Dat lijkt me idd de beste optie, zo'n interne opleiding stelt toch niets voor.quote:Op maandag 18 december 2006 16:30 schreef droomkoningin het volgende:
ik kan natuurlijk ook eerst intercedente worden.. en daarbij studeren voor makelaar![]()
Is intercedent eigenlijk MBO of HBO niveau?quote:Op maandag 18 december 2006 17:26 schreef droomkoningin het volgende:
@koningin: Het salaris voor een beginnend intercedent bedraagt minimaal ¤ 1.535 en kan uitgroeien tot ongeveer ¤ 2.200 bruto per maand voor intercedent C. (Bron: CAO voor Vaste Medewerkers van Uitzendondernemingen 2003-2004) (mijn bron = www.carrieretijger.nl)
Ik ook. Ik verdien nu toch al heel wat meer.quote:Op maandag 18 december 2006 17:34 schreef Wakey het volgende:
[..]
Is intercedent eigenlijk MBO of HBO niveau?
Mijn zus heeft HBO gedaan maar ik mag toch hopen dat ze meer verdient (nooit gevraagd).
Bovengenoemd salaris vind ik nl. verbazingwekkend laag![]()
Ik werk bij een relatief onbekend bureau dat landelijk opereert in een niche van de markt. Ik ben aangenomen bij 3 verschillende bureaus (en vergevorderd bij 2 andere) en ze waren alle 3 totaal verschillend qua sfeer en mentaliteit. De eerste was er één van de USG Group, namelijk Ad Rem. De tweede was een lokale speler en de 3e was waar ik nu werk.quote:Op maandag 18 december 2006 17:18 schreef droomkoningin het volgende:
@xcuz_me: bij welk bureau werk je? en kan je iets zeggen over de mentaliteit bij de verschillende andere uitzendorganisaties?
Die max. is iig hoog genoeg voor een Intercedente. btw, als je 2.200 bruto met je eerste baan op HBO-niveau verdiend zit je wel goed. Zelfs boven het gemiddelde.quote:Op maandag 18 december 2006 17:34 schreef Wakey het volgende:
[..]
Is intercedent eigenlijk MBO of HBO niveau?
Mijn zus heeft HBO gedaan maar ik mag toch hopen dat ze meer verdient (nooit gevraagd).
Bovengenoemd salaris vind ik nl. verbazingwekkend laag![]()
2.000,- bruto ga je als beginnend makelaar al niet redden, als je een maand lang niks verkoopt. Het basissalaris voor een makelaar in loondienst is door de NVM vastgesteld op 1.500,- bruto. De rest van het salaris is afhankelijk van jouw prestaties.quote:Op maandag 18 december 2006 18:05 schreef droomkoningin het volgende:
ik wil/moet zo'n 2000,- bruto per maand verdienen... meer is altijd goed, maar ik vind de baan zelf en evt. doorgroei mogelijkheden belangrijker
ad rem heb ik nog nooit van gehoord...
kan iemand iets zeggen over de bekende grotere uitzendbureau's?
zoals randstad, start, adecco, manpower, start, timing enz..
ik ga in elk geval wat brieven schrijven naar verschilende bureau's... kan altijd kijken of het wat is :-)
dat snelle dat klopt wel... ben al uitgenodigd voor een selectiegesprek bij het grote blauwe uitzendbureauquote:Op maandag 18 december 2006 22:39 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb net mijn eerste (online) sollicitatie weggeklikt...
toch wel apart... heb een beter gevoel bij ouderwets een brief schrijven... maar intercedent is natuurlijk een "snelle" functie dus daar past online solliciteren prima bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |