mijn ideequote:Op dinsdag 19 december 2006 21:44 schreef heiden6 het volgende:
Mijn oudtante is makelaar in Florida, en heeft zojuist een huisje verkocht. Commissie: 150.000 dollar.
Intercedent lijkt me wel een leuk beginbaantje om te doen als je weinig opleiding hebt, maar verder niet echt heel boeiend. De makelaardij lijtk me erg leuk, omdat je veel contact hebt met mensen die een belangrijke stap in hun leven nemen. Verder ben je in principe zowel koper als verkoper, en ben je mensen van dienst met je kennis. Erg cool, en je komt nog eens ergens.
Nou nou, wat een voordeel.quote:Op donderdag 21 december 2006 08:39 schreef cora4034 het volgende:
Wordt verhuurmedewerker bij een woonstichting. Afwisseld, niet commercieel, mag vaak opleidingen volgen die betaald worden en je salaris is ook niet al te slecht.
Bovendien hoef je niet in de avonden of in de weekeinden te werken zoals een makelaar. Wel veel contacten met allerlei soorten mensen.
Ieder z'n ding heiden!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou nou, wat een voordeel.
Ik zou echt niet tussen de trage semi-ambtenaren van zo'n woningstichting willen zitten.![]()
Ieder zijn ding, ja. Gelukkig maar. Degene die ik quotte bracht het als een objectief pluspunt.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ieder z'n ding heiden!
Ik houd ook helemaal niet van zo'n commerciële omgeving en zou daar ook zeker niet op solliciteren!
Wehehe, je bedoelt het Rotterdam topic? Tjaquote:Op donderdag 21 december 2006 21:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, ja. Gelukkig maar. Degene die ik quotte bracht het als een objectief pluspunt.
Off topic: als je niet zo vrij was geweest met je info hadden we wellicht buren geworden.Toch bedankt voor de waarschuwing.
Ben benieuwd of de makelaar het ook verteld zou hebben.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wehehe, je bedoelt het Rotterdam topic? Tja![]()
Ik gok zomaar van nietquote:Op donderdag 21 december 2006 22:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de makelaar het ook verteld zou hebben.
Dat ligt eraan, nu ben je natuurlijk vooringenomen als mijn eventuele buurvrouw.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik gok zomaar van niet.
Maar het zijn hele toffe huizen hoor!
Hoe geloofwaardig ben ik nu?![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, nu ben je natuurlijk vooringenomen als mijn eventuele buurvrouw.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |