abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45552376
whoei maandag weer een nieuwe heb er best zin in wel weer... twee weken wachten is best lang
pi_45554935
en hopelijk dezelfde week krijg ik seizoen 4 binnen op dvd vanuit de VS

maar zit ook erg te wachten op maandag
pi_45559596
als ik de preview mocht geloven van de cbs site word het iig veel spanning en actie
pi_45573700
quote:
Op zondag 21 januari 2007 09:13 schreef BlueCurl het volgende:
whoei maandag weer een nieuwe heb er best zin in wel weer... twee weken wachten is best lang
Kan hem pas woensdag gaan bekijken.. . Door mijn stage kan ik niet alles meer de volgende ochtend of middag bekijken.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_45588764
Ik ga hem gelukkig zo bekijken. Ik moet hem ook gewoon zien hihi
pi_45589871
horatio schiet iemand neer van behoorlijk dichtbij en hij heeft geen bloedspetterstjes op zich ?

wel toffe aflevering trouwens!

Alleen die barman had toch al verteld dat ze een scam aan het doen waren.. waarom geeft eric dan toe!
pi_45590837
Waarom zag ik nou niet dat die gozer een heerlijke neqshot kreeg?
Ook nog een foutje: Toen hij werd opgeblazen zag je hem nog heel door de lucht vliegen, terwijl bij die flashback van die andere gozer zag je dat z'n benen eraf waren.
Wel leuke aflevering verder trouwens, net zoals alle afleveringen dit seizoen, heerlijk
pi_45667695
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:22 schreef Rockert21 het volgende:
Waarom zag ik nou niet dat die gozer een heerlijke neqshot kreeg?
Ook nog een foutje: Toen hij werd opgeblazen zag je hem nog heel door de lucht vliegen, terwijl bij die flashback van die andere gozer zag je dat z'n benen eraf waren.
Wel leuke aflevering verder trouwens, net zoals alle afleveringen dit seizoen, heerlijk
oehw eens zien naar dat wel en geen benen foutje.. had ik noet opgemerkt!

Van mij mogen ze seizoen 5 stijl mengen met s 1/2/3 stijl en dan ben ik helemaal tevree maar het is iig wel beter als 4 nu vind ik! dat was te soaperig wel!
pi_45669441
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:22 schreef Rockert21 het volgende:
zie het nu na de 2e keer ook, das wel vaag, je ziet ( als hij op de tafel ligt ) ook geen full-body-shot waar je moet zien dat hij geen benen meer heeft

ach

als je op alle details gaat letten zijn zelfs de beste kaskrakers ( als in films ) ook vol fouten

wel coole aflevering idd
pi_45669578
de CSI franchise maakt veel vaker fouten.. Is niet erg hoor . Ik vond het weer een leuke aflevering.
pi_45669929
ik vind het wel leuk om voor de grap fouten te vinden maar doet het me niet minder leuk vinden hoor

enkel van eric vond ik vaag. waarom ie meeging met betalen. die barman had al bekend dat het een scam was... enzo omdat het zijn motief voor moord was..
pi_45670276
Eric was off duty. en daarvoor is hij te ver gegaan, en de barman staat los vd dame in kwestie.

dus scam of niet, de klacht staat vast, en hij wil niet dat het weer allemaal word uitgezocht door IZ, dus betaald hij het maar zodat er geen gezeur komt
pi_45670968
maar die klacht is de oplichterij en dat kan die barman met zijn bekentenis bekennen dus eric staat in zijn recht daarmee lijkt me...

en als ie off duty was wat heeft IAB er dan mee te maken... Ik bedoel Natalia vermoord mogelijk iemand en IAB komt ook niet om de hoek kijken
pi_45673980
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:35 schreef BlueCurl het volgende:
maar die klacht is de oplichterij en dat kan die barman met zijn bekentenis bekennen dus eric staat in zijn recht daarmee lijkt me...

en als ie off duty was wat heeft IAB er dan mee te maken... Ik bedoel Natalia vermoord mogelijk iemand en IAB komt ook niet om de hoek kijken
Ja, heb Stetler al een tijdje niet meer gezien. Die was toch van IAB?
pi_45681023
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:40 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Ja, heb Stetler al een tijdje niet meer gezien. Die was toch van IAB?
uhuh.die mag van mij zo terug komen natalia arresteren en dan is rick terug en natalie weg ben ik weer helemaal blij
pi_45708391
Heb Seizoen 4 ( de complete box ) eindelijk binnen vanuit de VS. WOEHOE
pi_45710791
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:18 schreef Estolan het volgende:
Heb Seizoen 4 ( de complete box ) eindelijk binnen vanuit de VS. WOEHOE
ik ben aan het sparen. ben arme student! Heb nog nieteens geld genoeg voor seisoen 3
pi_45712640
Ik moet nog heel seizoen 2 en 3 aanschaffen
pi_45713316
heb seizoen 1 t/m 3 gewoon vanuit de Mediamakrt, zo'n 30e per half seizoen

als je bij amazone.com ze besteld, betaal je 40euro voor een complete box, 7dvd's
pi_45921598
uhuh op internet is het altijd wel goedkoper te vinden!

a.s. dinsdag weer een nieuwe met een oude bekende weer op het doek die ook maar blijft terug komen!!!
pi_45921835
in de VS zijn ze gewoon goedkoper

ookal worden ze verstuurd vanuit New Sealand
  maandag 5 februari 2007 @ 12:28:02 #47
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_46003403
Aflevering van vanavond in de VS:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_46003599
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:28 schreef Maerycke het volgende:
Aflevering van vanavond in de VS:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  maandag 5 februari 2007 @ 13:05:03 #49
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_46004379
quote:
Op maandag 5 februari 2007 12:36 schreef PieterBas het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_46031759
wat een aflevering! geweldig! Hij was echt goed! beter kan niet! whaa!

Alleen eric! ik weet zeker dat ie nog niet dood is. Zijn nergens persberichten dat ie de serie verlaat!

Maar wat een geweldige aflevering! Op naar volgende week!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')