met veel glijmiddel...quote:Op maandag 18 december 2006 16:05 schreef _The_General_ het volgende:
Dit topic gaat dus over het misbruik maken van stagiaires en andere ondergeschikten. Hoe doe jij dat ?
Stagiares die menen dat ze op dag 3 van hun stage direct alles mogenquote:Op maandag 18 december 2006 16:08 schreef Trigalti het volgende:
Ik loop nu stage.. opbokken lul... k krijg 100 euro per maand
Mensen die stagiaires gebruiken voor foute doeleinden![]()
dan doe ik het beter met 800 per maandquote:Op maandag 18 december 2006 16:08 schreef Trigalti het volgende:
Middels stelselmatig geselen.quote:Op maandag 18 december 2006 16:05 schreef _The_General_ het volgende:
Dit topic gaat dus over het misbruik maken van stagiaires en andere ondergeschikten. Hoe doe jij dat ?
Ik wist niet dat ze stageplekken hadden bij vuilstort slotermeer?quote:Op maandag 18 december 2006 16:04 schreef _The_General_ het volgende:
..toen ik hem mijn kerstkaarten liet adresseren vanmiddag ! Dat zal zijn beoordeling geen goed doen !
hij heeft een heel fijn handschrift
ohjah en hij vond me niet pro-actief genoegquote:Op maandag 18 december 2006 16:16 schreef Angst het volgende:
kopieren moest ik altijd van een begeleider, (doe lerarenopleiding) en hij ging dan vragen wat wil je leren: ik zo ik zou graag voor de klas willen staan (is toch vrij essensieel he, lesvoorbereiding maken, les geven, en ik had al tig toetsen gemaakt) ja maar verder? en dan liet hij me wat kopieren ofzow
weinig geleerd dat jaar, wel kan ik overweg met de meeste kopieerapperatuur
Misschien pist hij wel in de koffie die hij voor je ophaalt.quote:Op maandag 18 december 2006 16:04 schreef _The_General_ het volgende:
..toen ik hem mijn kerstkaarten liet adresseren vanmiddag ! Dat zal zijn beoordeling geen goed doen !
Je blijft bouwen aan je machtspositie.quote:Op maandag 18 december 2006 16:24 schreef _The_General_ het volgende:
Voor de mensen die me nu een dictator vindenIk heb al voor deze jongen geregeld dat hij donderdag een kerstpakket krijgt. Dit krijgen stagiaires normaal niet bij ons..
Dan doe je toch iets verkeerdquote:Op maandag 18 december 2006 16:08 schreef Trigalti het volgende:
Heet ie toevallig Christiaan?quote:Op maandag 18 december 2006 16:04 schreef _The_General_ het volgende:
Dat's toevallig. Dat's precies dezelfde zin die bij mij steeds naar boven komt als ik weer ongeluk op een van jouw topics heb geklikt.quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 16:24 schreef _The_General_ het volgende:
Voor de mensen die me nu een dictator vindenIk heb al voor deze jongen geregeld dat hij donderdag een kerstpakket krijgt. Dit krijgen stagiaires normaal niet bij ons..
... ik loop ook stage en krijg niet betaald.quote:Op maandag 18 december 2006 16:08 schreef Trigalti het volgende:
Wat zijn dan de clnclusies die je trekt uit de reactie op kutklusjes?quote:Op maandag 18 december 2006 22:09 schreef _The_General_ het volgende:
Stagaires hebben niet door dat deze simpele opdrachtjes in het begin van hun stage puur een test zijn om te kijken wat voor vlees je in de kuip hebt.
Winterdipje?quote:Op maandag 18 december 2006 22:41 schreef longinus het volgende:
Ik had ooit eens een stagiere die ik jaren later weer tegen kwam in een ander bedrijf, dat waren mijn leukste jaren
Ik welquote:Op maandag 18 december 2006 22:15 schreef rakotto het volgende:
[..]
... ik loop ook stage en krijg niet betaald.![]()
Ja, ik mis haarquote:
Damn, waar loop jij stage?quote:Op maandag 18 december 2006 16:14 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
dan doe ik het beter met 800 per maanden ik zou me neit laten gebruiken voor kerstkaarten
Ik zie dat je een bijbaantje als postbode hebt! Ik had je die kaarten ook nog eens laten bezorgen !quote:Op maandag 18 december 2006 22:49 schreef JufJoop het volgende:
Ik ben ook stagiaire en ik vind dat je dit dus niet kunt maken...Slecht hoor
Beide !quote:Op maandag 18 december 2006 22:52 schreef TaLoN.NL het volgende:
Kerstkaarten van het werk uit of privé?
Hoeveel betaal je me ervoor? Als het genoeg is fiets ik wel op en neer voor je hoorquote:Op maandag 18 december 2006 22:53 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik zie dat je een bijbaantje als postbode hebt! Ik had je die kaarten ook nog eens laten bezorgen !![]()
* covie heeft in totaal 1.5 jaar stage gelopen, totale verdiensten ¤0 en 2 boekenbonnen à ¤20 stukquote:Op maandag 18 december 2006 16:23 schreef Roellie80 het volgende:
* Roellie80 heeft in totaal 3.5 jaar stage gelopen, totale verdiensten ¤0
dus niet huilen stagiaires
Ik heb 9 maanden stage gelopen voor 800 gulden per maandquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:32 schreef covie het volgende:
[..]
* covie heeft in totaal 1.5 jaar stage gelopen, totale verdiensten ¤0 en 2 boekenbonnen à ¤20 stuk
Ik heb 5 maanden stage gelopen voor 1200 gulden per maandquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:38 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik heb 9 maanden stage gelopen voor 800 gulden per maand(24 uurtjes per week)
quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:05 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Ik heb 5 maanden stage gelopen voor 1200 gulden per maand(20 uurtjes per week)
En ook nog eens alle aantrekkelijke medewerksters gedaan. Onder werktijd, in het kantoor van de baas.quote:
Je kan je verhaal overdrijvenquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:09 schreef Maeksy het volgende:
[..]
En ook nog eens alle aantrekkelijke medewerksters gedaan. Onder werktijd, in het kantoor van de baas.
Dan geef je een 3 als eindcijferquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:13 schreef KopieerMachine het volgende:
MIJN STAGAIRE WOU NIET PIJPEN
GODVERDOMME
voor de rest kan ze bij-zuigenquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:14 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dan geef je een 3 als eindcijfer![]()
Juist! Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:16 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
voor de rest kan ze bij-zuigen![]()
Kut, dacht dat het nog net kon.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:10 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Je kan je verhaal overdrijven
Vet mang, mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:57 schreef zwapser het volgende:
Ik zou zo'n stagair zijn die dat niet aanpakt hoor, ik ga echt niet iemand zijn kerstkaarten schrijven, of het nou een grap is of niet.
wat voor conclusies worden daar uit getrokken? Ik denk vrij goede aangezien ze vroegen of ze een assertiviteits cursus bij mij konden volgen
Dat moet ie dan toch alquote:Op maandag 18 december 2006 22:53 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik zie dat je een bijbaantje als postbode hebt! Ik had je die kaarten ook nog eens laten bezorgen !![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 22:53 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
hehequote:Op maandag 18 december 2006 16:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Die van ons gebruiken we vaak als bijzettafel. Altijd handig.
[afbeelding]
Ja ik weet het.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:23 schreef Malchevia het volgende:
Ik zit zo op het vmbo enzo. En ze zeggen tegen mijn dat ik meer praktijkervaring ofzo moet opdoen. Net alsof dat nuttig is weetje. Dus ik zo naar me stage. Mot ik van me stagebegeleider kertskaart zo adressen erop schrijven enzo.
Dus ik zeg nee man opbokken weetje. Dus
anaal?quote:Op maandag 18 december 2006 16:05 schreef _The_General_ het volgende:
Mn stagebegeleider is slecht in computerwerk... dan geeft ie me een opdracht waar ie denkt dat ik 2 a 3 uur mee bezig ben.. 5 minuten sleepwerk in excel voor mij... de rest van de tijd zit ik te Fok!ken... LOLquote:Op woensdag 20 december 2006 13:06 schreef Ticootje het volgende:
Ik pest meer mijn stagebegeleider!!!
Stage-vergoeding + c1000 centjes = ??? Mag dat wel van de belasting?quote:Op maandag 18 december 2006 22:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik wel120 of 100 euro pro monat
Ja fok!ken doe ik beijna de hele dag. Ik denk dat ik zo'n 2 uurtjes per dag aan mn stage besteed.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:24 schreef umberrella het volgende:
[..]
Mn stagebegeleider is slecht in computerwerk... dan geeft ie me een opdracht waar ie denkt dat ik 2 a 3 uur mee bezig ben.. 5 minuten sleepwerk in excel voor mij... de rest van de tijd zit ik te Fok!ken... LOL
koffie halen (op commando) doe ik niet aan... niemand hoeft ooit wat voor mij tehalen ook dus...
Kopieren.. 1 keer gedaan met een kutklusje maar die had ik dus zeer goed uit gevoerd... en daarna op het bureau van mn stagebegeleider gelegd. Mn opmerking: "En... ben ik geslaagd voor mn diploma creatief kopieren?"
Hij: "Ja hoor... Dank je..."
Ik: Mooi dan hoef ik geen herexamen meer te doen...![]()
Ik hoogstens 1 uur stage.. 7 uur fok!.. arghhquote:Op donderdag 21 december 2006 10:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja fok!ken doe ik beijna de hele dag. Ik denk dat ik zo'n 2 uurtjes per dag aan mn stage besteed.
wedden dat ie dit terugleest? ik bedoel een stagair die niet fokt is geen stagair...quote:Op maandag 18 december 2006 16:04 schreef _The_General_ het volgende:
Eigenes schuld.quote:Op maandag 18 december 2006 16:23 schreef Roellie80 het volgende:
* Roellie80 heeft in totaal 3.5 jaar stage gelopen, totale verdiensten ¤0
Als ik het zo hoor heeft ie geen tijd om te Fok!kenquote:Op donderdag 21 december 2006 13:35 schreef Cyaa het volgende:
[..]
wedden dat ie dit terugleest? ik bedoel een stagair die niet fokt is geen stagair...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |