GMTAquote:Op maandag 25 december 2006 14:57 schreef Megalomaniac het volgende:
LOL Wou ik net posten! xD
Leuk filmpjequote:Op maandag 25 december 2006 14:52 schreef rena het volgende:
http://www.muse.mu/cityofdelusion/flash.htm City of Delusion live filmpje!!![]()
![]()
O, MB, wat onwijs kut voor je trouwens![]()
![]()
Muse
![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 14:52 schreef rena het volgende:
http://www.muse.mu/cityofdelusion/flash.htm City of Delusion live filmpje!!![]()
![]()
O, MB, wat onwijs kut voor je trouwens![]()
![]()
Muse
![]()
Als daar niet duidelijk uit wordt dat er een mak publiek was, dan weet ik het ook niet meer. Stilstaan bij B&H...quote:
Ik denk dat ik wat dat betreft wel een stuk of 30 voeten gebroken heb door er op te gaan staan springenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Als daar niet duidelijk uit wordt dat er een mak publiek was, dan weet ik het ook niet meer. Stilstaan bij B&H...
Bestellen via internet of in een platenzaak.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:22 schreef Megalomaniac het volgende:
Iemand enig idee waar ik de DVD-singles van KoC en Starlight kan halen? -.-'
Erg grappig.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:14 schreef Eix het volgende:
[..]
Bestellen via internet of in een platenzaak.
Ik vind het een prima antwoord.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:26 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Erg grappig.
Nu ff een serieus antwoord aub.![]()
Als ik geweten had dat ik van die domme replies zou krijgen had ik het niet gevraagd. -.-'quote:
Misschien moet je je vraag dan specificeren, want opzich is dat wel een goed antwoord....quote:Op donderdag 28 december 2006 17:58 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Als ik geweten had dat ik van die domme replies zou krijgen had ik het niet gevraagd. -.-'
Het is geen goed, maar een makkelijk antwoord.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:51 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Misschien moet je je vraag dan specificeren, want opzich is dat wel een goed antwoord....
Kon zo snel ook niets bij online shops vinden.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:12 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Bol.com, CDWOW, FRS en Van Leest hebben ze iig NIET.
Het is een serieus antwoord...quote:Op donderdag 28 december 2006 16:26 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Erg grappig.
Nu ff een serieus antwoord aub.![]()
De satisfaction in heerlen besteld wel alles van muse voor je als je t ze lief vraagtquote:Op donderdag 28 december 2006 23:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Het is een serieus antwoord...
En anders wens ik je veel succes.. ikzelf ben vorige week maandag nog extra naar Venlo gegaan omdat daar volgens alles en iedereen een reusachtige platenzaak lag (Sounds). Klopte ook, maar zelfs daar hadden ze geen Muse bijzonderheden. Zelfde geld voor de Music Machine in Sittard, Satisfaction Heerlen en de Fame in Amsterdam. Misschien dat je meer succes hebt in Engeland.![]()
Mijn Random 1-8 cdtje heb ik ooit eens gevonden bij de VanLeest (met n Japan import sticker erop), voor mijn Supermassive Blackhole singeltje hebben ze in Sittard de hele single bak van de FRS op de kop gezet (lag verkeerd, maar volgens de verkoper hadden ze het singletje wel.. dus zoeken en uiteindelijk gevonden
). De Starlight single heb ik in Eindhoven in de FRS gevonden en de KoC single (met Supermassive Blackhole live track
) in Venlo bij de FRS. Als je dus in de winkel überhaupt een Muse singletje wilt vinden dan kun je denk ik met een beetje geluk een B&R single vinden bij de FRS. Van oudere cd's gaat vrijwel niet lukken.
Maar as je toch ergens een zaak mocht vinden dan vertel je dat natuurlijk wel hè?![]()
![]()
-edit-
Starlight DVD: http://www.recordstore.co.uk/ dan zoeken op Muse en dan de 4e hit.
"Goh, wat een mooi filmpje, Stofje. Echt tof, dank je wel dat je dat met ons wilde delen".quote:Op donderdag 28 december 2006 17:45 schreef Stofje het volgende:
http://www.uitgeverij-sto(...)k/MuseAnt-11film.avi
Filmje van Knights of Cydonia in Antwerpen.. Volgens mij doet ie het in Windows Media Player niet... Met VLC doet ie het uitstekend.
Bedankt stofjequote:Op vrijdag 29 december 2006 12:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Goh, wat een mooi filmpje, Stofje. Echt tof, dank je wel dat je dat met ons wilde delen".
Geen dank hoor.![]()
.
http://www.nlstore.nl/shop5/ShopExd.asp?Id=120037221&Level3=5051011836596quote:Op donderdag 28 december 2006 12:22 schreef Megalomaniac het volgende:
Iemand enig idee waar ik de DVD-singles van KoC en Starlight kan halen? -.-'
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Goh, wat een mooi filmpje, Stofje. Echt tof, dank je wel dat je dat met ons wilde delen".
Geen dank hoor.![]()
.
De Musicmac in Sittard denk ik ook nu je het zegt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:19 schreef supkaa het volgende:
[..]
De satisfaction in heerlen besteld wel alles van muse voor je als je t ze lief vraagt![]()
Vandaar dat k er ook nooit bestel want volgens mij komen ze aan bijna allesquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:40 schreef Eix het volgende:
[..]
De Musicmac in Sittard denk ik ook nu je het zegt.Maar als ik eenmaal ga bestellen is mijn bankrekening leeg ben ik bang.
Slechte kwaliteit hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 17:45 schreef Stofje het volgende:
http://www.uitgeverij-sto(...)k/MuseAnt-11film.avi
Filmje van Knights of Cydonia in Antwerpen.. Volgens mij doet ie het in Windows Media Player niet... Met VLC doet ie het uitstekend.
De watquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:44 schreef LaaLaaLaa het volgende:
Maareh... is er iemand verder hier die 23 juni zum parijs gaat om de loverly musejes te bekijken?
OMG Deed je nu alsof je het niet begreep?quote:
OMG deed je nu net alsof je sarcasme niet begreepquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:12 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
OMG Deed je nu alsof je het niet begreep?![]()
OMG! Wees eens duidelijk dan!quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:24 schreef rena het volgende:
[..]
OMG deed je nu net alsof je sarcasme niet begreep?
Hoera, hulde!quote:Radio 1 have said Muse are currently in the production of making the video for Map Of The Problematique. Although it has not been announced by the band as an official release, it seems certain that this will now be the 4th single from Black Holes & Revelations.
Gaaaaaaf! Welk vak is dat?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:16 schreef DutchTrain het volgende:
Zojuist een kaartje voor het concert in London op zaterdag 16 juni weten te bemachtigen.
Dit zou het uitzicht moeten zijn:
[afbeelding]
![]()
Als het goed is vak 215... nu nog eens gaan beslissen hoe ik er naar toe ga reizenquote:Op zondag 31 december 2006 01:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaaaaaaf! Welk vak is dat?
Ik zit er ook ergens!![]()
Vliegen, wrs met Easyjetquote:Op zondag 31 december 2006 09:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als het goed is vak 215... nu nog eens gaan beslissen hoe ik er naar toe ga reizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |