omdat een ixus 55 geen iso1600 heeft mssquote:
nee, niet alleen 's avonds, ook overdagquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:32 schreef veldmuis het volgende:
Kom jij alleen 's avonds op school?
inkoppertjequote:
ssssssssssstquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:37 schreef timmeeeh het volgende:
houten paaltjes?!
OMFG die kunnen we toch omzagen des nachts?!
Of aansteken!quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:37 schreef timmeeeh het volgende:
houten paaltjes?!
OMFG die kunnen we toch omzagen des nachts?!
Verdomme, heel de dag op school gezeten!quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:53 schreef Helsie het volgende:
Vandaag inval bij kamp aan Ruitersboslaan, dus als iemand nog foto's wil maken?
`quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Verdomme, heel de dag op school gezeten!.
wij werkten wel doorquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:33 schreef JDude het volgende:
In de zomer met je projectgroepje op het terras afspreken!
En dan na een uur al te lam zijn en het werk neerleggen
Waar is die sneeuw voor nodig dan? Borrel is binnen hoorquote:Op woensdag 20 december 2006 20:42 schreef veldmuis het volgende:
Als er sneeuw ligt dan, hè!
We zouden toch een sneeuwballenmeet organiseren?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:55 schreef Helsie het volgende:
[..]
Waar is die sneeuw voor nodig dan? Borrel is binnen hoor![]()
borrelende sneeuwballenquote:Op donderdag 21 december 2006 07:29 schreef Helsie het volgende:
Jij had het over sneeuwballen, ik over borrel!
Ik. Naja ik weet niet of er bier is. Maar de gemeente organiseert een receptie, dus ik neem aan dat er dan ook drinken is.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:48 schreef _Supreme het volgende:
Wie zegt eigenlijk dat de beer free is!
quote:Donderdag 4 januari nieuwjaarsreceptie Chassé Theater van 17.30 tot 19.30 uur
Het gemeentebestuur nodigt alle stadsbewoners van harte uit voor een nieuwjaarsreceptie op donderdag 4 januari 2007 in het Chassé Theater.
Aansluitend aan de receptie, van 20.00 uur tot 21.00 uur, biedt het provinciebestuur u een wensconcert van Het Brabants Orkest aan. Voor dit concert zijn kaarten nodig. Iedereen die wil genieten van dit concert, kan vanaf zaterdag 16 december kaarten (maximaal 4 stuks) ophalen bij de VVV-kantoren in de stad. Het is raadzaam de kaarten op 16 december al op te halen.
Het gemeentebestuur hoopt veel stadsgenoten te mogen begroeten op donderdag 4 januari in het Chassé Theater om het glas te heffen op de toekomst.
Het college van burgemeester en wethouders
Breda, 7 december 2006
pnwd!quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:13 schreef Tommeh het volgende:
Waren er trouwens meer mensen die vannochtend zonder stroom zaten? Schijnbaar was een grootdeel van Breda even zonder!
Moet lukkenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:11 schreef Helsie het volgende:
Nouja ik weet niet of het meteen meet genoemd moet worden, maar ik ben iig @ die borrel. Of mensen a. mij meeten en b. mij (her)kennen
Dat weet ik niet natuurlijk.
Ik ben ex-Avans-deeltijd (afgestudeerd in juli 2003).
Yep, stadskantoor had noodstroom, maar niet voor het hele gebouw. Gelukkig hebben onze computers weinig geledenquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:13 schreef Tommeh het volgende:
Waren er trouwens meer mensen die vannochtend zonder stroom zaten? Schijnbaar was een grootdeel van Breda even zonder!
Herkennen wel, maar als ik me verstop, meet je me ook niet!quote:
Ze hebben bij het graven op het oude Oranjeboom terrein schijnbaar een kabeltje meegepakt...quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:13 schreef Tommeh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |