"Een paar mensen op gaf maakte mijn mening"quote:Op maandag 18 december 2006 21:48 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Een paar mensen hebben het dus gespeeld in Japan waaronder wat mensen van GAF, één van hun vond Smooth Moves een beetje meevallen dus dat was teleurstellend om te horen. Vandaar dat ik van deze cijfers rustiger wordt.
Nee die komt nogquote:Op maandag 18 december 2006 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wario waremet mini games. En ik geloof dat er ook een mario party kwam
Ja,dat zeg ikquote:Op maandag 18 december 2006 21:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
"Een paar mensen op gaf maakte mijn mening"
[..]
Nee die komt nog
Het waren de eerste dingen die ik over WarioWare hoorde, dus ik was gewoon een beetje bezorgd.quote:Op maandag 18 december 2006 21:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
"Een paar mensen op gaf maakte mijn mening"
Bij de vorige wario games is dat idd zo.quote:Op maandag 18 december 2006 21:57 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
als ik die wario ware filmpjes bekijk, dan lijkt het of al die minigames maar 3 seconden duren? is dat ook zo?
ja.. dat ís wariowarequote:Op maandag 18 december 2006 21:57 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
als ik die wario ware filmpjes bekijk, dan lijkt het of al die minigames maar 3 seconden duren? is dat ook zo?
lijkt mij ook. Dan wil ik heul geen wario warequote:
Als je het nog nooit gespeeld hebt komt het vreemd over idd. Zodra je het spel oppakt laat je het dan alleen de eerste 4 uur niet meer losquote:
Echnie..ik heb het op de DS gespeeld en ik heb het een tijdje volgehouden en werd er toen strontflauw vanquote:Op maandag 18 december 2006 22:03 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je het nog nooit gespeeld hebt komt het vreemd over idd. Zodra je het spel oppakt laat je het dan alleen de eerste 4 uur niet meer losEn dan ben je net als de rest van ons.... Verslaafd.
Omg ga weg.quote:Op maandag 18 december 2006 22:15 schreef MMaRsu het volgende:
He jongens ik heb een goede mop. Chanty kent Edge niet ( het blad
)
Ah, dat is niet erg hoor!quote:Op maandag 18 december 2006 22:15 schreef MMaRsu het volgende:
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
Eigenlijk heb je m van Harryquote:Op maandag 18 december 2006 22:19 schreef VAC het volgende:
Iedereen even Piles bedanken !
Ik heb een reservering gekregen
mii want mii wiii!!!!quote:Op maandag 18 december 2006 22:19 schreef VAC het volgende:
Iedereen even Piles bedanken !
Ik heb een reservering gekregen
Ik meen hetquote:
heb ik aan gedacht alleen het probleem is dat mijn router 2 verdiepingen lager staatquote:Op maandag 18 december 2006 17:00 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja maar ik raad aan om die router te vervangen door een een draadloze met Wifi.
klopt. Draadloos haalt geloof ik 1 verdiepingquote:Op maandag 18 december 2006 22:28 schreef NrSiX het volgende:
[..]
heb ik aan gedacht alleen het probleem is dat mijn router 2 verdiepingen lager staatdus dat is geen optie.. draadloos haalt hij dan niet.
quote:Op maandag 18 december 2006 22:15 schreef MMaRsu het volgende:
)
quote:Op maandag 18 december 2006 22:25 schreef MMaRsu het volgende:
En toen was het van ja m'n vader kent het blad ook niet ( want die verkoopt bladen ofzo weet ik het ) dus was het niet zo'n populair blaadje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heb je het ook wel over de minste titel van de reeks, de GBA versies zijn namelijk geweldig. (Twistedquote:Op maandag 18 december 2006 22:06 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Echnie..ik heb het op de DS gespeeld en ik heb het een tijdje volgehouden en werd er toen strontflauw van![]()
Vind het niets aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |