quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ze hebben bij het graven op het oude Oranjeboom terrein schijnbaar een kabeltje meegepakt...
Ja maar dan voel ik me buitengeslotenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:11 schreef Frazz het volgende:
Maar nu hebben we een breda topic
Het aantal avansers is trouwens ook aardig hoog, avansmeet kan dus ook
Zijn medewerkers van Avans uitgesloten van deelname?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:11 schreef Frazz het volgende:
Maar nu hebben we een breda topic
Het aantal avansers is trouwens ook aardig hoog, avansmeet kan dus ook
Ik moest mijn wekker opnieuw instellenquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ze hebben bij het graven op het oude Oranjeboom terrein schijnbaar een kabeltje meegepakt...
zolang je niet bij Albron werkt is er niks aan de handquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zijn medewerkers van Avans uitgesloten van deelname?
Ik ookquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:30 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Ik moest mijn wekker opnieuw instellen
Mooiquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:39 schreef Asics het volgende:
[..]
zolang je niet bij Albron werkt is er niks aan de hand
Deeltijdstudies, per 1 januari.quote:
Weet iemand toevallig wat er was? Of heeft iemand iets gezien (crosspost met NAC-topicquote:23:43:07] <Helsie|weg> d'r was echt best een brute achtervolging na afloop van NAC
[23:43:34] <Helsie|weg> een ME bus volgde een bestelbusje met 6 of 7 inzittenden met hoge snelheid op de verkeerde rijbaan (tegen het verkeer in dus)
[23:43:41] <Helsie|weg> ME bus snijdt die bus af om te laten stoppen
[23:44:11] <Helsie|weg> springen een stuk of 8 van die bikkel-agenten in burger (van die narcotica brigade types) en die kloppen die bus op de ruit, OPENMAKEN, UITSTAPPEN GODVERDOMME
[23:44:17] <Helsie|weg> bus in zijn achteruit
[23:44:25] <Helsie|weg> wil om die ME bus heenrijden
[23:44:33] <Helsie|weg> ME bus geeft peut gas en ramt die bus in de zijkant
[23:44:35] <Helsie|weg> tegen een boompje
[23:44:49] <Helsie|weg> dat, helaas voor het boompje, niet zo dik was en boompje knakt af
[23:45:03] <Helsie|weg> bus schiet het fietspad op (mede door die ram actie) en gaat een zijstraat in
[23:45:10] <Helsie|weg> toen konden we het niet meer zien, ME bus er wel achteraan
[23:45:19] <Helsie|weg> paar minuten later, komen ze weer over die weg aangescheurd
[23:45:25] <Helsie|weg> en gingen ze richting NAC stadion
[23:45:37] <Helsie|weg> weet niet waar het voor was en hoe het afgelopen is, maar het zag er wel heftig uit iig
hier gelukkig even nietquote:Op zondag 24 december 2006 00:12 schreef JDude het volgende:
Och, hier gaan genoeg vuurwerkbommen af voor de gezelligheid.
Maar Pij heeft toch weinig met dansen te maken?quote:Op donderdag 28 december 2006 00:31 schreef Ritchie het volgende:
Gewoon een kroeg opzoeken waar nog lekker plek is om rond te lopen..
ook al klinkt dat simpeler dan het eigenlijk is..
Ikzelf zou voor de Bruine Pij gaan, goeie muziek, en leuk volk!
Dansen.. even overheen gelezen...quote:Op donderdag 28 december 2006 07:18 schreef Helsie het volgende:
[..]
Maar Pij heeft toch weinig met dansen te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |