Dus dan kan het niet.quote:
Ik bedoel volgens mij componenetquote:Op maandag 18 december 2006 19:41 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Zo'n ding die je meerdere scart aansluitingen geeft met één scart aansluiting.
Nee.quote:Op maandag 18 december 2006 19:42 schreef BroesWillems het volgende:
heb jij nou een Wii.. of nie?
BroesWillem, aan jou trouwens de eer om als eerste toegevoegd te zijn !quote:Op maandag 18 december 2006 19:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dan moet je wel een goede kopen, want zo'n gemiddelt knakending stoort als de tering..![]()
heb jij nou een Wii.. of nie?
quote:Op maandag 18 december 2006 19:49 schreef made het volgende:
[..]
BroesWillem, aan jou trouwens de eer om als eerste toegevoegd te zijn !
Yay, Tonksquote:Op maandag 18 december 2006 19:21 schreef tonks het volgende:
Nou ik ga er ook maar 1 kopenhet is nu zeker
Om dezelfde redenen dat hij een GB Micro koopt ipv een DS, en een Gamecube pas vorig jaar heeft gekocht...quote:
Emmen, Den Helder... Weet je ze ook in Timboektoe te vinden?quote:Op maandag 18 december 2006 19:06 schreef Qwea het volgende:
Heb ze net gewoon in Emmen zien liggen bij de BS. En bij de intertoys hiero lagen ze ook gewoon.
De e-plaza,bart smit en de intertoys in Den Helder hadden er ook zat.
quote:
Voor zover ik weet waren de Gamecube en Gameboy Micro in voorraad.quote:Op maandag 18 december 2006 20:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Om dezelfde redenen dat hij een GB Micro koopt ipv een DS, en een Gamecube pas vorig jaar heeft gekocht...
Hmm raar dat de BS zeg 1 jaar. En ja ik heb er 1quote:Op maandag 18 december 2006 19:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
24 maanden![]()
edit: Maar je hebt er eindelijk 1 ?![]()
Nee sorryquote:Op maandag 18 december 2006 20:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Emmen, Den Helder... Weet je ze ook in Timboektoe te vinden?.
$$$quote:Op maandag 18 december 2006 20:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Om dezelfde redenen dat hij een GB Micro koopt ipv een DS, en een Gamecube pas vorig jaar heeft gekocht...
Ik kan echt geen berichten vindenquote:Op maandag 18 december 2006 19:06 schreef Piles het volgende:
[..]
In je adresboek
Berichten -> Nieuw bericht -> Adresboek
Is er iemand uit de omgeving Goes die morgen een Wii wil halen? Er ligt er één te wachten bij Free Record Shop Goes. Mail maar
Helemaal rechtsonderquote:Op maandag 18 december 2006 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan echt geen berichten vindenIk heb alleen wii sports,winkel kanaal, mii kanaal en foto kanaal
Dat staat niet zo in het artikel.quote:Op maandag 18 december 2006 16:56 schreef alex4allofyou het volgende:
Enkele honderden miljoenen per jaar ja.![]()
Wii nr : 3744878937763722quote:
oohquote:Op maandag 18 december 2006 20:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je lang zoeken
Die bestaat niet
Het is w(je wiicode)@wii.comquote:Op maandag 18 december 2006 20:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh
Nu nog een vraagje
Je kan toch een wii mail adres aanmaken? Waar moet dat?
Kan het int boekje niet vinden
ooh stom. Ik dacht dat ik een Qwea@wii.com kon aanmakenquote:
Gewoon je eigen emailadres ff toevoegen aan je adresboek, dan krijg je een mailtje van je Wiiquote:Op maandag 18 december 2006 20:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh stom. Ik dacht dat ik een Qwea@wii.com kon aanmaken
De Wii ook al bijnaquote:Op maandag 18 december 2006 20:13 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
[..]
Voor zover ik weet waren de Gamecube en Gameboy Micro in voorraad.
1 kwijt aan mijquote:Op maandag 18 december 2006 20:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Er staan er 2 in Goes die zo opgehaald kunnen worden.
Iemand interesse
Nee, ik heb er nog 2quote:Op maandag 18 december 2006 20:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
1 kwijt aan mij
haal m donderdag op
(Kevin) Kefchen@
Kloptquote:Op maandag 18 december 2006 20:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
haha
geweldig
ik kan gewoon ophalen op je eigen naam toch (stond in de mail)
Jij had toch al gemaildquote:Op maandag 18 december 2006 20:45 schreef Khadgar het volgende:
Ja op zich wel!
*zometeen doen gaatquote:Op maandag 18 december 2006 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon je eigen emailadres ff toevoegen aan je adresboek, dan krijg je een mailtje van je Wii
10 minuten lopen, heel makkelijk te vindenquote:Op maandag 18 december 2006 21:02 schreef VAC het volgende:
alhoewel... 9292ov.nl zegt dat ik er anderhalf uur over doe van den haag naar goes.
Is de ophaal locatie een beetje te doen vanuit het trein station?
Komt omdat iemand het leuk vond om mijn nummer te veranderen.quote:Op maandag 18 december 2006 19:36 schreef made het volgende:
BMH ... Ik heb een LCD scherm, maar geen vrij scart aansluitingen wel vrij : compoziet..
wat te doen ?
Toch voor composiet gaan ?
Of.. ??? ???
EN BMH je Wii nummer klopt niet !!!!![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 21:10 schreef BMH het volgende:
Iemand met het IP: 213.73.174.71 heeft opzettelijk alle!!! Wii nummer veranderd. Ik stel een klopjacht voor.
Het bewijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |