Vrouwen worden eerder volwassen, dat weet je toch?quote:
Das alleen lichamelijkquote:Op donderdag 21 december 2006 18:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vrouwen worden eerder volwassen, dat weet je toch?
Kom jij eens lekker mn ballen likken danquote:Op donderdag 21 december 2006 18:25 schreef Blivox het volgende:
[..]
Ga eens lekker knikkeren jochie, van feedback ontvangen en gitaar spelen heb je blijkbaar geen kaas gegeten.
Als je het zo hoort wel hequote:Op donderdag 21 december 2006 18:50 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Das alleen lichamelijk![]()
Geestelijk lopen ze eerder een paar decennia achter!
Ja het is kritiek maar niet opbouwend en dat ze dat zei boeit me ook niet maar die post daarnaquote:Op donderdag 21 december 2006 19:18 schreef Zyggie het volgende:
Ik moet me nog toch scharen aan de kant van Blivox. Hij Ze ()geeft gewoon heldere kritiek. Terechte kritiek trouwens.
Nee het is niet overdreven hard maar ik ben meer het type van: Als je ergens aanmerking op kan hebben weet je het dus beter vertel dan hoe dat moet. Niet zomaar dit is kut klaar.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:21 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind de kritiek ook niet overdreven hard, Blivox geeft zelfs nog oplossingen. Of de kritiek terecht is kan ik niet beoordelen.
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:23 schreef VaderJacob het volgende:
Zygie, Sloggi. Jullie verpesten de rel![]()
sorry, ik ben al bezet.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Guitarist.nl heeft volgens mij weinig problemen met de al dan niet overdreven harde kritiek, dus zullen we weer allemaal vriendjes worden?
Mn droom wat doe jequote:Op donderdag 21 december 2006 19:28 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
sorry, ik ben al bezet.
Oh kut, ja soms vergeet ik dat. Hey maar we moeten in pais en vree naar de 100!quote:Op donderdag 21 december 2006 19:23 schreef VaderJacob het volgende:
Zygie, Sloggi. Jullie verpesten de rel![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:44 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik met mijn nieuwe gitaar![]()
[afbeelding]
Nee, ik zit opgesloten in mijn kamertje tussen de Barbie-poppen.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:12 schreef VaderJacob het volgende:
Ik denk niet dat we die nog terug zien![]()
Juist, zeer direct, helder, en inclusief oplossingen.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:18 schreef Zyggie het volgende:
Ik moet me nog toch scharen aan de kant van Blivox. Hij geeft gewoon heldere kritiek. Terechte kritiek trouwens.
Hard? Misschien dat je het hard vind als je een overschot aan oestrogenen in je lichaam hebt zitten en het niveau van een kleuterklas niet kan ontstijgen, maar ieder weldenkend en normaal functionerend mens kan inzien dat wat ik schrijf gemeend is, niet agressief en inclusief mogelijke oplossingen.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:21 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind de kritiek ook niet overdreven hard, Blivox geeft zelfs nog oplossingen. Of de kritiek terecht is kan ik niet beoordelen.
Neuken?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:54 schreef Blivox het volgende:
[..]
Nee, ik zit opgesloten in mijn kamertje tussen de Barbie-poppen.
ben je je medicijnen nou wéér vergeten?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:39 schreef Deansensitized het volgende:
Dean!! Wat denk je waarom dat zo'n vette film is!!![]()
Dave Grohl![]()
Nirvana![]()
Foo Fighters![]()
Dus.
Ik heb je nog steeds een tab beloofd, maar ik moest plots bier drinken.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:39 schreef Deansensitized het volgende:
Dean!! Wat denk je waarom dat zo'n vette film is!!![]()
Dave Grohl![]()
Nirvana![]()
Foo Fighters![]()
Dus.
ja, zulke dingen schieten er soms gewoon bij in.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb je nog steeds een tab beloofd, maar ik moest plots bier drinken.![]()
Komt, heus, het zal dit weekend worden.![]()
Want morgenavond moet ik weer drinken.![]()
Is wel goed johquote:Op donderdag 21 december 2006 22:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb je nog steeds een tab beloofd, maar ik moest plots bier drinken.![]()
Komt, heus, het zal dit weekend worden.![]()
Want morgenavond moet ik weer drinken.![]()
Beter lezen, meidquote:Op donderdag 21 december 2006 21:57 schreef Blivox het volgende:
[..]
Hard? Misschien dat je het hard vind als je een overschot aan oestrogenen in je lichaam hebt zitten en het niveau van een kleuterklas niet kan ontstijgen, maar ieder weldenkend en normaal functionerend mens kan inzien dat wat ik schrijf gemeend is, niet agressief en inclusief mogelijke oplossingen.
Maar zeg nou eens eerlijk, hoe oud ben je, want zo'n taal beheersing had ik nog niet op m'n 11e.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:57 schreef Blivox het volgende:
[..]
Juist, zeer direct, helder, en inclusief oplossingen.
[..]
Hard? Misschien dat je het hard vind als je een overschot aan oestrogenen in je lichaam hebt zitten en het niveau van een kleuterklas niet kan ontstijgen, maar ieder weldenkend en normaal functionerend mens kan inzien dat wat ik schrijf gemeend is, niet agressief en inclusief mogelijke oplossingen.
Het was ook lief bedoeldquote:
Jij ook de tyfusquote:Op donderdag 21 december 2006 23:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Het was ook lief bedoeld
Alle gitaristen zijn tof
(behalve die op Dean spelen)
Oh, jullie kennen me allemaal wel hoor. Groene avatar, mooie Les Paul erop.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Maar zeg nou eens eerlijk, hoe oud ben je, want zo'n taal beheersing had ik nog niet op m'n 11e.![]()
Nitespeedquote:Op donderdag 21 december 2006 23:36 schreef Blivox het volgende:
[..]
Oh, jullie kennen me allemaal wel hoor. Groene avatar, mooie Les Paul erop.
Je snapt dat ik geen ja of nee kan zeggen op zulke dingen hè?quote:
Is dit de acount van je vriendinnetje?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:38 schreef Blivox het volgende:
[..]
Je snapt dat ik geen ja of nee kan zeggen op zulke dingen hè?
Welnee, dit is gewoon een kloonaccountje. Simpele naam, iets anoniemer dan mijn echte username, je kent het wel.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:39 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Is dit de acount van je vriendinnetje?
Of heb je niet meer met MTM??
Nee, vertel..quote:Op donderdag 21 december 2006 23:40 schreef Blivox het volgende:
[..]
Welnee, dit is gewoon een kloonaccountje. Simpele naam, iets anoniemer dan mijn echte username, je kent het wel.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:11 schreef -Beer- het volgende:
Spannend he, het is bijna zover!
Met kaal kutje.quote:
sterf.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:50 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Das alleen lichamelijk![]()
Geestelijk lopen ze eerder een paar decennia achter!
ligt mijn speen nog bij jou trouwens?quote:Op vrijdag 22 december 2006 03:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hier ziet een een prachtig voorbeeld van een dergelijk exemplaar
zijn over het algemeen arrogante kwallenquote:
Nou en, we zijn hoe dan ook beter.quote:Op vrijdag 22 december 2006 03:22 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zijn over het algemeen arrogante kwallen
Is dit het 1 na laatste deel dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 03:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Hey bagger het 1 na laatste deel eens niet vol
Ja, voor het Jubileumdeelquote:Op vrijdag 22 december 2006 03:33 schreef cerreur het volgende:
[..]
Is dit het 1 na laatste deel dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |