Het is wel lekkerder..quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dan gewoon blijven oefenen
Dus ook brood blijven bakken
Veel doen, leer je ook vanzelf snijden toch?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is wel lekkerder..
Maar gister was ik gewoon vergeten brood te kopen dus ik moest wel als ik vandaag wat wil eten in de pauze
Tuurlijkquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veel doen, leer je ook vanzelf snijden toch?
Psssssssst ik had geen zin om alleen voor brood om te rijdenquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:39 schreef Frutsel het volgende:
Vergeten brood te kopen?
Ach je zal niet de eerste zijn thuis
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Psssssssst ik had geen zin om alleen voor brood om te rijden
Waarom niet lekker?quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:16 schreef Tally het volgende:
Ik ook vroeg naar huis..
Maar lekker nee
Naar een ziekenshuis is nooit leukquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:20 schreef Tally het volgende:
Ik moet naar het ziekenhuis
En drna naar de dokter
quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:20 schreef Tally het volgende:
En drna naar de dokter
Studentquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:41 schreef Jaguarized het volgende:
Vroeg weer...
quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:59 schreef Jaguarized het volgende:
Ik niet dan....
"aanwezige nietsdoener"quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dude, ik ben hier alleen maar aanwezig hoor
jij ook goedemorgenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:26 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zou van beide heren wel eens willen weten hoeveel ze echt werken.![]()
wat was er gisteren?quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:29 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zit nu gewoon thuis bij te komen van gisteren.
School van 11.00 - 12.55.quote:
Ik werk niet, dat is al vestgesteld door artsen en psychologen hequote:Op dinsdag 19 december 2006 13:26 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zou van beide heren wel eens willen weten hoeveel ze echt werken.![]()
Tis toch best vroeg nog hoor.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij ook goedemorgen![]()
* Frutsel meldt Flashback:" Dag Dag Fruts, ik ga slapen, ben er morgenVROEG weer![]()
"
Bengel:" Hoi![]()
![]()
" (notabene 13.15 uur)
mooi op tijd!
Maarruhh..verder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oja.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik werk niet, dat is al vestgesteld door artsen en psychologen he
Zet 'm op meidquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:20 schreef Tally het volgende:
En drna naar de dokter
Geen idee, niet naar gevraagdquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja.Waar hebben die gestudeerd dat die dat weten?
Dat nog niet, er waren goede stoelen.quote:
Waar kom ik?quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij komt er wel als je daar nog van bij moet komen
Zijn ze wel vooruit gegaan tov de scholen van vroeger.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat nog niet, er waren goede stoelen.![]()
Waar ga je heenquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:01 schreef buzzer het volgende:
gezellig druk dagje wel...
het wordt tijd voor vakantie
Ah oma vertelt....quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zijn ze wel vooruit gegaan tov de scholen van vroeger.![]()
Die jongen is zo vaak op reis, hij weet de wc thuis vast niet meer te vindenquote:
Class.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:38 schreef classpc het volgende:
[..]
Die jongen is zo vaak op reis, hij weet de wc thuis vast niet meer te vinden
Hoiquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:38 schreef classpc het volgende:
[..]
Die jongen is zo vaak op reis, hij weet de wc thuis vast niet meer te vinden
Succes.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben naar de sportschool
even heel erg afreageren
Doeiquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben naar de sportschool
even heel erg afreageren
lekker thuis, maar twee weken vrij is natuurlijk wel heel erg okequote:
Bij mij ookquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
lekker thuis, maar twee weken vrij is natuurlijk wel heel erg oke
Het is al weken gekkenhuis op mijn werk
Hoi Leoniekequote:
Voor mij gaat het wel goed. Ik ben helemaal op mijn gemak. Maar ik denk wel dat er een aantal collega's mij gaan missen. Vandaag was er een collega die mij opeens vastnam en het nog eens zei ook.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi Leonieke. Hoe gaat het met de laatste loodjes op je werk, gaan ze je missen
.
Aan je trouwboekje beginnen, wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:15 schreef leonieke het volgende:
Nu heb ik trouwens zin om aan ons trouwboekje te beginnen![]()
Ik heb nog altijd het waanzinnige idee dat ik onze huwelijksmis volledig zelf ineen wil stekenquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Aan je trouwboekje beginnen, wat moet ik me daarbij voorstellen.
Wat is er gebeurd? Ziek?quote:
Mijn collega's waren vandaag helemaal niet blij met me.
Dat mag je eens uitleggen als je tijd en zin hebt..ik snap m niet..quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:15 schreef leonieke het volgende:
Nu heb ik trouwens zin om aan ons trouwboekje te beginnen![]()
Aha, da's dus iets heel anders als ons 'trouwboekje'quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd het waanzinnige idee dat ik onze huwelijksmis volledig zelf ineen wil stekenDus teksten schrijven, zoeken, liedjes zoeken (waar phille uiteraard niet mee akkoord zal gaan
), ...
[..]
Wat is er gebeurd? Ziek?
Mis opstellen voor ons huwelijk.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat mag je eens uitleggen als je tijd en zin hebt..ik snap m niet..
owquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Aha, da's dus iets heel anders als ons 'trouwboekje'. Lijkt me een behoorlijke klus, een mis in elkaar draaien
.
Vanaf vanmorgen half 6 elke minuut naar het toilet, verre van blij. Dus vanmorgen vroeg meteen maar afgemeld (wat ze niet leuk vinden in deze tijd) met de belofte morgen weer braaf mijn rondjes te gaan lopen. Bloed plassen is niet tof
.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mis opstellen voor ons huwelijk.
Ah ja, tuurlijk: een trouwboekje krijg je ook op het stadhuis... nu begrijp ik het waarom jullie het niet verstaan
Jaquote:
Ach arme Es..quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:40 schreef es70 het volgende:
Vanaf vanmorgen half 6 elke minuut naar het toilet, verre van blij. Dus vanmorgen vroeg meteen maar afgemeld (wat ze niet leuk vinden in deze tijd) met de belofte morgen weer braaf mijn rondjes te gaan lopen. Bloed plassen is niet tof
.
Thanksquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:51 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ach arme Es..das niet fijn.. *knuffel geeft..
Dat moet gewoonquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het morgen gewoon heel veel beter![]()
*knuf*
Morgen weer op rondequote:Op dinsdag 19 december 2006 17:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat moet gewoon. En er zit nu al zeker een uur tussen mijn toiletbezoekjes en ik kan weer zitten, het gaat dus de goeie kant op
.
Idd, dat heb ik al toegezegdquote:
Ware liefde..quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Een man die met je potje pies naar de dokter gaat en daarna wacht tot de apotheek open is om me van pillen te voorzien.
Goed gesport?quote:
Was de 1e keer weer, dus ben precies 45 min actief bezig geweestquote:
Dat is toch prima.. rustig aan beginnen..quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[quote]
Was de 1e keer weer, dus ben precies 45 min actief bezig geweest
Hoiquote:Hoi![]()
quote:Hoe is het met jou?
Was ook wel weer lekkerquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat is toch prima.. rustig aan beginnen..
Helemaal zin in kerst?quote:![]()
Goed!
Mooi zo..wel regelmatig blijven doen nu..quote:
Nee dat niet echt..blijft een heikel punt..quote:Helemaal zin in kerst?
Ga je mee? Kan je het meteen controleren en gaan we gezellig samen sportenquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mooi zo..wel regelmatig blijven doen nu..
Hoop dat je er toch iets moois van maakt hoorquote:Nee dat niet echt..blijft een heikel punt..Hoewel het nu iets beter gaat.. dat wel
![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[quote]
En oh, wat is het antwoord op mijn vraag van gisteren
Tja Cara_, we zijn hier he-le-maal niet nieuwsgierigquote:
Ik vraag wel niets meerquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Tja Cara_, we zijn hier he-le-maal niet nieuwsgierig. We willen alleen wél op de hoogte gehouden worden
.
quote:
Oh, ben ik tegen jouw ook wel stilquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:10 schreef es70 het volgende:
[..]Ik sprak net zo goed voor mezelf hoor
.
Neequote:Op dinsdag 19 december 2006 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ben ik tegen jouw ook wel stil
Jullie doen allebei niet lief tegen mij, dan zoek je het zelf maar uitquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg toch net dat ik graag op de hoogte gehouden wil worden
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |