Ik bedenk me nu dat ik het Jumbo-personeel ook al over kerstboomverbrandingen hoorde lullen. Alleen dacht ik toen nog dat ze het over die door de brandweer georganiseerde fik hadden die in januari altijd in Tuinzigt is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:18 schreef veldmuis het volgende:
NU DUS WEER!
Daar, in de scheldestraat.....
Heb je het weer gezien? Ik fiets er morgen wel even langs om de schade te bekijkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:19 schreef veldmuis het volgende:
Rennen, JDude!
Dat was niet meer nodig volgens Veldmuis.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:20 schreef Kuukske het volgende:
Luiwammes! Je zou gaan ramptoeristen
Dat braakliggende stuk bagger wat vroeger als crossveldje werd gebruikt zeker?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:21 schreef veldmuis het volgende:
Ik zie het ja.
Het was iig op de hoek van een grasveldje, gister dan.
is het zo erg?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je je tas nog in bezit hebt tegen die tijd.
Het was als je van de oranjeboomstraatkant afkomt nog voor dat huis wat fikte.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat braakliggende stuk bagger wat vroeger als crossveldje werd gebruikt zeker?
Niet zo he!quote:
Smakelijk!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:45 schreef JDude het volgende:
Tijd voor een HJ'tje!
Ja, die smaak!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:46 schreef tha_rizzo het volgende:
koffiekoekdingachtigglazuur dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |