 21 december 2006 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
Of actrice...
Ja volgens mij ook die... Catherine heet ze volgens mij van voren.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:37 schreef pyl het volgende:
[..]
O ja, dat kan ook; ze heeft wel wat van zo'n wicht uit Dynasty ... Speelde een prinsesje ().
Huppeldepup Oxenburg, of zoiets.
Maar ik zal wel weer in de war zijn.
Nee daar is het veel te warm voor in Athene, dus logisch eigenlijk.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:46 schreef pyl het volgende:
De sneeuw blijft niet echt liggen, hè Diaan?
Ja!quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:04 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmm is dat Koningin Noor?
Hij wilde het naar verluidt eerst aanleggen met Linda Evans, die met die jukbeenderen, maar die had toen al iets met die Griekse componist van liftmuziek, Yanni.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:08 schreef pyl het volgende:
Tja, die Koning Hoessein was een fervent Dynasty-fan, vandaar.![]()
Jazeker. De vorige keer plaatste ik deze foto, meen ik:quote:Op donderdag 21 december 2006 10:15 schreef Tokay het volgende:
Is m'neer een kunstenaar?
Nee, meneer is een Nederlandse kunstenaar / fratsenmaker.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:18 schreef Bimmel het volgende:
Is dit de geestelijk vader van Dynasty, meneer Shapiro?
Viel SpaB en pas op dat je je PIN pas niet verstuikt!quote:Op donderdag 21 december 2006 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga me aankleden en winkelen![]()
tot later
Dát herinner ik me nog.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:18 schreef pyl het volgende:
Jazeker. De vorige keer plaatste ik deze foto, meen ik:
[afbeelding]
Hoe staat het met dat goede, oude geheugen, Tokay?
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:26 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Viel SpaB en pas op dat je je PIN pas niet verstuikt!
Komt goed...quote:Op donderdag 21 december 2006 10:26 schreef Tokay het volgende:Dag Diaan, koop de stad niet (helemaal) leeg.
zeer juist gedacht pyl.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:21 schreef pyl het volgende:
Dat is meneer Tabaksblat, dacht ik.
Dit is het meisje van de Mona reclames (de vriendin van Tim) en de nieuwste ex van Daan Schuurmansquote:Op donderdag 21 december 2006 12:10 schreef Gellius het volgende:
Dat is gewoon een van die ontelbare anonieme kassameisjes, toch?
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:15 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Dit is het meisje van de Mona reclames (de vriendin van Tim) en de nieuwste ex van Daan Schuurmans
Niks mis mee overigens, die Style Councilquote:Op donderdag 21 december 2006 12:32 schreef pyl het volgende:
Links is Paul Weller, dus tesamen zal het wel de Style Council zijn.
Yup.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:32 schreef pyl het volgende:
Links is Paul Weller, dus tesamen zal het wel de Style Council zijn.
Zie je wel? Je kunt het heus!quote:Op donderdag 21 december 2006 15:04 schreef Tokay het volgende:
Nancy Sinatra?
Nieuwe site?? www.geriatrische-hitkrant.nl ?? Zeer populairquote:Op donderdag 21 december 2006 15:23 schreef pyl het volgende:
Nee, niet Marianne Faithfull, en nee, ik heb geen nieuwe site gevonden. Ik doe alles op eigen kracht.![]()
Het zullen de nakende Kerstdagen zijn, Tokay.quote:
Nee.quote:Mevrouw is wel een Amerikaanse zangeres?
Hé, dat is dan weer wel in de roos.quote:Het zou ook best een Eurovisie Songfestival-typje kunnen zijn...
A. Dat is niet waar. Deze mejuffrouwen zijn van voor mijn tijd.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:29 schreef Bimmel het volgende:
Dit zijn natuurlijk de Britney's en Christina's uit pyl's prille jeugd
Ze hebben in elk geval meer gevoel voor pose en elan dan dat "gepimpte straat imago" van heden ten dage.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:32 schreef pyl het volgende:
[..]
A. Dat is niet waar. Deze mejuffrouwen zijn van voor mijn tijd.![]()
B. Ze zijn veel mooier dan Britney en Christina.![]()
Nope, die van mij kwam uit Wales.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:30 schreef Neleos het volgende:
Sandie Shaw?
Die werd eerste. Mijn mejuffrouw tweede. Haar grootste hit had ze toen echter al gehad.quote:
Uit Llanfirepuchguingichgogerichgwindrowichllantisilliogogogoch of uit Llandudno??quote:
quote:Don't mind the rocks that I've got
I'm still Jenny from Llanfirepuchguingichgogerichgwindrowichllantisilliogogogoch
quote:
Jaaaaa.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:59 schreef pyl het volgende:
Dat lijkt me dan weer wel Marianne Faithful.
Zeg pyl, ahum, wat ga jij in Brussel doen, als ik vragen mag??quote:Op donderdag 21 december 2006 13:42 schreef pyl het volgende:
Da's mooi Gellius. Faire la fête, enzo. Ikzelf vertrek eerdaags richting B.![]()
Kerst vieren.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:03 schreef Tokay het volgende:
Zeg pyl, ahum, wat ga jij in Brussel doen, als ik vragen mag??![]()
Nee, die was Nederlands-Israëlisch, als ik het wel heb. En een stukje mooier ook - dat weet ik zeker.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:23 schreef Neleos het volgende:
Esther Ofarim?
Grrrrrr...quote:Op donderdag 21 december 2006 16:12 schreef pyl het volgende:
Wel een lekker ding, hè Bim?
quote:Quand le soleil dit bonjour aux montagnes
Et que la nuit rencontre le jour
Je suis seule avec mes rêves sur la montagne
Une voix me rappelle toujours
J'écoute à ma porte de la chanson du vente
Rappelle les souvenirs de toi
Quand le soleil dit bonjour aux montagnes
Je suis seule
Je ne veux penser qu'à toi
Now when the sun says good day to the mountains
And the night says hello to the dawn
I'm alone with my dreams on the hilltop
I can still hear his voice though he's gone
I hear from my door the lovesongs through the wind
It brings back sweet memories of you
Quand le soleil dit bonjour aux montagnes
Je suis seule
Je ne veux penser qu'à toi
Typisch gevalletje klok-en-klepel, Neleos: het is Lucille Starr, met The French Song.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:34 schreef Neleos het volgende:
Quand le soleil dit vanne... Lucille French?
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:35 schreef Neleos het volgende:
Lucille Starr kan ook.
Ja, ik wist het wel. De Franse titel is Quand Le Soleil Dit. Of niet?quote:Op donderdag 21 december 2006 16:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Typisch gevalletje klok-en-klepel, Neleos: het is Lucille Starr, met The French Song.
Dat wisten we al, Tokay.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:38 schreef Tokay het volgende:
Ik ken alleen Lucille Werner. Die van Lingo.
Ik kan het straks wel even nakijken in mijn boek '500 nummer 1 hits'.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:42 schreef pyl het volgende:
Dat zou best eens kunnen, Neleos, maar men heeft het altijd over The French Song. Gellius zou het wel weten, maar die verkeert reeds in andere sferen.
Au.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:43 schreef pyl het volgende:
Dat wisten we al, Tokay.
quote:La vie est belle
Un peu moins belle que vue du ciel, vue d'ici
La lune est claire
Et aussi loin, que soit la mer, je la suis
J'ai perdu la mémoire
Ma vie défile
Dans la presqu'île
Je finirai tôt ou tard...
Dat heb ik bewust gedaan, goed hè?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:53 schreef Tokay het volgende:
Oei, die is wel heel moeilijk te herkennen...
Nou, je kwam anders al aardig in de richting. Hij kwam uit een ander land en beoefende een ander vak, maar toch.quote:Een Amerikaanse acteur, Danny Kaye, bijvoorbeeld?
Nah, toch maar niet. Suggestie slaat nergens op.![]()
Had/heeft jouw meneer iets te maken met Unicef?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:35 schreef pyl het volgende:
Nee, met Danny Kaye was je warmer.
Waarschijnlijk wordt hier gedoeld op À bout de souffle, maar dat is een film van Goddard en niet van Bunuel, die overigens onlangs nog door mij is geplaatst. Bunuel bedoel ik; Goddard is alweer even geleden.quote:
je weet toch dat ik van je hou Tokaytje?!quote:
Jeuj!quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:59 schreef Bimmel het volgende:
Affleck @ Gandolfini
Goed!quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:06 schreef pyl het volgende:
Hey, die ken ik van de boekenplankjes van Scrutinizer: Dr. Snuggles?
Bettyquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:16 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
Goudeerlijke tekenfilmfiguren met karakter - kom daar nog eens om, Bimmel!
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:00 schreef Bimmel het volgende:
je weet toch dat ik van je hou Tokaytje?!
![]()
Da's toch de baardmans van de buren?quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat is de ware kerstgedachte, Bimmel!
![]()
Kijk, een oude bekende:
[afbeelding]
![]()
En ik weet wie het is!![]()
Vind je? Ik vind de gelijkenis met James Last treffender.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:31 schreef Bimmel het volgende:
Da's toch de baardmans van de buren?
Willy Vandersteen look-alike
Is het zijn broer?quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:32 schreef Tokay het volgende:
Vind je? Ik vind de gelijkenis met James Last treffender.
Nee, zeker niet. Meneer doet nu al zo'n vijftig jaar hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:07 schreef Neleos het volgende:
Een modeontwerper?
Ach, ook zelfs ìk heb mijn mindere momenten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:03 schreef pyl het volgende:
Je zit er naast, Tokay - het kan de beste gebeuren.
Meneer is brouwer van alcoholische verschnaperingen?quote:Hij oogt wel als een trekkie, maar hij is het allerminst, Neleos. Meneer bleef altijd met beide benen op de grond - zijn producten echter vergezellen je weleens mee naar boven.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:15 schreef Tokay het volgende:
Meneer is brouwer van alcoholische verschnaperingen?
O. Is hij dan misschien de vaste tekstschrijver van Céline Dion?quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:17 schreef pyl het volgende:
Nee.Wel leiden meneers producten ook vaak tot helse hoofdpijnen.
Hmmmmmm ..... is die zo erg dan? Ik ken maar één nummer van haar.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:21 schreef Tokay het volgende:
O. Is hij dan misschien de vaste tekstschrijver van Céline Dion?
Nee, ook niet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:24 schreef Neleos het volgende:
Hij is een wapenbouwer?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:31 schreef Neleos het volgende:
Hij is een bouwer van grafmuziek?
Nein.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:32 schreef Tokay het volgende:
Is meneer een Nederlander?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:32 schreef Neleos het volgende:
James Last bijvoorbeeld.
Nee, met je eerste opmerking zat je namelijk al heel dichtbij.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:48 schreef pyl het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee, Neleos. Is het een lastige vrouw?
Okeej. Het gaat hier om een atleet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:34 schreef Bimmel het volgende:
nou, doe maar eens een hintje Neleos...
Die ja. Santhi Soundarajanquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:46 schreef Bimmel het volgende:
Owh...wacht even..Da's die "dame" die eigenlijk geen dame is en een medaille had gewonnen en nu toch weer niet omdat ze geen dame bleek te zijn...die dus.![]()
quote:Atlete valt door mand bij geslachtstest
Uitgegeven: 19 december 2006 21:34
NEW DELHI - De Indiase atlete Santhi Soundarajan is dinsdag haar zilveren medaille, die ze bij de Asian Games veroverde, ontnomen. De nummer twee op de 800 meter voor vrouwen kreeg na een geslachtstest te horen dat ze "de regels heeft overtreden".
De betrokken instanties benadrukken discreet met de affaire te zullen omgaan. Niemand wil dan ook verklaren dat Soundarajan een man is. Een woordvoerder van de Asian Games verklaarde slechts dat de atlete op advies van de medische commissie is gediskwalificeerd.
Nadat Soundarajan is geschrapt uit de uitslag, kreeg Viktoria Jalovtseva uit Kazachstan het zilver uitgereikt. Zamira Amirova uit Oezbekistan - aanvankelijk vierde - ontving de bronzen medaille.
Whehehehe ... wat gebeurt er toch veel in de wereld waarvan ik geen weet heb.quote:
Dit is een da's-je in de categorie van dames die jij gisteren uit de kast trok.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:52 schreef pyl het volgende:
[..]
Whehehehe ... wat gebeurt er toch veel in de wereld waarvan ik geen weet heb.![]()
Ook die das van Bimmel ken ik niet. Ze is trouwens wel goed gelukt, zo op het eerste oog.
Dat zou een rel zijn zeg...Daphne Bunskoek een da's.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:57 schreef Tokay het volgende:
Is dat Daphne Bunskoek, Bim?
Jawohl!quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:56 schreef pyl het volgende:
O ja, is het de Israëlische Dana? Dana International?
Virtuoos ge-fotosoept pylquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:09 schreef pyl het volgende:
In een poging het niveau weer wat omhoog te brengen:
[afbeelding]
Dank je, Bimmel. Te veel eer, enzo.quote:
Nee joh. Mijn mevrouw was zo iemand voor wie "heel mannelijk Nederland" door de knieën ging. Ooit.quote:Is dat Tonny vd Hummekreek oid?
Nee hoor, veel ... ehm ... leuker.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:17 schreef Tokay het volgende:
Hmm. Elsje de Wijn, of zo?
Welnee Bim!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:14 schreef Bimmel het volgende:
Virtuoos ge-fotosoept pyl![]()
Is dat Tonny vd Hummekreek oid?
Toch zeker niet, inderdaad.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:20 schreef Tokay het volgende:
Dat is toch zeker niet Pleuni Touw?!
Allerminst.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:22 schreef Tokay het volgende:
Lenny Kuhr, dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |