Ja heey, ik werk er ook voorquote:Op maandag 18 december 2006 20:25 schreef Deansensitized het volgende:
Je lijkt Vader-Jacob wel, die loopt ook met geld te smijten...
Die die ooit van mij was? Die je vol had gestickert?quote:Op maandag 18 december 2006 19:32 schreef Deansensitized het volgende:
Ik heb hopelijk binnenkort ook EMG's![]()
Maar die zwarte SG Special is al verkocht
Ik had het zelfde. 'Kut zitten ze zo dicht bij de 100 staat ie bijna onderaan in MAT.' Wat dus alweer nummer 99 dusquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:30 schreef mirelia het volgende:
Omg....kijk ik even niet zitten we weer een nummer verder
Ziet er erg goed uit.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:17 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik ben een beetje bezig met de vernieuwing van de OP, laat even wat je d'r van vind!
Link
Heb je hem mét stickers verkocht?quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:22 schreef Deansensitized het volgende:
V![]()
En ja Maaark, die
Heel fijn ding, maar word verkocht voor straks een nog fijnere![]()
Succes punkjunk![]()
Je hebt naar me geluisterdquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:53 schreef Gitarist het volgende:
Ben ff een lang weekendje in Londen geweest, en we zijn gelijk weer een topic verder!
Heb op gitaargebied niet zo veel interessants gezien.
Het enige was eigenlijk een redelijk grote muziekzaak in de kelder van de Virgin. Ze hadden daar erg veel hangen, ook veel (Fender) Custom shop gitaren.
Ja. Alleen denk ik niet dat die stickers lang blijven zittenquote:
ik wil andere plaatjes voor bovenaan, jeweetsquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja. Alleen denk ik niet dat die stickers lang blijven zitten![]()
Maar hij moest eerst zijn eigen nog even verkopen, dan neemt hij die van mij over, dus kan er nog even van genieten. En blijft binnen de band, dat scheelt ook weer.![]()
Mooie OP Brian!![]()
Eensch! Goed idee!quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik wil andere plaatjes voor bovenaan, jeweets
en voor deel 100 een fotosoep met champagne, balonnen, tieten enneh.. ohja gitaren enzo.
Nou ga je gang en maak iets leuksquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik wil andere plaatjes voor bovenaan, jeweets
en voor deel 100 een fotosoep met champagne, balonnen, tieten enneh.. ohja gitaren enzo.
kheb nu wel ff iets beters te doenquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou ga je gang en maak iets leuks![]()
fokken ?quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:02 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
kheb nu wel ff iets beters te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |