Die gast is knettersleipquote:
slecte .. nee.. enge! foto in de opquote:Op maandag 18 december 2006 11:20 schreef Sloavink het volgende:
Goede TT.
Ablock Plus!1!1zomggquote:Op maandag 18 december 2006 13:11 schreef fs180 het volgende:
[..]
slecte .. nee.. enge! foto in de op![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 15:04 schreef no1uknow het volgende:
ZOMG
Palm 0,5 liter blikken, een tray voor maar 11.88
Vastzittende gaskabelsquote:Op maandag 18 december 2006 15:33 schreef Ferrox het volgende:
biw van school en tandarts, kzal ff mn dag beschrijven....
ik vanochtend vrolijk op mn brommer gestapt, richting een dorp 15 km verderop, voor de tandarts.
Het was snotglad, dus ik mooi over de grote weg waar ik niet mocht rijden![]()
Eenmaal in het naburige dorp, klinkers.... ik heul voorzichtig rijden, dikke glijerij, heelhuids bij de tandarts aangekomen, bek na laten kijken, alles was ok![]()
Ik had nog geen zin in school, dus ik koffie halen bij opa en oma, daarna naar huis. Het was nog harder gaan vriezen dan eerst.... Ik nog steeds over de grote wegpolitie rijdt langs me, ziet dat ik 60 rij, krijg 2 duimen omhoog en de politie reed door
![]()
Ik ben bijna in mn eigen dorp terug, ik nader de rotonde, gas los.....
er gebeurde niks, mn gaskabel zat vast![]()
ik hard op de achterrem ( twas nog al glad) blok begint lawaai te schoppen, met 50 door de rotonde, waar goddank geen auto's op reden, heen geslipt
tot zover mijn avonturen op mn brommer, ik heb de bus maar gepakt naar school![]()
daarnet ff gereden, en het is weer normaal
stdquote:Op maandag 18 december 2006 15:45 schreef Ferrox het volgende:
hoeveel spoelpoorten heb je nu dan? gewoon standaard 2?
ik wil ook nog een nieuwe cilinder, alleen dat geld....
eeh.quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 16:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hoi. Terug van school..
Goed, en dat nieuws.. kzal het hier dan ma posten, gisteren te horen gekregen dat me ouders gaan scheiden.. Iets minder dus.
quote:Op maandag 18 december 2006 16:04 schreef no1uknow het volgende:
Doe ik!
Netjes zelf gemaakt?quote:
Z´n ma gaat weg, z´n pa koopt het huis waar ze nu in wonen.quote:Op maandag 18 december 2006 16:34 schreef Ferrox het volgende:
maar dimi, je ouders hebben toch een boerderij?
hoe gaan ze dat fixen dan?
Zei die ook tegen mij.quote:Op maandag 18 december 2006 16:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Z´n ma gaat weg, z´n pa koopt het huis waar ze nu in wonen.
Toch dimi?
Ik weet niet hoe je dit bedoelt, maar bij mij komt het over als:quote:Op maandag 18 december 2006 16:43 schreef Ipho het volgende:
En vaders zijn altijd tof, dus kunnen we met zijn alle bij hem meeten.
Zo bedoel ik het heul niet en dat weet jij ook best.quote:Op maandag 18 december 2006 16:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je dit bedoelt, maar bij mij komt het over als:
Mooi dat je ouders gaan scheiden zodat we met z'n allen kunnen meeten bij jou.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het nu tijd is voor dat soort grapjes/dingen, Ivo![]()
![]()
Nou zo komt het wel over whehe maar oke.quote:Op maandag 18 december 2006 16:50 schreef Ipho het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het heul niet en dat weet jij ook best.
Ik heb echt zin om van die glijbaan af te roetsjenquote:Op maandag 18 december 2006 16:47 schreef no1uknow het volgende:
M'n eerst Puch: http://www.youtube.com/watch?v=qWGjrlrbXhQ
M'n 2e, die ik er net bij heb: http://www.youtube.com/watch?v=ViFnr5UOgHM
Toen die eerste nog helemaal std was/er niks aan veranderd was: http://www.youtube.com/watch?v=3tAXmn-o9hU
quote:Op maandag 18 december 2006 16:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nou zo komt het wel over whehe maar oke.
Volgende keer edit ik alle onrelevante dingen wel wegquote:Op maandag 18 december 2006 16:52 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik heb echt zin om van die glijbaan af te roetsjen![]()
lolquote:Op maandag 18 december 2006 16:55 schreef Ipho het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8vho3xqlB30
Wat is dat nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |