Ach, details.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:58 schreef Megalomaniac het volgende:
Glorious is ook geen b-side. Zelfde geldt voor Futurism (Spectrum) en Spiral Static.
Ik heb er zelfs 2!quote:Op zondag 7 januari 2007 22:58 schreef Bog het volgende:
muse b-sides![]()
![]()
![]()
echt ALLE nummers van muse zijn gewoon goed
noem er maar 1 die niet goed is
doe dan
lukt je toch niet
mwehehe
Oh ik heb er ook 2quote:Op zondag 7 januari 2007 22:58 schreef Bog het volgende:
muse b-sides![]()
![]()
![]()
echt ALLE nummers van muse zijn gewoon goed
noem er maar 1 die niet goed is
doe dan
lukt je toch niet
mwehehe
Naja..... Ik nietquote:Op maandag 8 januari 2007 03:10 schreef Bog het volgende:
die zijn alle zes goed JA!
screenager vind ik nog steeds een van de betere
Hoe kun jequote:
SCREENAGERquote:Op maandag 8 januari 2007 02:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ik heb er ook 2
Overdue en sober
En nog meer randverschijnseltjes als: Falling away with you en Screenager...
Het wordt erger:quote:Op zondag 7 januari 2007 21:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Maar zo'n laffe japan-only bonustrack.
quote:Muse's fourth album "Black Holes and Revelations" will be re-released in Asia and Australia on February, 7th. It will include a bonus DVD with the music videos for the three singles "Super Massive Black Hole", "Starlight", and "Knights of Cydonia," plus one song recorded during the group's performance at Summersonic 2006, footage from the Redding Festival, making-of footage for the single "Super Massive Black Hole" (details subject to change), and Glorious as a bonus track.
Waarom re-releasen ze die dingen alleen aan de andere kant van de wereld dan? En niet gewoon overal? Dat is commercieel gezien toch ook interesanter? Of zie ik dat verkeerd?quote:
Tis gewoon op initiatief van hun platenmaatschappijen/management in Azie/Aussie. Deze staan weer los van de maatschappijen in Nederland, UK, Duitsland etc. Waarschijnlijk hebben de verkopen daar meer een boost nodig.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:03 schreef Goover het volgende:
[..]
Waarom re-releasen ze die dingen alleen aan de andere kant van de wereld dan? En niet gewoon overal? Dat is commercieel gezien toch ook interesanter? Of zie ik dat verkeerd?
Ja, maar zo naai je wel je andere fans.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dat komt omdat CD's in Japan nóg duurder zijn dan hier. Dus als je dan een cd wilt kopen, moet ie natuurlijk nog net wat specialer zijn
HOODOO STOM!!??!?!?!?!?!?!quote:Op maandag 8 januari 2007 07:47 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe kun jeSober
nou stom vinden
? Ik vind Hoodoo nog steeds het stomste Muse nummer
![]()
Uhm... tjaquote:
Immer saai nummer...quote:
Wij kregen de S4A-3singleboxsetquote:Op maandag 8 januari 2007 12:29 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ja, maar zo naai je wel je andere fans.
Die stomme Fransen krijgen ook steeds van die boxsets.![]()
Waar veel mensen best wel jaloers op zijn btw!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Wij kregen de S4A-3singleboxset
Da's niet goedkoop zeg!quote:Op maandag 8 januari 2007 21:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Tickets Parijs: Tickets: Loges: 83,50¤ / Cat 1: 72,50¤ / Cat 2: 61,50¤ / Cat 3: 50,50¤
Tyf op. Hoodoo is kut.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:24 schreef Bog het volgende:
[..]
HOODOO STOM!!??!?!?!?!?!?!![]()
![]()
![]()
na take a bow het beste nummer van blackholes jA!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |