Dacht ik al. Greedy Fly wil je niet?quote:
Doet ookt gelijkt maart!quote:Op maandag 18 december 2006 16:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dacht ik al. Greedy Fly wil je niet?
quote:
Maar het duurde zo langquote:Op maandag 18 december 2006 16:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het nieuwe topic te openen nu zijn er 2
Heb een tijdje vrij veel Bush geluisterd (tot een harde schijf crashquote:Op maandag 18 december 2006 16:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dacht ik al. Greedy Fly wil je niet?
Is je bed ook sekteproof?quote:Op maandag 18 december 2006 16:39 schreef Soempie het volgende:
TT spelfout Nem...
seksproofquote:Op maandag 18 december 2006 16:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb een tijdje vrij veel Bush geluisterd, maar die ken ik helemaal niet?
[..]
Is je bed ook sekteproof?
quote:Op maandag 18 december 2006 16:43 schreef Supersheep het volgende:
Heb een tijdje vrij veel Bush geluisterd, maar die ken ik helemaal niet?
joh!quote:
Zie maar hoorquote:
Is hotmail (quote:Op maandag 18 december 2006 16:50 schreef Soempie het volgende:
wat had je beloofd?
ik weet het niet meer. Maar m'n mailbox zit praktisch vol, dus zou je het dan willen uploaden?
Ubersexy!quote:Op maandag 18 december 2006 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
Woei! Fotos van een schaap in een niets verhullende jarretelletje
Hoe krijg je dat in godesnaam voor mekaar 1000 mbquote:Op maandag 18 december 2006 16:53 schreef Soempie het volgende:
1000 MB en bijna volmoet nodig eens opruimen.
Yousendit werkt heel goed
Ik heb fanatieke stalkersquote:Op maandag 18 december 2006 16:54 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat in godesnaam voor mekaar 1000 mb
Ik heb echt een enorme hoop aan prut in mijn inbox en allerlei mappen en heb nog maar 3% gebruikt
quote:Op maandag 18 december 2006 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
Woei! Fotos van een schaap in een niets verhullende jarretelletje
quote:
ik heb nog 1200MB vrij op m'n Gmail, eigenlijk toch ook maar eens opruimenquote:Op maandag 18 december 2006 16:53 schreef Soempie het volgende:
1000 MB en bijna volmoet nodig eens opruimen.
Yousendit werkt heel goed
geniet hierboven ^quote:
quote:
ik kan er ook niks aan doenquote:
WTF???? Ik had gezocht maar kon niets vindenquote:
Googelen op Supersheep + weekendoutfit doet wonderenquote:Op maandag 18 december 2006 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF???? Ik had gezocht maar kon niets vinden
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit je eerste foto zonder masker?quote:Op maandag 18 december 2006 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
Dan waag ik me ook nog eens aan een repost
[afbeelding]
quote:
Verrek..ik heb dat de hele dag al. Ik zit bij TMobile.quote:Op maandag 18 december 2006 17:13 schreef Soempie het volgende:
omg ik word net gebeld en vervolgens is er zo'n irritante echo. Dat je jezelf nog een keer hoort als je iets zegt.![]()
Ben vanavond waarschijnlijk wel op msn, kun je het dan even vragen als je er ook bent?quote:Op maandag 18 december 2006 17:11 schreef Soempie het volgende:
Ja sheep, dat was ik bijna vergeten. Kun je die smiley van jojoortje in msn zetten en doorsturen? Ik had hem speciaal in het SC-topic geplaatst gister, maar je leest het natuurlijk niet terug.
Dat heb ik altijd met één persoon, echt irritant!quote:Op maandag 18 december 2006 17:13 schreef Soempie het volgende:
omg ik word net gebeld en vervolgens is er zo'n irritante echo. Dat je jezelf nog een keer hoort als je iets zegt.![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 17:15 schreef Supersheep het volgende:
Epic Movie trailer
"Oh my God, a talking beaver!"![]()
"That's actually the sewerline"
Ik ben er vanavond niet. Of misschien wel pas tegen een uur of 11.quote:Op maandag 18 december 2006 17:17 schreef Supersheep het volgende:
Ben vanavond waarschijnlijk wel op msn, kun je het dan even vragen als je er ook bent?
M'n huisgenootjes kwamen binnen:quote:Op maandag 18 december 2006 17:22 schreef Etcetera het volgende:
Dit is niet mijn schuld maar die van Daffo
Kwestie van gewenningquote:Op maandag 18 december 2006 17:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n huisgenootjes kwamen binnen:![]()
bedankt![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 17:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
bedankt![]()
Graag gedaan...quote:Op maandag 18 december 2006 17:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
bedankt![]()
Ik heb het ook nooit. En zit bij kpn. Maar wat irritant is dat zeg. Ik kon me echt niet meer concentreren op het gesprek.quote:Op maandag 18 december 2006 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verrek..ik heb dat de hele dag al. Ik zit bij TMobile.
Meestal het gevolg van afluisterpraktijken...maar dat zal toch niet?
Voor de goede orde: ik heb NOOIT last van echo.
Ja, gister stond er ook al een achter me toen ik die foto van Daff aankliktequote:
welke foto van Daffquote:Op maandag 18 december 2006 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, gister stond er ook al een achter me toen ik die foto van Daff aanklikte![]()
Daff je bent niet goed voor m'n reputatie![]()
Bwa... Dat komt wel goed. Wanneer mag ik eens op bezoek komen?quote:Op maandag 18 december 2006 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, gister stond er ook al een achter me toen ik die foto van Daff aanklikte![]()
Daff je bent niet goed voor m'n reputatie![]()
Die van m'n ongelukje...quote:Op maandag 18 december 2006 17:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
welke foto van Daff(ben lui, geen zin in terugzoeken
)
Nee, die eerstequote:
ik ga zoekenquote:
Als je nog moet eten zou ik het niet doenquote:Op maandag 18 december 2006 17:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ga zoekenben nieuwsgierig geworden
er zitten geen botten in piemelsquote:Op maandag 18 december 2006 17:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
M'n duim kan ik weer helemaal gebruiken.
Dat andere onderdeel is al vaker een probleem gebleken...
[afbeelding]
je klikte toch niet weer he?quote:
Juist! En gelukkig maarquote:Op maandag 18 december 2006 17:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er zitten geen botten in piemels
quote:Op maandag 18 december 2006 17:42 schreef Jojoortje het volgende:
Pff tss...
quote:Op maandag 18 december 2006 17:39 schreef Etcetera het volgende:
soms zijn jullie best wel dom![]()
maar ik denk ook altijd goed na voor ik iets doms zeg, dus dat zal wel in de quiz zitten
ik heb nu dat liedje in m'n hoofd![]()
nog een keer klikken op een link waarvan je weet van die komt, die al 's eerder hebt gezien, én die niet al te fris isquote:
Zeker heel dom als ik vraag welke het is?quote:Op maandag 18 december 2006 17:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik schrik steeds als ik Asmo's nieuwe avatar zie...
oh christquote:Op maandag 18 december 2006 17:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ja, een nieuwe avatar
[afbeelding]
Ik las het ook net. En ik heb Stanley al een dag niet gezienquote:Op maandag 18 december 2006 19:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Student zorgt voor stank in stad
Ok, wie?
quote:Op maandag 18 december 2006 20:27 schreef Nesle het volgende:
Ik zit verdomme (pakt alvast de zeep) al de hele dag met een kut(oeps!)liedje in mijn hoofd
Oh ja.. dát was pas een idioot belachelijk lied zeg.quote:Op maandag 18 december 2006 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
Beter Kerstvakantie dan "Doe mij een toppertje en een breezer ananas"![]()
Jajong, jij bent lang hier niet meer geweest!
Het lied:quote:Op maandag 18 december 2006 20:27 schreef Nesle het volgende:
Haaij
Ik zit verdomme (pakt alvast de zeep) al de hele dag met een kut(oeps!)liedje in mijn hoofd
Kerstvakantie van Tropical danny en Guillermo!Zat vanochtend in de aula en de concierges waren blijkbaar in de mood voor de kerst en toen stond de radio keihard aan
![]()
sshtquote:Op maandag 18 december 2006 20:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij bent een vaste bezoeker van www.bier-buikjes.nl?
quote:Op maandag 18 december 2006 20:44 schreef Nesle het volgende:
[..]
ssht![]()
ik zocht op google op worshippy en toen klikte ik dus zon site aan met dat liefe aapjeen toen bleek dat een heule lompe site te zijn!
heej!quote:Op maandag 18 december 2006 20:46 schreef Neleos het volgende:
Heej
hoi en doei danquote:Op maandag 18 december 2006 21:07 schreef iamredleader het volgende:
Ik wens jullie allemaal een welterusten, de dag zit erop.
Niet zo spugen als je je tong uitsteekt!quote:
Niet echt. Je moet even de OP van het laatste deel kopieren, de quote-tags weghalen en de plaatjes fixen.quote:Op maandag 18 december 2006 21:35 schreef Flitspaal het volgende:
Is er een sjabloon om een topic te openen?
Dat is geen spuug, dat zijn bubbels van de zeep!quote:Op maandag 18 december 2006 21:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
hoi en doei dan
[..]
Niet zo spugen als je je tong uitsteekt!![]()
maar m'n hele beeldscherm zit onder!quote:Op maandag 18 december 2006 21:37 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat is geen spuug, dat zijn bubbels van de zeep!
Mooi, wordt die ook eens schoon!quote:Op maandag 18 december 2006 21:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
maar m'n hele beeldscherm zit onder!
quote:
Nesle ging slapen, maar is nog online en Jojoortje is offline (en dus slapen?)quote:
Jij moet je mail checkenquote:
Ik zie het. Hij is bezig.quote:
iets specifieker?quote:Op maandag 18 december 2006 23:58 schreef wyccie het volgende:
Heeft iemand nog een leuk receptje?
amusequote:Op maandag 18 december 2006 23:58 schreef wyccie het volgende:
Heeft iemand nog een leuk receptje?
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
Hij kijkt alsof iemand een spijker in zijn kont gestoken heeft en hij weet dat 'ie moet blijven lachen voor de foto
Ik denk dat je die gozer z'n Axe ruiktquote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat je die gozer z'n Axe ruikt
Ik heb kuiltjes. Ik win![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
Ligt er aan waar je die kuiltjes hebt...![]()
Hallo... Ik vind George Clooney ook leuk!quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
Oh wacht..JoJoortje is natuurlijk nog iets jonger. Dan val je nog op zulke boys
Anywhere you want them babyquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
Ligt er aan waar je die kuiltjes hebt...![]()
Nou goed. Dat mag. Dat is wel echt een manquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hallo... Ik vind George Clooney ook leuk!![]()
Dat gaat niet. Het mag een hapjesachtig iets zijn, maar mag ook best pasta zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:06 schreef Soempie het volgende:
iets specifieker?
Maar wel oudquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou goed. Dat mag. Dat is wel echt een man
Zo'n ouwe waar het halve dorp op heeft gezetenquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren!
Ouwe fietsen hebben snel lekke bandenquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren!
quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ouwe fietsen hebben snel lekke banden
Dan zet je er een nieuwe band opquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt, het gegoogle werd me teveel.quote:Op maandag 18 december 2006 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
Beter Kerstvakantie dan "Doe mij een toppertje en een breezer ananas"![]()
Jajong, jij bent lang hier niet meer geweest!
Afgunstquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
Hij kijkt alsof iemand een spijker in zijn kont gestoken heeft en hij weet dat 'ie moet blijven lachen voor de foto
Dan google je toch niet?quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Klopt, het gegoogle werd me teveel.
Ik doelde op andere mensen, en ik hoop dat je dat ook wel door had.quote:
Daar gáát m'n mooie opzetquote:
m'n posts zijn echt topicverklotendquote:
Ik had het door...quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik doelde op andere mensen, en ik hoop dat je dat ook wel door had.
Ik had nog allerlei schunnige opmerkingen in pettoquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
m'n posts zijn echt topicverklotend![]()
Toeval? Dacht 't nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:35 schreef Gooitzen het volgende:
Ik heb vanavond maar weer eens The Usual Suspects gezien. Hij blijft geniaal.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:39 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Inderdaad. Die man weet elke rol die hij speelt geloofwaardig neer te zetten.
Wel gezien, niet gelezen. Maar die film was inderdaad ook niet onaardig. In LA Confidential vond ik hem het mooiste.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
K-PAX
(De boeken 2 en 3 zijn ook SUPER! Deel 4 is in aanmaak)
Ordinary Decent Criminals is ook HEEL gaaf.
Het leuke aan de boekjes is...dat hij in deel 2 terugkomt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:42 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Wel gezien, niet gelezen. Maar die film was inderdaad ook niet onaardig. In LA Confidential vond ik hem het mooiste.
Het klinkt mij weinig inspirerend in de oren. Sorry...quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het leuke aan de boekjes is...dat hij in deel 2 terugkomt.
En aan het einde van deel 2 weet je dus nog steeds niet zeker wat 'ie nu is.
En aan het einde van 3 weet je het voor 90%.
Deel 4 is onderweg en dat gaat uitsluitsel geven
Dan kanquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:47 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Het klinkt mij weinig inspirerend in de oren. Sorry...
Ik ging hier nu posten dat ik je kwijt wasquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:50 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Mooie onderboodschap, ik ben het met je eens.
Zeker weten. Ik heb dit weekeinde bij mijn ouders weer eens de verzamelde gedichten van GK Reve doorgenomen. Dan wint je boodschap nog meer aan waarde. Zet dan eens wat Waits of Radiohead er bij aan, of voor de liefhebber, een mooie cantate. Niets is heerlijker.quote:
Radiohead kan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:54 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Zeker weten. Ik heb dit weekeinde bij mijn ouders weer eens de verzamelde gedichten van GK Reve doorgenomen. Dan wint je boodschap nog meer aan waarde. Zet dan eens wat Waits of Radiohead er bij aan, of voor de liefhebber, een mooie cantate. Niets is heerlijker.
Ik ben helaas niet zo'n liefhebber van de Dijk. Alhoewel ze een aantal erg goede nummers hebben, waar je toch wat aan kan hebben. Ik ook niet, ik ga naar bed.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Radiohead kan.
Of De Dijk
Of goeie motown zelfs (maar dat hangt van je smaak af)
En nog meer van dat echte zielestrelende muziek.
Échte goeie deprimuziek![]()
Maar op het moment zit ik niet in die modus dus dat werkt even niet
Doe mij maar Joy Division in plaats van Radiohead dan..quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Radiohead kan.
Of De Dijk
Of goeie motown zelfs (maar dat hangt van je smaak af)
En nog meer van dat echte zielestrelende muziek.
Échte goeie deprimuziek![]()
Maar op het moment zit ik niet in die modus dus dat werkt even niet
There's no such thing as a free lunch.. Er schuilen vast dubieuze bedoelingen achter het weggeven van Chocolademelk..quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:10 schreef Etcetera het volgende:
geloof niet dat hij concierge is, maar het was wel liev
heb de goede man niet meer gezien daarnaquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:13 schreef macondo het volgende:
[..]
There's no such thing as a free lunch.. Er schuilen vast dubieuze bedoelingen achter het weggeven van Chocolademelk..
Wij ookquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:12 schreef macondo het volgende:
Vroegah hadden we gewoon drie MSX computers staan op school... ( oke, dat was de lagere school..)
Kijk..daar doen we het voorquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:07 schreef Etcetera het volgende:
en verder heb ik smakelijk gelachen om jullie fietsbandengezanik
It takes two to tango!quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:48 schreef Soempie het volgende:
ik werd net wakker gebeld![]()
Nem, je moet me niet meer zo lang aan de praat houden 's nachts![]()
Maar ik kan de gevolgen van mn daden niet overzien.quote:
Ik heb m'n boek niet kunnen lezenquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar ik kan de gevolgen van mn daden niet overzien.
Je moet me een beetje in bescherming tegen mezelf nemen hoor![]()
![]()
aahw, ik ging voor je boekquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb m'n boek niet kunnen lezen
Wat je moet doen is een kookwekker zetten. En als die 2 keer is afgegaan moet je gewoon stoppen
Dat is wel zo gezelligquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
aahw, ik ging voor je boek![]()
Die kookwekker is ook wel een goed idee. Zet je hem dan op 60 minuten?![]()
quote:kind (6) tegen een klasgenoot: Yo dude check mijn tekening!
Vast niet anders waren wij wel uitgenodigd want wij zijn echt DE gastenquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heb je ook zo"n sweet 16 party gehad als op MTV?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heb je ook zo"n sweet 16 party gehad als op MTV?
Of spreek ik nu alleen voor mezelfquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vast niet anders waren wij wel uitgenodigd want wij zijn echt DE gasten
Mijn vader dusquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat moet je mooi vinden.
Met mijn moeder welquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar verder kan je het wel goed vinden met je ouders?![]()
Let ook op de zin die eronder staatquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Dat valt nog wel mee ik kwam laatst door een straat en daar leek het wel dag door de hoeveelheid lichtslangen
Wanneer gaat de rest aan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:08 schreef Nesle het volgende:
[..]
Let ook op de zin die eronder staat
Als meneer er zin aan heeft zegt ie, hij heeft binnenkort examens en leert dus de "hele" tijd.quote:
Ik zal doorgeven dat we het zo moeten latenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:05 schreef Soempie het volgende:
Eigenlijk vind ik het zo wel leuk, Nes![]()
Gister kwam ik langs een huis waarbij die lichtslangen te lang waren. Wat over was hadden ze heel creatief om de vlaghouder gewikkeld.![]()
samequote:Op dinsdag 19 december 2006 21:06 schreef Yurithemaster het volgende:
nog 3 dagen school en dan heb ik ook 2 weken vakantie
what new york couples fight aboutquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:19 schreef macondo het volgende:
Charango.. Women lose weight (feat Slick Rick)
you're shallowquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:19 schreef macondo het volgende:
Charango.. Women lose weight (feat Slick Rick)
Ze is toch niet matroos?quote:Op woensdag 20 december 2006 08:10 schreef iamredleader het volgende:
goeiemorgen Leute, alles goed met iedereen?
het weekend is in zicht! Alleen vandaag en morgen nog werken, vrijdag in Den Helder op de kerstborrel van m'n vrouw d'r werk, weekend en kerst!
![]()
I should have knownquote:
quote:Meneer,
Ik heb een tijdje geleden contact met Vos Logistics opgenomen
betreffende de implementatie van RFID tags op uw vestiging
in Feluy. Ik werd via via naar u doorverwezen.
Voor mijn opleiding moet ik een essay schrijven over ICT in Organisaties.
De docent vertelde mij dat jullie op Feluy volledig met RFID tags werken.
Ik ga mijn essay over het gebruik van RFID tags houden, en ik vraag me een paar dingen af:
Waarom zijn jullie overgestapt op RFID tags? Is er bijvoorbeeld een specifieke reden geweest om het in te voeren,
of was het bedoeld als experiment?
Welke soort RFID tags gebruiken jullie? Hebben jullie ook doelbewust voor een bepaalde fabrikant gekozen?
Hoe bevalt het werken met RFID tags?
Zijn er ook nadelen aan verbonden, die jullie in eerste instantie niet voorzien hadden? Bijvoorbeeld de kosten van het implementeren, of de kwalitiet van de RFID tags?
Heeft u ook ingrijpende veranderingen in de beveiliging moeten doorvoeren?
Op de website van Vos Logistics staan 2 belangrijke voordelen, zoals het
verminderen van personeelskosten en de nauwkeurigheid van RFID. Zijn er ook andere voordelen die er niet bij genoemd zijn?
Momenteel ben ik nog niet heel ver met mijn essay, maar ik ben ervan overtuigd dat ik veel zal hebben aan uw informatie. Daarom wil ik u bij voorbaat hartelijk bedanken dat u tijd vrijmaakt voor het beantwoorden van mij vragen.
Vriendelijke groet,
too latequote:Op woensdag 20 december 2006 13:17 schreef macondo het volgende:
Ik zou de aanhef iets anders doen, geachte heer ... (naam) en even vermelden welke opleiding je ongeveer doet.
Je hebt iets leuks meegemaakt en nu wil je dit met ons delen?quote:
Ja best wel. Moesten debateren voor een cijfer, en als ik iets haat dan is het debaterenquote:
En dát kan ik juist niet..quote:Op woensdag 20 december 2006 17:29 schreef Jojoortje het volgende:
Vooral omdat ik iedereen had uitgeluld!
Bij 1 zo'n leraar bij ons was het zo: Wie het hardst schreeuwde, kreeg het hoogste cijfer. Dat was nog in de 4e. Zo dom!quote:Op woensdag 20 december 2006 17:36 schreef Nesle het volgende:
[..]
En dát kan ik juist niet..
En 3 uit mijn klas juist wel heel goed!
Natuurlijk..quote:Op woensdag 20 december 2006 17:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij 1 zo'n leraar bij ons was het zo: Wie het hardst schreeuwde, kreeg het hoogste cijfer. Dat was nog in de 4e. Zo dom!Ik kreeg wel het hoogste cijfer natuurlijk
![]()
Ik probeer dat in het café ook altijd...maar ik win er nooit discussies meequote:Op woensdag 20 december 2006 17:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij 1 zo'n leraar bij ons was het zo: Wie het hardst schreeuwde, kreeg het hoogste cijfer. Dat was nog in de 4e. Zo dom!Ik kreeg wel het hoogste cijfer natuurlijk
![]()
Ik niet, ik vind alles onder de 6.5 een kutcijferquote:Op woensdag 20 december 2006 17:44 schreef Jojoortje het volgende:
Een zeven is goed! Ik vond alles boven een 5.5 wel goed. Behalve voor Engels en Gym... Dan was ik pas tevreden met hele hoge cijfers!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |