Je hebt Janetje gescoord!!!111quote:Op maandag 18 december 2006 05:25 schreef TwyLight het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/userpics/130636/Janetje.jpg
Pfrt.. Slapen.. Homo.quote:Op maandag 18 december 2006 05:27 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Zullen we dan gaan slapen, in mijn bed?
Je hebt niet gewacht tot de merkstift droog was?quote:
quote:
Ach so.quote:Op maandag 18 december 2006 05:27 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
wanneer je de planken van de erwten scheidt
Liever niet TwyLight, ik ben nogal gevoelig voor gekietel.quote:Op maandag 18 december 2006 05:29 schreef TwyLight het volgende:
Janetje zal ik je scullfucken?
mag ik je hand vasthouden?quote:Op maandag 18 december 2006 05:29 schreef Guiduuuuw het volgende:
het einde naderdtdt
deeptroat dan?quote:Op maandag 18 december 2006 05:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Liever niet TwyLight, ik ben nogal gevoelig voor gekietel.
Weheheh... 'deep'.. ahuh..quote:
Lekker..quote:Op maandag 18 december 2006 05:30 schreef opgebaarde het volgende:
Zo.
Heb daarnet voor de 17de keer vandaag mijn toetsenbord ondergekwakt. Nu is het tijd voor rust en kan ik even nagenieten van dit record.
Biertje, iemand?
Maar wat doe je nog online op dit tijdstip?quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 05:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weheheh... 'deep'.. ahuh..Whehehe..
Ik lig allang uitgeteld met gezichtje nat van de tranen eenzaam naar mijn beeldscherm te staren, is dat nog niet genoeg?quote:Op maandag 18 december 2006 05:31 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Maar wat doe je nog online op dit tijdstip?
Moet jij niet allang uitgeteld met een druipend gezichtje eenzaam naar de sterren staren?
geil!!!!! picsquote:Op maandag 18 december 2006 05:31 schreef JediMindTricks het volgende:
Sorry als ik even niet reageer, ben ff aan het cammen met QB
picsquote:Op maandag 18 december 2006 05:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik lig allang uitgeteld met gezichtje nat van de tranen eenzaam naar mijn beeldscherm te staren, is dat nog niet genoeg?
Beetje een anti-climax die tranen..quote:Op maandag 18 december 2006 05:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik lig allang uitgeteld met gezichtje nat van de tranen eenzaam naar mijn beeldscherm te staren, is dat nog niet genoeg?
Dit liedje verdient meer dan een schamel reactietje van twylightquote:Op maandag 18 december 2006 05:32 schreef Guiduuuuw het volgende:
tijd voor een educatief liedje:
JODENKOEKEN VAN ENKHUIZER BANKET... JODENKOEKEN VAN ENKHUIZERBANKET... JA..DE ENIGE ECHT!! padompiedom
REMIX::
Liever KIPS leverworst dan Gewone leverworst.. VAn Enkhuzerbanket, ja de Enige echte!
Nee man..quote:
mooi woord, dat desalniettemin.quote:Op maandag 18 december 2006 05:33 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Beetje een anti-climax die tranen..![]()
Desalnietttemin: PICS?![]()
![]()
![]()
Het houdt je even van de straat.quote:Op maandag 18 december 2006 05:34 schreef Zrtlrnc het volgende:
heerlijk hè, al die aandacht janetje
k. niet te diep he ik heb morgen avond niks te doenquote:Op maandag 18 december 2006 05:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee man..
Dan moet ik al dat bloed weer van m'n polsen vegen en verbinden en dan m'n fototoestel gaan zoeken..
Ik kras liever nog even gewoon door.
quote:Op maandag 18 december 2006 05:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
k. niet te diep he ik heb morgen avond niks te doen
quote:The first cut is the deepest, baby I know
The first cut is the deepest
'cause when it comes to being lucky she's cursed
when it comes to lovin' me she's worst
but when it comes to being loved she's first
that's how I know
The first cut is the deepest, baby I know
The first cut is the deepest
Het is een jongensnaam hoorquote:Op maandag 18 december 2006 05:35 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Ja hè, zo ga ik mijn dochter noemen![]()
Ik ga me zoon Henkebart noemen. Nu nog een vrouwmens vinden....quote:Op maandag 18 december 2006 05:35 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Jup..quote:Op maandag 18 december 2006 05:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow, maar hoe kom je nu dan aan geld?! Zeker laatste tijd gespaard hè [afbeelding]
dan zou ik haar desalniettemin-kindercarnavalsoptochtvoorbereidingswerkzaamheden noemenquote:Op maandag 18 december 2006 05:35 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Nee, maar als ik een kind krijg noem ik 'm "Neetoen".quote:Op maandag 18 december 2006 05:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ga me zoon Henkebart noemen. Nu nog een vrouwmens vinden....
Janetje, wil jij de moeder van mijn kinderen worden?
Discriminatiequote:Op maandag 18 december 2006 05:36 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Het is een jongensnaam hoor.
en dan als roepnaamquote:Op maandag 18 december 2006 05:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
dan zou ik haar desalniettemin-kindercarnavalsoptochtvoorbereidingswerkzaamheden noemen
TEN EERSTE TIS GUIDUUUWquote:Op maandag 18 december 2006 05:34 schreef Zrtlrnc het volgende:
Gieduuuuw heeft echt contact he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |