Ik heb het op een andere manier verkregenquote:Op maandag 18 december 2006 22:21 schreef nixxx het volgende:
hmm 250 euro...
jij boefje!quote:Op maandag 18 december 2006 22:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb het op een andere manier verkregen
Ja erg hè.quote:
he ja handig, de snelweg op met een stratenboek. als je de weg niet kunt vinden zet je de auto toch even op de vluchtstrook om in je stratenboekt e kijken?quote:Op maandag 18 december 2006 22:12 schreef Q. het volgende:
Ik heb een Shell Stratenboek, dat is pas tof. Tom Tom's zijn voor wijven die zelf niet na kunnen denken.
CL in het slowchattopic met een kadootjespostquote:
Ok dan, klinkt wel positiefs. Is best iets om over na te denken maar ik zie het mezelf niet snel doen.quote:
*kras*quote:Op maandag 18 december 2006 23:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
CL in het slowchattopic met een kadootjespost!
het is echt wel leuk.. en helemaal niet zo eng als het lijktquote:Op maandag 18 december 2006 23:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok dan, klinkt wel positiefs. Is best iets om over na te denken maar ik zie het mezelf niet snel doen.
Ga iig nu slapen, truste allemaal.![]()
Het is alleen jammer dat ze geen idee heeft met wie ze allemaal gesproken heeft,ze heeft zich een paar keer aan mij voorgesteld.quote:Op maandag 18 december 2006 23:30 schreef nixxx het volgende:de baggermeet was leuk.. en als je heel zielig in een hoekja staat dan neemt yvonne je wel op sleeptouw
drank hequote:Op maandag 18 december 2006 23:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat ze geen idee heeft met wie ze allemaal gesproken heeft,ze heeft zich een paar keer aan mij voorgesteld.Maar goed,ik ben geen beruchte user,zoals Dribbel_ en Paultjuh.
Heul niet,als ik er heen durf,dan durft iedereen het.quote:Op maandag 18 december 2006 23:34 schreef CherryLips het volgende:
meets zijn wel enges. welles.
hallo aarti!quote:Op maandag 18 december 2006 23:36 schreef nixxx het volgende:
en er zijn nog veeeel meer leuke mensen zoals Aarti hier! zeg maar hallo Aarti!
zo'n waarschuwing vantevoren is wel handigquote:
Dat klopt,ze is wel vriendlijk.Maar daarom is het ook de bierdrinkende Fok!moeder.quote:Op maandag 18 december 2006 23:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
drank hemaarhet is geen slecht mens
Ik vind hem prachtig getimed, straks gaan mensen nog denken dat wij elkaar buiten SC sprekenquote:Op maandag 18 december 2006 23:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
zo'n waarschuwing vantevoren is wel handig
hallo Aarti!quote:Op maandag 18 december 2006 23:36 schreef nixxx het volgende:
en er zijn nog veeeel meer leuke mensen zoals Aarti hier! zeg maar hallo Aarti!
shhhhhquote:Op maandag 18 december 2006 23:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik vind hem prachtig getimed, straks gaan mensen nog denken dat wij elkaar buiten SC spreken![]()
ik ben out to lunchquote:
whisky is ook lunchquote:
doe er een broodje omheen, en het is gezondquote:
je staat op repeatquote:Op maandag 18 december 2006 23:49 schreef Aarti het volgende:
Hallo Aarti!
je hebt me er zelf om gevraagd, corkyquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 23:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
je hebt me er zelf om gevraagd, corky![]()
Corky is wat oud ... tegenwoordig is het "windowlicker"quote:Op maandag 18 december 2006 23:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
je hebt me er zelf om gevraagd, corky![]()
ik hou niet van trendsquote:Op maandag 18 december 2006 23:55 schreef webspider het volgende:
[..]
Corky is wat oud ... tegenwoordig is het "windowlicker"
Dat is geen trend, maar een instituutquote:
Het Aarti instituut voor internationale begroetingen?quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dat is geen trend, maar een instituut![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |