quote:Op maandag 18 december 2006 21:10 schreef BMH het volgende:
Iemand met het IP: 213.73.174.71 heeft opzettelijk alle!!! Wii nummer veranderd. Ik stel een klopjacht voor.
Het bewijs
Persoontje komt op http://ascent.student.utwente.nl/usage/site_200607.htmlquote:Op maandag 18 december 2006 21:10 schreef BMH het volgende:
Iemand met het IP: 213.73.174.71 heeft opzettelijk alle!!! Wii nummer veranderd. Ik stel een klopjacht voor.
Het bewijs
Ik heb net een mail gestuurd naar de beheerder van de wiki.quote:Op maandag 18 december 2006 21:18 schreef speknek het volgende:
Heeft iemand hem al geNSBt naar de admins?
Met een .php file waar alle nummers in staan.quote:Op maandag 18 december 2006 21:23 schreef Wii-Style het volgende:
Dan maar een aparte topic voor Wii nummers?
Gewoon in de wii OP toch? Als iemand gewoon een plaatje kan maken die te beheren is met php (gd lib) dan ben je er.quote:Op maandag 18 december 2006 21:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Met een .php file waar alle nummers in staan.
Omdat hij niet beschikbaar is Tonks.quote:Op maandag 18 december 2006 21:24 schreef tonks het volgende:
Waarom heb je nou geen wii ruzbeh?
Uit de omgeving Amsterdam.quote:Op maandag 18 december 2006 21:28 schreef BMH het volgende:
Ach jah.. Het is een Xbox fanboy..
in mijn geval nog niet, maar nu welquote:Op maandag 18 december 2006 21:31 schreef BMH het volgende:
De Wiki is weer teruggezet.. Ik raad iedereen aan om je wii nummer te controleren.
Kerelquote:Op maandag 18 december 2006 21:30 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Omdat hij niet beschikbaar is Tonks.
Jesus Christus. Waarom moet ik mezelf altijd herhalen? Denken jullie soms dat ik Zelda en een scart kabel heb gekocht zodat ik er jaren lang tegen aan kan staren zonder Wii?
Ik word dat getwijfel nu spuugzat.
Ik ben vanaf nu absent van de Wii topics totdat ik een Wii heb. Ik zat er ook na te denken om in de tussentijd om een nieuwe OP te maken, maar dat zit er voorlopig niet meer in. Stelletjekut twijfelaars
.
en controleer t in je wiiquote:Op maandag 18 december 2006 21:32 schreef Slarioux het volgende:
Niet zo panieken allemaal. De wiki is terug naar de versie van 19:28. Alle wijzigingen daarna zijn nog zichtbaar maar niet teruggezet. Het IP is gebanned. Controleer je gegevens en de wiki pagina als geheel.
Ik ken hem niet eensquote:Op maandag 18 december 2006 21:38 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Loop je weer mensen op te fokken?
Uhuh.quote:Op maandag 18 december 2006 21:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik ken hem niet eens. ik kom nooit in die wii topics. Ik wilde alleen weten waarom hij geen wii heeft (hij heet toch wii-style?)
Arme tonksquote:Op maandag 18 december 2006 21:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik ken hem niet eens. ik kom nooit in die wii topics. Ik wilde alleen weten waarom hij geen wii heeft (hij heet toch wii-style?)
Moet je wel eerst een wii hebbenquote:Op maandag 18 december 2006 21:43 schreef Wii-Style het volgende:
WarioWare: Smooth Moves krijgt een 9 van Nintendo Power.Als dit zo doorgaat dan wordt het een instant-buy voor mij.
Als dat het nog niet was ben je stomquote:Op maandag 18 december 2006 21:43 schreef Wii-Style het volgende:
WarioWare: Smooth Moves krijgt een 9 van Nintendo Power.Als dit zo doorgaat dan wordt het een instant-buy voor mij.
Heb je wel de centen?quote:Op maandag 18 december 2006 21:43 schreef Wii-Style het volgende:
Ik koop die game sowieso blind. 9 is best wel hoog trouwens.quote:Op maandag 18 december 2006 21:43 schreef Wii-Style het volgende:
Das normaal voor een algemene wario ware game.quote:Op maandag 18 december 2006 21:45 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik koop die game sowieso blind. 9 is best wel hoog trouwens.![]()
Een paar mensen hebben het dus gespeeld in Japan waaronder wat mensen van GAF, één van hun vond Smooth Moves een beetje meevallen dus dat was teleurstellend om te horen. Vandaar dat ik van deze cijfers rustiger wordt.quote:
Waarschijnlijk komt er Wii Motorsports of iets dergelijks.quote:Op maandag 18 december 2006 21:47 schreef tonks het volgende:
Om maar weet ontopic te gaanklein vraagje. Komen er nog meer spellen zoals Wii Sport en Wii Play? Ik ben namelijk niet een echte gamer ofzo maar die mini spelletjes vind ik zeer leuk
Wario warequote:Op maandag 18 december 2006 21:47 schreef tonks het volgende:
Om maar weet ontopic te gaanklein vraagje. Komen er nog meer spellen zoals Wii Sport en Wii Play? Ik ben namelijk niet een echte gamer ofzo maar die mini spelletjes vind ik zeer leuk
"Een paar mensen op gaf maakte mijn mening"quote:Op maandag 18 december 2006 21:48 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Een paar mensen hebben het dus gespeeld in Japan waaronder wat mensen van GAF, één van hun vond Smooth Moves een beetje meevallen dus dat was teleurstellend om te horen. Vandaar dat ik van deze cijfers rustiger wordt.
Nee die komt nogquote:Op maandag 18 december 2006 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wario waremet mini games. En ik geloof dat er ook een mario party kwam
Ja,dat zeg ikquote:Op maandag 18 december 2006 21:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
"Een paar mensen op gaf maakte mijn mening"
[..]
Nee die komt nog
Het waren de eerste dingen die ik over WarioWare hoorde, dus ik was gewoon een beetje bezorgd.quote:Op maandag 18 december 2006 21:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
"Een paar mensen op gaf maakte mijn mening"
Bij de vorige wario games is dat idd zo.quote:Op maandag 18 december 2006 21:57 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
als ik die wario ware filmpjes bekijk, dan lijkt het of al die minigames maar 3 seconden duren? is dat ook zo?
ja.. dat ís wariowarequote:Op maandag 18 december 2006 21:57 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
als ik die wario ware filmpjes bekijk, dan lijkt het of al die minigames maar 3 seconden duren? is dat ook zo?
lijkt mij ook. Dan wil ik heul geen wario warequote:
Als je het nog nooit gespeeld hebt komt het vreemd over idd. Zodra je het spel oppakt laat je het dan alleen de eerste 4 uur niet meer losquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |