ok ik heb je toegevoegd.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:19 schreef SoSolid het volgende:
Hey flurrie en lizzard, kunnen jullie mij toevoege, ik heb jullie ook toegevoegd, ik zie dat jullie nog actief zijn... en ik ben net nieuw dus ik ben benieuwd hoe zo'n online meeting gaat. Mooi 10000 bells gekregen dit nieuwe jaar, mooi de eerste afbetaling voldaan
mijn code is 3222.1060.2431
Stad: Maui
Naam: Nick
![]()
kan je dan bepalen waar die heen verhuist?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:44 schreef Reintji het volgende:
Ik heb hier een konijn "tippy", welke al 3 dagen met de dozen ingepakt klaar staat. Iemand intresse?![]()
Als je zo'n 3 keer bij ze langs gaat, dan blijven ze uiteindelijk toch...........quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:31 schreef Roflbroek het volgende:
Lobo een van eerste bewoners van m'n dorp wil verhuizen.
Juh, ik heb even flink gezeurt en hij heeft z'n spullen weer uitgepakt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:51 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Als je zo'n 3 keer bij ze langs gaat, dan blijven ze uiteindelijk toch...........
Goed zo!!!quote:[b]Op dinsdag 2 januari 2007 17:11 schreef Roflbroek
Juh, ik heb even flink gezeurt en hij heeft z'n spullen weer uitgepakt.![]()
Praat je te weinig tegen de bewoners? BIj mij vragen ze zelfs regelmatig of ik de foto's nog heb.........kost wel veel ruimte in de kast btw.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:20 schreef Theamerican het volgende:
moet eerste foto nog krijgen van 1 van me bewoners
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:32 schreef Miss_S het volgende:
ik heb Animal Crossing Wild World ook eindelijk
Heel simpel, de bloemen water geven. De rest is irrelevant.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:25 schreef Miss_S het volgende:
nu nog ff uitzoeken waar het allemaal om gaat
Ik heb een bewoner.. die heeft rondom haar huis enorm veel bloemenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:08 schreef JK het volgende:
[..]
Heel simpel, de bloemen water geven. De rest is irrelevant.
Ik trek de verdorde bloemen liever uit de grond, dan dat ik ze water geef.
En het stomme is dat ik dan ook de enige ben die heel het dorp mag voorzien van goede bloemen. De rest verdomd het om ze af en toe water te geven![]()
Zo'n zebra he? Die heb ik ook al eens gehad ja. Lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb een bewoner.. die heeft rondom haar huis enorm veel bloemenheeft ze zelf gedaan
![]()
Leuk he! Die zijn er meer! Bij mij doet Puddles het op dit momentquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb een bewoner.. die heeft rondom haar huis enorm veel bloemenheeft ze zelf gedaan
![]()
hee gezellig! kan je ook al online? kunnen we bij elkaar op visite!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:32 schreef Miss_S het volgende:
ik heb Animal Crossing Wild World ook eindelijk
Je moet de kakkerlakken in je huis achtervolgen en er overheen lopen, je hoor "krak" en ze zijn dood.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:40 schreef Anitra het volgende:
Ik heb vannacht mijn ds weer eens aan gezet.Ik heb een onkruid moeten plukken niet nmormaal meer
En ik heb beestjes in mijn huisHoe krijg ik die beestjes weg?
ik weet niet of dit een reactie op mijn post was, maar ik heb je toegevoegd! ben meestal 's avonds in mijn dorp tussen 10 en 11.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:21 schreef Fidelio het volgende:
deur staat open. voeg me maar toe, gegevens in sig. laat het hier even weten als je me toegevoegd hebt.
Hoe krijg je dat voor elkaar???quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:41 schreef Maraca het volgende:
Nu ben ik mijn Animal Crossing kwijt![]()
*baal*
Heb ik.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:35 schreef Cutie het volgende:
Ik zou heeeeel graag de Exotic Series compleet maken.
Om dat voor elkaar te krijgen heb ik het volgende nog nodig:
Exotic Table
Exotic Chest
Is ier iemand die me hier aan kan helpen?
Zeg maar wat jij nodig hebt, dan probeer ik het te vinden!
Jawel, maar ik was rond oud en nieuw bij mijn ouders thuis.. Nu ben ik er even langsgegaan en daar lag ook niks, ook niks op mijn kamer thuisquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:06 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar???
Heb je geen vaste plek voor de games???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |