Ja, ze heeft dit zeker verdiend.quote:Op maandag 18 december 2006 21:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmm ze heeft me wel de wortel collectie gestuurd dus ik ben dr wat verschuldigd he
OKquote:
you've got mail!quote:
ja en ik weet het nog niet.. maar ik denk er wel serieus over naquote:Op maandag 18 december 2006 21:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Is het rose?![]()
heb je m'n mail trouwens wel gehad laatst?
Dat is prima, ik wilde alleen even zeker weten dat je hem wel had ontvangen.quote:Op maandag 18 december 2006 21:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja en ik weet het nog niet.. maar ik denk er wel serieus over na
geen dankquote:Op maandag 18 december 2006 21:21 schreef Ynske het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zou jij iig doen als je Yvonne naakt in je meelbox krijgtquote:
Oh die foto's ken ik al.quote:Op maandag 18 december 2006 21:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zou jij iig doen als je Yvonne naakt in je meelbox krijgt
ja dat dacht ik ookquote:Op maandag 18 december 2006 21:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh die foto's ken ik al.
eigenlijk kent iedereen ze al.
als je mijn nummer hebt dan kan dat ja.. maar ik geloof niet dat je dat hebtquote:Op maandag 18 december 2006 21:33 schreef Ynske het volgende:
Nixxx kan ik jou vannacht wakker bellen als ik last van nachtmerries heb?
enneh als iedereen ze al kent, wil dat nog niet zeggen dat ik er behoefte aan had om ze te zien
owjah gmail is slechtlaat gewoon die plaatjes al zien zonder dat ik daarom vraag
* Ynske zoekt in GG Nixxxquote:Op maandag 18 december 2006 21:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
als je mijn nummer hebt dan kan dat ja.. maar ik geloof niet dat je dat hebt
Helaas!quote:Op maandag 18 december 2006 21:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske zoekt in GG Nixxx
resulaten.... 0
GGquote:Op maandag 18 december 2006 21:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske zoekt in GG Nixxx
resulaten.... 0
Gouden Gids also Telefoongidsquote:
owquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 21:41 schreef Mokster het volgende:
Goedenavond lieve krasvriendjes en vriendinnetjes.
moks heeft geen staafmixer nodigquote:Op maandag 18 december 2006 21:43 schreef Ynske het volgende:
"met de veelzijdige staafmixers van braun"
nee je blijft natuurlijk een vrouwquote:Op maandag 18 december 2006 21:50 schreef Mokster het volgende:
Ik ben vanavond wederom verdwaald in mijn eigen nieuwe woonplaats.
Zou ik de weg ooit leren kennen?
dat zegt een collega van me ook altijdquote:
Tegenwoordig ook op de GSM verkrijgbaar!quote:Op maandag 18 december 2006 21:52 schreef Sjowhan het volgende:
Dan is de TomTom een handig hulpmiddel.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 18 december 2006 21:50 schreef Mokster het volgende:
vast wel, ik heb vertrouwen in jequote:Op maandag 18 december 2006 21:50 schreef Mokster het volgende:
Ik heb em op me 6680, werkt perfectquote:Op maandag 18 december 2006 21:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook op de GSM verkrijgbaar!
Ik op mn P990!quote:Op maandag 18 december 2006 22:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb em op me 6680, werkt perfect![]()
dat wil ik wel voor mijn N70.. is dat er?quote:Op maandag 18 december 2006 22:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb em op me 6680, werkt perfect![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 22:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat wil ik wel voor mijn N70.. is dat er?
ik kijk wel even in DIG
Stratenboek is inderdaad ook een idee, mocht het niet zo zijn dat de TomTom ook je kan geleiden naar de bestemming als je tever of verkeerd rijdt. Dat heb je niet zo makkelijk met het S.B.quote:Op maandag 18 december 2006 22:12 schreef Q. het volgende:
Ik heb een Shell Stratenboek, dat is pas tof. Tom Tom's zijn voor wijven die zelf niet na kunnen denken.
Ik heb het op een andere manier verkregenquote:Op maandag 18 december 2006 22:21 schreef nixxx het volgende:
hmm 250 euro...
jij boefje!quote:Op maandag 18 december 2006 22:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb het op een andere manier verkregen
Ja erg hè.quote:
he ja handig, de snelweg op met een stratenboek. als je de weg niet kunt vinden zet je de auto toch even op de vluchtstrook om in je stratenboekt e kijken?quote:Op maandag 18 december 2006 22:12 schreef Q. het volgende:
Ik heb een Shell Stratenboek, dat is pas tof. Tom Tom's zijn voor wijven die zelf niet na kunnen denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |