Ik vind je steeds toffer wordenquote:Op zondag 7 januari 2007 12:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Rena.
Knights of Cydonia is inderdaad.
Inquote:Op zondag 7 januari 2007 12:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoodoo. Dat is ook geniaal!
Ben vooral fan van de laatste album.
quote:
Echt, het komt allemaal door MissBliss. Voorheen moest ik er niks van hebben.. nuquote:
Dat dacht ik al.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt, het komt allemaal door MissBliss. Voorheen moest ik er niks van hebben.. nu.
quote:Op zondag 7 januari 2007 12:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt, het komt allemaal door MissBliss. Voorheen moest ik er niks van hebben.. nu.
Je beeld precies uit wat ik ook voor die nummers voel. Je moet me eens horen meezingen met SMBHquote:Op zondag 7 januari 2007 12:18 schreef Dizer het volgende:
[..]Map Of The Problematique
Supermassive Black Hole
SMBH is gewoon geniaal in zijn eigen manier. Dat stemmetje.. de muziek.. whehehequote:Op zondag 7 januari 2007 12:22 schreef rena het volgende:
[..]
Je beeld precies uit wat ik ook voor die nummers voel. Je moet me eens horen meezingen met SMBHNiet gezond
![]()
[..]
Map Of The Problematique
Supermassive Black Hole
Live is hij ook zo grappigquote:Op zondag 7 januari 2007 12:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
SMBH is gewoon geniaal in zijn eigen manier. Dat stemmetje.. de muziek.. whehehe
quote:
Oeh, die heb ik een tijd niet gehoord. Weet nog wel dat ik redelijk verslaaft was aan dat nummer.quote:
[..]
Hoiquote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:53 schreef TheArowana het volgende:
Easily is ok-ish. The Groove is echt ongeloofelijk gaaf. Heer-lijk.
Get a grip is beter dan Fury.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
![]()
Samen fury een van de beste b-sides (al is fury niet écht een bside)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |