quote:Op donderdag 21 december 2006 12:16 schreef Qwea het volgende:
Mschol! Doe mij eens je mobiele nr pm'en. Morgen krijgt de intertoys wii's binnen. Tegen 11 uur. Ze weten niet hoeveel,maar ik sta nr 2dus neem aan dat het wel goed zit.
Dus mochten er morgen 2 wii;'s zijn,kun je hem morgen tot 21u halen. Tis koopaaf namelijk ivm daags voor kerst.
En met je mobiele nr kan ik je smsen als hij binnen is
Thanks, heb je teruggemaild. Hoop voor linebear dat hij er wel wat mee kanquote:Op donderdag 21 december 2006 13:02 schreef FJD het volgende:
Check even je duckmail. Jij bent ook wel een wanhoper
psssttt:quote:Op donderdag 21 december 2006 14:15 schreef BoA het volgende:
[..]
Hier ook één, rondje den haag levert niets op. Alleen calorieën verbrand![]()
uhh 19? 18? 17? 16? 15? 14? 13? 12? 11? 10?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:21 schreef FJD het volgende:
Hoor niets van linebear. Of hij is nu als een gek aan het rennen of hij is aan het werk en kan er toch niet bij
Anyway, vandaag heeft de MM Rdam Centrum een zooitje Wiis binnengekregen. Niet 1 of 2 maar een redelijke hoeveelheid. Getallen ga ik niet noemen want zelfs deze info is niet helemaal publiekHet gaat iig om twee cijfers en t begint niet met een 1
nou die N en die Equote:Op donderdag 21 december 2006 14:24 schreef FJD het volgende:
Welk gedeelte van NIET snap je niet?
Ze zouden vandaag binnen komen maar een tijdstip was niet bekend.
psst, is die info 100%? Anders ga ik morgen weer ff naar MM.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:19 schreef mschol het volgende:
[..]
psssttt:
middernacht (ongv.) krijgt MM den haag wii's binnen, morgen 9.00 gaat hij open, ga voor de MM bivakkeren
gehoord van een MM mederwerker, die vertelde er dus ook bij dat je voor de MM moest gaan bivakkeren wilde je er 1 kunnen krijgen (misschien wat over dreven maar je moet wel zorgen dat je rond 9:00 er bent)quote:Op donderdag 21 december 2006 14:36 schreef BoA het volgende:
[..]
psst, is die info 100%? Anders ga ik morgen weer ff naar MM.
Lees je PM eens. Ik heb er net 1 gekregen in Den Helder. Moet je even kijken of dat te doen is voor je!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:24 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Pm sent(tevens me eerste pm op fok
)
en mooi dat het koopavond is
bedankt voor de info, maar ik heb geen zin in MM Rijswijk praktijkenquote:Op donderdag 21 december 2006 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lees je PM eens. Ik heb er net 1 gekregen in Den Helder. Moet je even kijken of dat te doen is voor je!
Sorry,maar had ik het tegen jou? Nee hea? Dus waarom quote je me dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:42 schreef BoA het volgende:
[..]
bedankt voor de info, maar ik heb geen zin in MM Rijswijk praktijkenKan ik de FOK! knokploeg inhuren ofzo?
oeps, foutje. moest eigenlijk een quote van mschol hebben.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sorry,maar had ik het tegen jou? Nee hea? Dus waarom quote je me dan?
Ik denk al,waar de fuck heb je het overquote:Op donderdag 21 december 2006 14:46 schreef BoA het volgende:
[..]
oeps, foutje. moest eigenlijk een quote van mschol hebben.
Tja, dat komt omdat ik nog Wii-loos ben. Maar misschien morgen een nieuwe kans bij de MM Den Haag..quote:Op donderdag 21 december 2006 14:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk al,waar de fuck heb je het over
heb je net ge PM't... zat mijn verdriet in de sport school er uit te gooienquote:Op donderdag 21 december 2006 14:21 schreef FJD het volgende:
Hoor niets van linebear. Of hij is nu als een gek aan het rennen of hij is aan het werk en kan er toch niet bij
Anyway, vandaag heeft de MM Rdam Centrum een zooitje Wiis binnengekregen. Niet 1 of 2 maar een redelijke hoeveelheid. Getallen ga ik niet noemen want zelfs deze info is niet helemaal publiekHet gaat iig om twee cijfers en t begint niet met een 1
Of je moet morgen naar Emmen willen?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:08 schreef BoA het volgende:
[..]
Tja, dat komt omdat ik nog Wii-loos ben. Maar misschien morgen een nieuwe kans bij de MM Den Haag..
ik ga zo naar den helder iddquote:Op donderdag 21 december 2006 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of je moet morgen naar Emmen willen?Want ik geloof dat mschol die uit Den helder neemt,but correct me if I'm wrong
Bel me nog ff als je het niet kan vinden ofzo. Mn nr staat in je inbox want ik heb je gesmstquote:Op donderdag 21 december 2006 15:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga zo naar den helder idd![]()
Thank You Sooo much
Hey! nu ben je mee eeuwig dankbaar hea?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga zo naar den helder idd![]()
Thank You Sooo much
Wil je morgen naar emmen voor een wii? Volgens de intertoys kwamen ze morgen om 11 u binnen. Ik sta 2de daaroquote:Op donderdag 21 december 2006 15:30 schreef linebear het volgende:
zucht, heb nog wat belletjes gepleegd... maar helaas niks
Ben nog nooit zo desperate geweest..
Helaas dan voor jequote:Op donderdag 21 december 2006 15:34 schreef linebear het volgende:
nope... moet morgen gewoon werken... in rotterdam
Ga maar even een kijkje nemen, maar ik vrees dat ik daar aankom en alles weg is..quote:Op donderdag 21 december 2006 14:21 schreef FJD het volgende:
Dan moet je nu ook stoppen met de huillie uithangenquote:Op donderdag 21 december 2006 15:38 schreef linebear het volgende:
en ga echt niet helemaal naar Emmen toe
Hallo, dit is toch het huil topic! En alleen het feit dat jij een pre-order in Emmen in de aanbieding hebt (wat wel heel goed is hoor!quote:Op donderdag 21 december 2006 16:00 schreef Qwea het volgende:
Dan moet je nu ook stoppen met de huillie uithangen
Ik kan hem tot zaterdag bewaren hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 16:13 schreef linebear het volgende:
je haalt de woorden uit mijn mond....
Als ik morgen niet hoefde te werken, dan was ik hem echt wel gaan halen. Dan was ik zelfs naar Duitsland gereden. Maar ja, ik kan niet even vrij nemen om een Wii te halen. Ik ga over een paar weken ook al op vakantie
Yes ik heb een verzendingsbevestiging gekregen van chear.nl. Dus als het goed is, morgen een wii!quote:Op donderdag 21 december 2006 17:48 schreef Lemming22 het volgende:
Ik wacht nog altijd op de held(in) die mij een pre-order in het zuiden van het land weet te bezorgen!![]()
Qwea, ik heb wel interesse in je pre-order. Ik ben morgen vrij (vandaag begon mijn vakantiequote:Op donderdag 21 december 2006 16:33 schreef Qwea het volgende:
Maar goed, iemand die wel een pre-order in emmen wil hebben?.
Zodra ik morgen gebelt wordt,zal tegen 12 zijn als ze hem binnen hebben... krijg je een pm. dus zet je pm aan met mn naam en de afhaal locatiequote:Op donderdag 21 december 2006 22:34 schreef BoA het volgende:
[..]
Qwea, ik heb wel interesse in je pre-order. Ik ben morgen vrij (vandaag begon mijn vakantie) en kan morgen lekker touren met mijn OV.
tofquote:Op donderdag 21 december 2006 22:35 schreef mschol het volgende:
me laatste post hier
ik heb me Wii dankzij Qwea
ja, dat is goed. Je weet zeker dat ze binnenkomen bij Intertoys Emmen? Oh ja, kan je even een PM sturen? (ff checken of ie werkt)quote:Op donderdag 21 december 2006 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zodra ik morgen gebelt wordt,zal tegen 12 zijn als ze hem binnen hebben... krijg je een pm. dus zet je pm aan met mn naam en de afhaal locatieDeal?
Ze zeiden vanmiddag tegen me dat ze een mail van het hoofdkantoor hebben gehad dat ze morgen rond 11 binnen komen.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:53 schreef BoA het volgende:
[..]
ja, dat is goed. Je weet zeker dat ze binnenkomen bij Intertoys Emmen? Oh ja, kan je even een PM sturen? (ff checken of ie werkt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |