niet dus. Aldus een review op aangegeven site door TS.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:42 schreef Repeat het volgende:
Kan je zo'n ding ook aan de 12v plug hangen, of moet je met die accu werken?
volgens die review niet...quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:00 schreef lj_lightning het volgende:
Alleen dan functioneert ie niet als gps-ontvanger, right?![]()
Ik moet ff kijken wat er in de doos zat.quote:Op maandag 18 december 2006 10:30 schreef danny91184 het volgende:
van de site; De GR-230BK wordt geleverd met een netvoeding, autolader en een USB-kabel. Met de meegeleverde internationale verloopstekkers kunt u het apparaat ook buiten Nederland opladen.
Zit er verder alles bij?
35 euries excl. verzenden wil ik em hebben!
Mail me en we hebben een deal
De originele doos vind ik niet zo boeiend, als het originele spul er maar bij zit ^^quote:Op maandag 18 december 2006 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik moet ff kijken wat er in de doos zat.
In ieder geval een netstekker, waar een usb poort aan zit. Daar sluit je een usb -> miniusb kabel op aan om 'm op te laden. En zo'n carcharger zoals ik hierboven in dit topic vermeld. Volgens mij heb ik ook de originele verpakking nog, zal ff zoeken.
Oeh tovquote:Op donderdag 21 december 2006 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Voorlopig staat er eerst een bevalling op het programma. Na de kerst ga ik wel weer verder met de verkoop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |