Zes uur ofzo?quote:Op donderdag 28 december 2006 23:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah, dat treft.
Tot hoe laat zijn de café's open met Oud en Nieuw?
Wat is het dan tussen ze niet of wel gebruiken?quote:Op donderdag 28 december 2006 23:22 schreef Kuukske het volgende:![]()
Ik heb ook een fiets met fietstassen maar die gebruik ik dus nooit
in je auto?quote:Op donderdag 28 december 2006 23:22 schreef Frazz het volgende:
[..]
Moet ergens mn boodschappen in doen![]()
moet je harder werkenquote:
Moet ook nog studerenquote:Op donderdag 28 december 2006 23:25 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
moet je harder werken
of net als ik doen, een oud wrak kopen
M;n eigen fiets fietst fijnerquote:Op donderdag 28 december 2006 23:23 schreef Frazz het volgende:
[..]
Wat is het dan tussen ze niet of wel gebruiken?
De exemplaren die ik "vergeten" ben terug te geven aan TNT, na beëindiging van het dienstverband, zijn anders best handigquote:
Ik ga een poging wagen jaquote:Op donderdag 28 december 2006 23:28 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ok dat is duidelijkMaar wel met een krat bier achter op dan dus
Het is hier vlakbij, maar ik was gisteren niet thuis.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:58 schreef Kuukske het volgende:
Lawinepijl vernielt woonkamer
Verslagje iemand??
Daar in dat stukske paupergebied tussen de Struyckenstraat en de Jumbo zekers? Zag er wel een uitgefikt karkas staan ja.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:40 schreef veldmuis het volgende:
Gister was er vlak bij jou een huis in de fik, JDude!
Okay, wel een huis met dichtgetimmerde ramen, maar toch.
Erg uitgefikt was het niet, eigenlijk alleen bovenverdieping...quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar in dat stukske paupergebied tussen de Struyckenstraat en de Jumbo zekers? Zag er wel een uitgefikt karkas staan ja.
Ik ben ook eens een avondje weg hoor.
Da's inderdaad waar ik langs reed.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:48 schreef veldmuis het volgende:
Erg uitgefikt was het niet, eigenlijk alleen bovenverdieping....
De eh....scheldestraat!
*Jas weer uittrekt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:37 schreef veldmuis het volgende:
En de flierstraat was ook niks, want daar was de 6136 heen, en die is nu naar de zorgvlietstraat voor een liftopsluiting. Niks te ramptoeristen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |