Kan hem pas woensdag gaan bekijken..quote:Op zondag 21 januari 2007 09:13 schreef BlueCurl het volgende:
whoei maandag weer een nieuweheb er best zin in wel weer... twee weken wachten is best lang
oehw eens zien naar dat wel en geen benen foutje.. had ik noet opgemerkt!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:22 schreef Rockert21 het volgende:
Waarom zag ik nou niet dat die gozer een heerlijke neqshot kreeg?![]()
Ook nog een foutje: Toen hij werd opgeblazen zag je hem nog heel door de lucht vliegen, terwijl bij die flashback van die andere gozer zag je dat z'n benen eraf waren.
Wel leuke aflevering verder trouwens, net zoals alle afleveringen dit seizoen, heerlijk![]()
zie het nu na de 2e keer ook, das wel vaag, je ziet ( als hij op de tafel ligt ) ook geen full-body-shot waar je moet zien dat hij geen benen meer heeftquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:22 schreef Rockert21 het volgende:
Ook nog een foutje: Toen hij werd opgeblazen zag je hem nog heel door de lucht vliegen, terwijl bij die flashback van die andere gozer zag je dat z'n benen eraf waren.
Ja, heb Stetler al een tijdje niet meer gezien. Die was toch van IAB?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:35 schreef BlueCurl het volgende:
maar die klacht is de oplichterij en dat kan die barman met zijn bekentenis bekennendus eric staat in zijn recht daarmee lijkt me...
en als ie off duty was wat heeft IAB er dan mee te maken... Ik bedoel Natalia vermoord mogelijk iemand en IAB komt ook niet om de hoek kijken
uhuh.die mag van mij zo terug komenquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, heb Stetler al een tijdje niet meer gezien. Die was toch van IAB?![]()
ik ben aan het sparen. ben arme student! Heb nog nieteens geld genoeg voor seisoen 3quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:18 schreef Estolan het volgende:
Heb Seizoen 4 ( de complete box ) eindelijk binnen vanuit de VS. WOEHOE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:28 schreef Maerycke het volgende:
Aflevering van vanavond in de VS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |