quote:Op maandag 18 december 2006 20:49 schreef pos het volgende:
Ja ik weet het nu, kom alleen niet op z'n naam....ligt op het puntje van m'n tong. Toneelspeler toch?
Verdorrie m'n hersens krakenquote:
Scrut ik weet dat hij in al die kluchten speelde. Dat vreselijke drukke gedoequote:Op maandag 18 december 2006 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij speelde niet in De Lachende Scheerkwast, hoewel je dat wél zou verwachten.
DLS is geen klucht maar een dramady van Wim T. Schippers maar ik dacht dat die titel je een beetje op weg kon helpenquote:Op maandag 18 december 2006 20:59 schreef pos het volgende:
[..]
Scrut ik weet dat hij in al die kluchten speelde. Dat vreselijke drukke gedoe![]()
Dat weet ik natuurlijk wel, daar had ik het ook niet over. Was er trouwens een enorme fan van, net als "op zoek naar Jolanda"quote:Op maandag 18 december 2006 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
DLS is geen klucht maar een dramady van Wim T. Schippers maar ik dacht dat die titel je een beetje op weg kon helpen
Wim T. is leukquote:Op maandag 18 december 2006 21:04 schreef pos het volgende:
[..]
Dat weet ik natuurlijk wel, daar had ik het ook niet over. Was er trouwens een enorme fan van, net als "op zoek naar Jolanda"
Bij Theater van de Lach denk ik meteen aan John Lantingquote:Op maandag 18 december 2006 21:04 schreef pos het volgende:
Weet ook wel dat je het over theater van de lach hebt, maar nog steeds schiet me geen naam te binnen.
Bijna. Formule 1 coureur.quote:Op maandag 18 december 2006 23:14 schreef Berkery het volgende:
Horlogemaker?
'k ben ook bijna formule 1 coureur.quote:Op maandag 18 december 2006 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Bijna. Formule 1 coureur.
Ljouwert. Tip: koop een kutauto, werkt voor mij. Ik heb al meer dan een jaar geen prent gehad.quote:Op maandag 18 december 2006 23:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k ben ook bijna formule 1 coureur.
Als ik de boys uit Ljauwerd mag geloven, tenminste...![]()
Ik beweeg me reeds voort in een niet vooruit te branden hondenhok.quote:Op maandag 18 december 2006 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ljouwert. Tip: koop een kutauto, werkt voor mij. Ik heb al meer dan een jaar geen prent gehad.![]()
En nu? Op de brommert?quote:Op maandag 18 december 2006 23:51 schreef Treinhomo het volgende:
Overigens vindt m'n werkgever 't blijkbaar ook een beetje te gortig worden;
Kreeg van de week bericht dat ik vrijdag m'n auto moet inleveren.
Nee.quote:Op maandag 18 december 2006 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
En nu? Op de brommert?
Bushomoquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee.
Ik krijg er een bus voor terug.
De brutaliteitquote:Ergo; ik kreeg het vriendelijke verzoek of ik er een keer met de stofzuiger doorheen wilde rausen om de broodkruimels te verwijderen.![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 21:27 schreef Z het volgende:
.... vanochtend heb ik een (wolk van een) dochter gekregen
Z en mevrouw Z van harte gefeliciteerd met jullie dochterquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:41 schreef pyl het volgende:
Wacht even, in een ander topic lees ik:
[..]
Van harte gefeliciteerd Z (en mevrouw Z) met dit kleine zetje!!!!!
![]()
Mocht je althans de tijd hebben dit te lezen onder alle beslommeringen door die gasten, beschuiten, luiers, badjes, het naveltje, nog meer luiers met zich meebrengen.![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:54 schreef Z het volgende:
Gisterochtend ben ik vader geworden van een dochter. Ze heet Gwen, moeder en kind maken het prima.
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:54 schreef Z het volgende:
Gisterochtend ben ik vader geworden van een dochter. Ze heet Gwen, moeder en kind maken het prima.
[afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |