Zes uur ofzo?quote:Op donderdag 28 december 2006 23:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah, dat treft.
Tot hoe laat zijn de café's open met Oud en Nieuw?
Wat is het dan tussen ze niet of wel gebruiken?quote:Op donderdag 28 december 2006 23:22 schreef Kuukske het volgende:![]()
Ik heb ook een fiets met fietstassen maar die gebruik ik dus nooit
in je auto?quote:Op donderdag 28 december 2006 23:22 schreef Frazz het volgende:
[..]
Moet ergens mn boodschappen in doen![]()
moet je harder werkenquote:
Moet ook nog studerenquote:Op donderdag 28 december 2006 23:25 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
moet je harder werken
of net als ik doen, een oud wrak kopen
M;n eigen fiets fietst fijnerquote:Op donderdag 28 december 2006 23:23 schreef Frazz het volgende:
[..]
Wat is het dan tussen ze niet of wel gebruiken?
De exemplaren die ik "vergeten" ben terug te geven aan TNT, na beëindiging van het dienstverband, zijn anders best handigquote:
Ik ga een poging wagen jaquote:Op donderdag 28 december 2006 23:28 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ok dat is duidelijkMaar wel met een krat bier achter op dan dus
Het is hier vlakbij, maar ik was gisteren niet thuis.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:58 schreef Kuukske het volgende:
Lawinepijl vernielt woonkamer
Verslagje iemand??
Daar in dat stukske paupergebied tussen de Struyckenstraat en de Jumbo zekers? Zag er wel een uitgefikt karkas staan ja.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:40 schreef veldmuis het volgende:
Gister was er vlak bij jou een huis in de fik, JDude!
Okay, wel een huis met dichtgetimmerde ramen, maar toch.
Erg uitgefikt was het niet, eigenlijk alleen bovenverdieping...quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar in dat stukske paupergebied tussen de Struyckenstraat en de Jumbo zekers? Zag er wel een uitgefikt karkas staan ja.
Ik ben ook eens een avondje weg hoor.
Da's inderdaad waar ik langs reed.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:48 schreef veldmuis het volgende:
Erg uitgefikt was het niet, eigenlijk alleen bovenverdieping....
De eh....scheldestraat!
*Jas weer uittrekt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:37 schreef veldmuis het volgende:
En de flierstraat was ook niks, want daar was de 6136 heen, en die is nu naar de zorgvlietstraat voor een liftopsluiting. Niks te ramptoeristen dus.
Die is ook weer weg. Dat is een hele fikse lamp geweest die ze gauw even uitgedraaid hebbenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:51 schreef veldmuis het volgende:
Maar wat is de gloed nou!
Wat ik zag was meer richting de AH op de Flierstraat. Maar bij de Jumbo ook, inderdaad. Misschien dat staalbedrijf wat er naast zit?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:00 schreef Kuukske het volgende:
Sowieso is de lucht in de buurt van de Jumbo snachts oranje. Dat viel me laatst op.
Waar woon jij dan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:04 schreef Frazz het volgende:
Jullie wonen echt aan de andere kant van Breda he
Zuid heeft wel de mooiste wijkjesquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:06 schreef Kuukske het volgende:
Nee hoor, was toevallig in de buurt van de Jumbo snachts. Ik woon in Breda zuid.
Boeimeer is toch ook best zuid?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Zuid heeft wel de mooiste wijkjes.
Had ik paar topics geleden al eens gezegd, in Breda Oost. Net voorbij de Hero en voor Heusdenhoutquote:
Ik had het dan ook meer over de buitenkant van de huizen, niet wat zich er in verschuilt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:08 schreef Kuukske het volgende:
Nou jippie, van die over het paard getilde kakkers
Owja!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:08 schreef Frazz het volgende:
[..]
Had ik paar topics geleden al eens gezegd, in Breda Oost. Net voorbij de Hero en voor Heusdenhout
Tilburgseweg ergens? Daar deed ik vroeger de post.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:08 schreef Frazz het volgende:
Had ik paar topics geleden al eens gezegd, in Breda Oost. Net voorbij de Hero en voor Heusdenhout
Het verbaast me dat je mij niet vergeten benquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Owja!
Ja, ik vergeet het direct weer hoor.
Jup, tilburgsewegquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Tilburgseweg ergens? Daar deed ik vroeger de post.
Owja de buitenkant van de huizen zijn welquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik had het dan ook meer over de buitenkant van de huizen, niet wat zich er in verschuilt.
En geloof me, die sjappies hier in Heuvel gaan ook vervelen.
wtf.... zelfs in het verre etten-leur (quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:32 schreef JDude het volgende:
En er fikt wéér wat op de Scheldestraat. En ook op de Flierstraat trouwens. Als ik die kant uit kijk is de lucht wel angstaanjagend oranje. Zal ik gaan ramptoeristen?
Wat een ellendig stel Tokkies woont hier ookquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:12 schreef Clauw het volgende:
Op de site van BN/De Stem staat dit :
Brandweer belaagd in Breda
[..]
http://www.bndestem.nl/breda/article968405.ece
Daar ga je de fout inquote:
Maak je een boodschappen tas met een camera erin ala Peter R. de Vriesquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:15 schreef veldmuis het volgende:
Als ik m'n camera uit mn tas durf te pakken bij dat soort volk.
Als je je tas nog in bezit hebt tegen die tijd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:15 schreef veldmuis het volgende:
Als ik m'n camera uit mn tas durf te pakken bij dat soort volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |