En dat eeuwige opscheppen: oehoe, ik lekker staatsgeheimpjes waar jullie niks van weten nenenenene.quote:Op maandag 18 december 2006 18:56 schreef JediMindTricks het volgende:
Nou, ik haat Alexander Litvinenko. En met mij velen, geloof ik. Dat arrogante elitaire gedrag van hem, die stukjes tekst van d'r in die spionnenblaadjes doorspekt met pure arrogantie en 'kijk mij eens vergiftigd zijn' zinsbouw. Om te kotsen gewoon.
[afbeelding]
Zo, nou, da moes ik effe kwijt.
ik vond dat inderdaad een rete irritante kerel!quote:Op maandag 18 december 2006 19:45 schreef Ericr het volgende:
[afbeelding]
Peter Lusse met zijn happy Jostikop. Gelukkig nog amper op TV te zien, maar wat een irritante kerel is dat zeg. Vooral zijn reclame voor Smiths waren tranentrekkend.
En niet alleen hem, maar ook al z'n kijkers!quote:
Wat is er mis met hem? Hij is toch heel aardig en grappig?quote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef LostFormat het volgende:
[..]
En niet alleen hem, maar ook al z'n kijkers!
Zeg!, wil je mij niet doodwensen alsjeblieft?quote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef LostFormat het volgende:
[..]
En niet alleen hem, maar ook al z'n kijkers!
Hugo Borst?quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:29 schreef Frappelsien het volgende:
Die eikel van dat voetbal programma..
Ik meen dat hij stukjes schrijft voor de krant?
(Ik weet zijn naam even niet..)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |