Je stond op een mooie plek.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:00 schreef Polvere het volgende:
Mijn telefoonfoto's.
Ach ik zou dat niet zinloos noemen. Er zijn altijd mensen die wat meer bezig zijn met een bepaald onderwerp en alle zaken daar omheen. Dat jij er niet zo in detail mee bezig bent is prima (ik ben zelf ook zo) maar dat maakt de discussies van anderen niet zinloos.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:54 schreef LaaLaaLaa het volgende:
Overigens, hebben jullie ook echt te loze discussies over Muse? Dat je je afvraagt of je wel een leven hebt dat je dat soort onzin weet, terwijl anderen het dus duidelijk niet weten?
Ooooh, jij ook al! Klote joh!quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:29 schreef SoeperKip het volgende:
MB: een schrale troost: je was niet de enige!
Ook hier een zieke (nee, niet van de drank), dus niet erg veel meegekregen..... op naar de volgende keer dan maar!
GMTAquote:Op maandag 25 december 2006 14:57 schreef Megalomaniac het volgende:
LOL Wou ik net posten! xD
Leuk filmpjequote:Op maandag 25 december 2006 14:52 schreef rena het volgende:
http://www.muse.mu/cityofdelusion/flash.htm City of Delusion live filmpje!!![]()
![]()
O, MB, wat onwijs kut voor je trouwens![]()
![]()
Muse
![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 14:52 schreef rena het volgende:
http://www.muse.mu/cityofdelusion/flash.htm City of Delusion live filmpje!!![]()
![]()
O, MB, wat onwijs kut voor je trouwens![]()
![]()
Muse
![]()
Als daar niet duidelijk uit wordt dat er een mak publiek was, dan weet ik het ook niet meer. Stilstaan bij B&H...quote:
Ik denk dat ik wat dat betreft wel een stuk of 30 voeten gebroken heb door er op te gaan staan springenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Als daar niet duidelijk uit wordt dat er een mak publiek was, dan weet ik het ook niet meer. Stilstaan bij B&H...
Bestellen via internet of in een platenzaak.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:22 schreef Megalomaniac het volgende:
Iemand enig idee waar ik de DVD-singles van KoC en Starlight kan halen? -.-'
Erg grappig.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:14 schreef Eix het volgende:
[..]
Bestellen via internet of in een platenzaak.
Ik vind het een prima antwoord.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:26 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Erg grappig.
Nu ff een serieus antwoord aub.![]()
Als ik geweten had dat ik van die domme replies zou krijgen had ik het niet gevraagd. -.-'quote:
Misschien moet je je vraag dan specificeren, want opzich is dat wel een goed antwoord....quote:Op donderdag 28 december 2006 17:58 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Als ik geweten had dat ik van die domme replies zou krijgen had ik het niet gevraagd. -.-'
Het is geen goed, maar een makkelijk antwoord.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:51 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Misschien moet je je vraag dan specificeren, want opzich is dat wel een goed antwoord....
Kon zo snel ook niets bij online shops vinden.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:12 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Bol.com, CDWOW, FRS en Van Leest hebben ze iig NIET.
Het is een serieus antwoord...quote:Op donderdag 28 december 2006 16:26 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Erg grappig.
Nu ff een serieus antwoord aub.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |