Je mailt haar je bestelling, zij maakt een vrijblijvende prijsopgave voor je, als je akkoord gaat kun je betalen via overschrijving naar haar postbankrekening of via PayPal. Nadat zij je betaling ontvangen heeft plaatst ze zo snel mogelijk de bestelling, de gemiddelde tijd vanaf het moment van bestellen tot aflevering is 2 weken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 04:15 schreef Rapaille het volgende:
Hoe werkt dat nu met bestellen bij Ellen, en hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment van bestellen tot aflevering?
nice, hoe zit die lampson falls? Sluit hij mooi strak aan? En is hij een beetje lang?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:34 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik heb vandaag mijn bestelling binnengekregen van Ellen, 5 januari had ik de bestelling geplaatst, heeft dus 13 dagen geduurd.![]()
Dit heb ik besteld:
Lampson Falls Cashmere, afgeprijsd van $198 naar $99.90:
[afbeelding]
Gill Brook, afgeprijsd van $79.90 naar $39.90:
[afbeelding]
Thanks, wat is het e-mailadres van ellen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 04:45 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Je mailt haar je bestelling, zij maakt een vrijblijvende prijsopgave voor je, als je akkoord gaat kun je betalen via overschrijving naar haar postbankrekening of via PayPal. Nadat zij je betaling ontvangen heeft plaatst ze zo snel mogelijk de bestelling, de gemiddelde tijd vanaf het moment van bestellen tot aflevering is 2 weken.
idd is die nog ergens te krijgen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:01 schreef Proper_fucked het volgende:
Vooral die Gill Brook vind ik erg tof
neequote:Op donderdag 18 januari 2007 20:16 schreef Joncho het volgende:
[..]
idd is die nog ergens te krijgen?
Ja, ik heb namelijk beide truien 2 keer in maat S besteld, voor mij en een maat, maar ze zijn te groot voor die ander dus ik verkoop ze beide, dus 1 x die grijze Lampson Falls cashmere en 1 x die Gill Brook.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:16 schreef Joncho het volgende:
[..]
idd is die nog ergens te krijgen?
Denk het niet eigenlijk, het is geen hele korte trui namelijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:31 schreef Roycoooooo het volgende:
K ben ong. 1.86, denk ook te klein voor mij?
Niet dat ik ervaring heb met abercrombie kids, maar ik vind 1.85m en 80 kilo niet bepaald kindermaten, ook niet in de USA.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:34 schreef Japin het volgende:
Ik wil eigenlijk ook via ellen wat gaan bestellen van de spring collectie maar wordt niet gek veel wijzer van de size-chart van abercrombie. Ik weet dat een inch 2,54 cm is, maar dan nog?
Ik ben vooral op zoek naar een mooi overhemd en een paar polo's dus zit nu uit te zoeken of ik ook een XL bij Kids kan bestellen. Ik ben 1.85 en ongeveer 80 kilo. Mensen met ervaring met kids hier?
Ik heb ervaring met abercrombie kids, ik heb overhemden in maat XL, longsleeves in L, hoodies in XL, maar met jouw lengte en gewicht denk ik dat je beter voor een maat S van A&F kan gaan qua overhemden dan, polo's en t-shirts zijn in maat S misschien net iets te krap voor je, dan zou een maat M aan te raden zijn.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:34 schreef Japin het volgende:
Ik wil eigenlijk ook via ellen wat gaan bestellen van de spring collectie maar wordt niet gek veel wijzer van de size-chart van abercrombie. Ik weet dat een inch 2,54 cm is, maar dan nog?
Ik ben vooral op zoek naar een mooi overhemd en een paar polo's dus zit nu uit te zoeken of ik ook een XL bij Kids kan bestellen. Ik ben 1.85 en ongeveer 80 kilo. Mensen met ervaring met kids hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |