Lengte rond de 176cm, gewicht rond de 70kgquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:22 schreef Joncho het volgende:
Wat is je lengte en gewicht? Misschien dat ze mij passen
Dan heb je wel een goede lengte voor de truien.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:27 schreef Joncho het volgende:
hmm ik zelf ben 1,83m en 74 kg, iig 55 euro incl verzendkosten voor de Gill Brook
lucky bastardquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:27 schreef Joncho het volgende:
hmm ik zelf ben 1,83m en 74 kg, iig 55 euro incl verzendkosten voor de Gill Brook
Hele hoge verzend + importkosten uit de VSquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:02 schreef RD4 het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar $100 en $39,90 is bij mij $139,90 (¤107,90) Waar baseer je je prijzen dan op? Of heb je ze zelf al afgeprijsd?
Hoge verzend + importkosten uit de VS, je moet dus niet gewoon dollars om gaan rekenen naar euros, want er zijn heel wat kosten bij gekomen, vandaar dat ze samen 150 euro bijelkaar gekost hebben.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:02 schreef RD4 het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar $100 en $39,90 is bij mij $139,90 (¤107,90) Waar baseer je je prijzen dan op? Of heb je ze zelf al afgeprijsd?
Bod staat genoteerd, alleen verkoop ik hem pas vanaf 100 euro.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:19 schreef amokjeeh het volgende:
Hier in ieder geval ¤75 voor de Lampson Falls Cashmere
Ik hoor het wel, ik zie een maat S nog niet echt weggaan voor 100 euro. Desalniettemin succes!quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:29 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Bod staat genoteerd, alleen verkoop ik hem pas vanaf 100 euro.
Hehe, ach ja, voor onder de 100 euro verkoop ik hem ook niet, als echt niemand hier er minimaal 100 euro voor over heeft dan probeer ik hem via eBay ofzo te verkopen, maar A&F fans zouden dit er toch wel voor over moeten hebben, voor minder dan dit kunnen ze er niet aan komen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:33 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik hoor het wel, ik zie een maat S nog niet echt weggaan voor 100 euro. Desalniettemin succes!
Prima dat is duidelijk, ik neem hem volgende maand wel mee uit Miamiquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:37 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Hehe, ach ja, voor onder de 100 euro verkoop ik hem ook niet, als echt niemand hier er minimaal 100 euro voor over heeft dan probeer ik hem via eBay ofzo te verkopen, maar A&F fans zouden dit er toch wel voor over moeten hebben, voor minder dan dit kunnen ze er niet aan komen.
Dan hoop ik dat er nog leuke kleuren in de goede maat verkrijgbaar zijn. Dan ben je aardig goedkoop uit.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:57 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Prima dat is duidelijk, ik neem hem volgende maand wel mee uit Miami![]()
Hier zijn de maten plat gemeten, ik denk dat jij hem wel past.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:56 schreef gent het volgende:
wat zijn de afmetingen (oksel, totale lengte) van die kashmere sweater. Ben 1m74 dus zou een S wel moeten passen...
grtz
Met jouw lengte van 1.86m denk ik dat hij niet te klein is.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:42 schreef Roycoooooo het volgende:
ff tvptje.. Heb mssn wel intersse in de cashmere trui..
Weet je zeker?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:01 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Met jouw lengte van 1.86m denk ik dat hij niet te klein is.
Ja, het is namelijk geen kort model ofzo, dus zou goed moeten zitten bij jou.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Weet je zeker?
Dan hierbij 100 euro geboden!
Tja, het is nu eigenlijk net zo als wanneer je direct vanaf www.abercrombie.com zou bestellen, dan zou je het ook aan de hand van het plaatje moeten doen, en ben je ook dit bedrag of meer kwijt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:15 schreef Japin het volgende:
ook TVP hier. Ben 1.85 en iets onder de 80 kilo. Moet ook wel lukken dus. Ben alleen bang dat ik 100 euro net iets teveel van het goede vind voor iets wat ik niet kan zien voordat ik het koop..
Als iets van een internetsite niet goed past kan je het altijd weer terug sturen en een andere maat bestellen. Weinig kans dat jij dezelfde service biedtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:52 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Tja, het is nu eigenlijk net zo als wanneer je direct vanaf www.abercrombie.com zou bestellen, dan zou je het ook aan de hand van het plaatje moeten doen, en ben je ook dit bedrag of meer kwijt.
Je mag ze bij mij wel inruilen hoor als ze niet passen, maar dan moet je zelf instaan voor de verzendkosten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:59 schreef Japin het volgende:
[..]
Als iets van een internetsite niet goed past kan je het altijd weer terug sturen en een andere maat bestellen. Weinig kans dat jij dezelfde service biedt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |