Doe ik ook niet. Maar zo houd ik mensen onder 't duimpjequote:Op maandag 18 december 2006 04:40 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]Ik dacht dat jij niet aan seks deed
quote:Op maandag 18 december 2006 04:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar zo houd ik mensen onder 't duimpje
quote:Op maandag 18 december 2006 04:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar zo houd ik mensen onder 't duimpje
Nee, die blief ik niet.quote:Op maandag 18 december 2006 04:42 schreef JediMindTricks het volgende:
[afbeelding]
Hier heb je je konijnenhok, schat![]()
Het zal de slaap zijn, maar ik lag helemaal dubbel om je dreiquote:Op maandag 18 december 2006 04:44 schreef TwyLight het volgende:
nog drei minuten
Aan wat voor hoge koninklijke eisen moet dat ding voldoen dan?quote:Op maandag 18 december 2006 04:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, die blief ik niet.
Ik zit stomme internet al af te zoeken maar damnSowieso, wat ik ook koop, ik met het verbouwen. Nou ja, iemand anders dus
quote:Op maandag 18 december 2006 04:45 schreef Guiduuuuw het volgende:
queeen be wil je met mijn trouwen?
verkapt ik wil NU neuken reactiequote:Op maandag 18 december 2006 04:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het zal de slaap zijn, maar ik lag helemaal dubbel om je drei
Aan genoeg ruimte? Die dingen zijn allemaal, nou ja te klein, en vierkant. Ik wil langwerpig dan kan die tenminste stukje rennenquote:Op maandag 18 december 2006 04:45 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Aan wat voor hoge koninklijke eisen moet dat ding voldoen dan?![]()
Hoe lang duurt een miuut ?quote:Op maandag 18 december 2006 04:46 schreef TwyLight het volgende:
EEN MIUUT RESTEREND
I belong to JMTquote:Op maandag 18 december 2006 04:45 schreef Guiduuuuw het volgende:
queeen be wil je met mijn trouwen?
quote:Op maandag 18 december 2006 04:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Aan genoeg ruimte? Die dingen zijn allemaal, nou ja te klein, en vierkant. Ik wil langwerpig dan kan die tenminste stukje rennen
Daarbij, 2 knijnen eh niet 1
Hahaha.. ik had het me ook niet aangetrokken hoor..quote:Op maandag 18 december 2006 04:48 schreef Guiduuuuw het volgende:
( niet tegen de moderator natuurlijk ) LOL!
Stiekum zat je al te huilenquote:Op maandag 18 december 2006 04:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. ik had het me ook niet aangetrokken hoor..
Dat is heus te klein voor 2 konijnenquote:Op maandag 18 december 2006 04:48 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze dan?
Dan kom ik hem wel verven
MIsschien krijgt mn hond honger.quote:Op maandag 18 december 2006 04:50 schreef TwyLight het volgende:
waarom ga jij niet in een tent slapen en gooi je wat hooi in de woonkamer?
quote:Op maandag 18 december 2006 04:49 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Stiekum zat je al te huilen
quote:Op maandag 18 december 2006 04:51 schreef Guiduuuuw het volgende:
DEEEEEEENIS BIER
Zoiets jaquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 04:54 schreef Zrtlrnc het volgende:
ik ga ff ongegeneerd een pot pindakaas leeglikken
quote:Op maandag 18 december 2006 04:55 schreef Guiduuuuw het volgende:
ik ben nu bezig met de salmiak rondo's
Ik ken een Peter met een S.quote:Op maandag 18 december 2006 04:58 schreef Guiduuuuw het volgende:
ik ken een mohamed met een T
Toontjuhhhquote:Op maandag 18 december 2006 04:56 schreef Guiduuuuw het volgende:
Wie schudt er met die poedersuiker in je avatar?
Je kan ook je konijnen naar de kinderboerderij brengen, ben je er meteen vanafquote:Op maandag 18 december 2006 04:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik denk dat ik maar een hok bij de kinderboerderij koop+/- 40 euro en dan wat gaas
Zo, ik zal jullie niet meer vervelen met hokken
Ik ken een Guiduuuuw met een B, een A, en een N.quote:Op maandag 18 december 2006 05:01 schreef Guiduuuuw het volgende:
En een Guiduuuw zonder uuu, met o, zonder w, met M.. Zonder Guid met T
MAAAR HET IS GEEN TOM!
quote:Op maandag 18 december 2006 05:01 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Je kan ook je konijnen naar de kinderboerderij brengen, ben je er meteen vanaf
PS. Je moet wel moslima worden nu hé, anders kan ik je niet aan mijn familie voorstellen
Ik heb in je fotoboek gekekenquote:Op maandag 18 december 2006 05:02 schreef Janetje het volgende:
Prettig kennis te maken Kees.
Als je de nachtelijke kwaliteitstopics gevolgd had, had je kunnen weten dat wij de huwelijksnacht al achter de rug hebbenquote:Op maandag 18 december 2006 05:03 schreef Guiduuuuw het volgende:
Je kan er gewoon niet tegen dat ik Queen Bee ten huwelijk heb gevraagd!
Zrtlrnc!quote:
Sinasje dan maar?quote:Op maandag 18 december 2006 05:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zrtlrnc!
Dat ik als vrouw zo laat alleen over Fok loop betekent nog niet dat ik zó makkelijk ben.![]()
Ik zie jullie allemaal denken: Tietenneuken.quote:
dan maar zonder te vragenquote:Op maandag 18 december 2006 05:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zrtlrnc!
Dat ik als vrouw zo laat alleen over Fok loop betekent nog niet dat ik zó makkelijk ben.
ik dacht eigenlijk aan jouquote:Op maandag 18 december 2006 05:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zie jullie allemaal denken: Tietenneuken.
Ok.quote:
Bij het zien van die foto?quote:
Wat was jou eerste gedachte dan?quote:Op maandag 18 december 2006 05:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zie jullie allemaal denken: Tietenneuken.
Daar mag jij niet naar kijkenquote:Op maandag 18 december 2006 05:06 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Wil je geen foto's meer van je moeder plaatsen, dank je.
nee, sowizoquote:Op maandag 18 december 2006 05:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bij het zien van die foto?
Thanks!![]()
Ontbreezer dat eens voor me, wil je.quote:Op maandag 18 december 2006 05:06 schreef TwyLight het volgende:
Janetje hvj wjnmk knzj ntb jbma
Tietenneukenquote:Op maandag 18 december 2006 05:07 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Wat was jou eerste gedachte dan?![]()
![]()
met je hoofd tussen de desbetreffende borstenquote:Op maandag 18 december 2006 05:08 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik heb het toch gedaan![]()
Krijg ik nu straf![]()
Dus je bent wél zo makkelijk..quote:
janetje hou van je wil je nooit meer kwijt kan niet zonder je niet te breken je bent me allesquote:Op maandag 18 december 2006 05:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ontbreezer dat eens voor me, wil je.
[..]
Tietenneuken
Ik laat Twylight jequote:Op maandag 18 december 2006 05:08 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik heb het (jammer genoeg) toch gedaan![]()
Krijg ik nu straf![]()
Nee! Dat kan je me niet aandoen !!!quote:Op maandag 18 december 2006 05:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
met je hoofd tussen de desbetreffende borsten
Achossie..quote:
Net een man...quote:Op maandag 18 december 2006 05:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ontbreezer dat eens voor me, wil je.
[..]
Tietenneuken
Nu moet je op gaan passen, Janetquote:Op maandag 18 december 2006 05:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
kan niet zonder je niet te breken
*Zichzelf veilig voelt..quote:Op maandag 18 december 2006 05:08 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Dus je bent wél zo makkelijk..![]()
Maarja een vrouw heeft ook bescherming nodig op dit tijdstip. Feel save darling.![]()
Ieuw.quote:Op maandag 18 december 2006 05:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
janetje hou van je wil je nooit meer kwijt kan niet zonder je niet te breken je bent me alles
quote:Op maandag 18 december 2006 05:10 schreef TwyLight het volgende:
wie dit leest heeft zijn oma van achter laten schrikken [afbeelding]
Maar dan vanuit het andere perspectiefquote:
Dat is de kleinste kooi die ik ooit gezien hebquote:
Die heeft die nuquote:Op maandag 18 december 2006 05:11 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dat is de kleinste kooi die ik ooit gezien heb.
Ja, het werkt
Ik pas altijd op.. mod van KLB jeweets..quote:Op maandag 18 december 2006 05:09 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Nu moet je op gaan passen, Janet
Naughty thoughtsquote:Op maandag 18 december 2006 05:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Zichzelf veilig voelt..
*Uitgevoeld is..
*Condoom weggooit..
M'n oma is dood.quote:Op maandag 18 december 2006 05:10 schreef TwyLight het volgende:
wie dit leest heeft zijn oma van achter laten schrikken [[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/7.gif]afbeelding][/url]
Hmmm wazig, maar dat zal wel aan mij liggen..quote:Op maandag 18 december 2006 05:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar dan vanuit het andere perspectief![]()
Wil je mijne?quote:
Te hard laten schrikken.quote:Op maandag 18 december 2006 05:13 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Vaatwasser graadje hoger! 14.gifquote:Op maandag 18 december 2006 05:13 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Fappen op z'n behaalde postcount. iets met 50.000quote:Op maandag 18 december 2006 05:13 schreef Guiduuuuw het volgende:
waar is maddoxx?
Ja hey... ik heb de tieten ervoor..quote:Op maandag 18 december 2006 05:13 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Hmmm wazig, maar dat zal wel aan mij liggen..![]()
![]()
![]()
Nee dank je.. ik heb er al twee versleten.quote:Op maandag 18 december 2006 05:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wil je mijne?Is nog redeijk jong, stapt, en date rijke oude kerels
PICS!!!quote:Op maandag 18 december 2006 05:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja hey... ik heb de tieten ervoor..
De laters.quote:Op maandag 18 december 2006 05:14 schreef Guiduuuuw het volgende:
* geeft op.. want valt om van de slaap GOEDENACHT! TRUSTEN
Ben ik dan volgende week wit?quote:Op maandag 18 december 2006 05:14 schreef JediMindTricks het volgende:
Kakakkayleigh, vind je het erg dat ik je foto in poster-formaat boven m'n bed heb gehangen? (incl jurk) ?
Doe maar niet.quote:Op maandag 18 december 2006 05:14 schreef TwyLight het volgende:
ik ga zo een topic maken in klb
Doe maar niet..quote:Op maandag 18 december 2006 05:14 schreef TwyLight het volgende:
janetje ik mis je
Doe maar niet..quote:
<--quote:Op maandag 18 december 2006 05:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja hey... ik heb de tieten ervoor..
Ik haat wit.quote:
Veel witter dan die jurk zal je niet wordenquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 05:16 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Veel witter dan die jurk zal je niet worden.
[serieus] Nee, ik haal het plafond niet, helaas[/serieus]
En terecht uiteraard..quote:
Je moest eens weten..quote:Op maandag 18 december 2006 05:16 schreef TwyLight het volgende:
dominante dame
*gniffel.quote:Op maandag 18 december 2006 05:16 schreef Guiduuuuw het volgende:
ik wil rollebollen met Janetje
*herhaalt de gniffel.quote:Op maandag 18 december 2006 05:17 schreef Guiduuuuw het volgende:
herhaalt dat hij wil rollebollen met Janetje
quote:Op maandag 18 december 2006 05:17 schreef TwyLight het volgende:
2 quotes in 1 post is zo not done in ONZ
Pech.quote:Op maandag 18 december 2006 05:17 schreef TwyLight het volgende:
2 quotes in 1 post is zo not done in ONZ
Ik wilde weten of m'n geheugen me in de steek had gelaten, ..quote:Op maandag 18 december 2006 05:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Laatste Voyeur JediMindTricks
Meteen kijken hè
quote:Op maandag 18 december 2006 05:19 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik wilde weten of m'n geheugen me in de steek had gelaten, ..![]()
thnx, mooi rond gevormtquote:Op maandag 18 december 2006 05:18 schreef Queen_Bee het volgende:
En check je PM
Maar hey, nu we getrouwd zijn kan je wel wat meer van jezelf prijsgeven toch?quote:
Je maakt meer kans als je je hand Janetje noemt en er een gezichtje op tekent.quote:Op maandag 18 december 2006 05:18 schreef Guiduuuuw het volgende:
SOS!!!! WILT ROLLERBOLLER MET JANETJE!
Wanneer we samen wonen en aan kinderen willen beginnen jaquote:Op maandag 18 december 2006 05:20 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Maar hey, nu we getrouwd zijn kan je wel wat meer van jezelf prijsgeven toch?
Of moet ik m'n donkere nachten in onzekerheid doorbrengen
Aha, leuke plaatjesquote:Op maandag 18 december 2006 05:18 schreef Queen_Bee het volgende:
En check je PM
Maar dan loopt de inkt uit?quote:Op maandag 18 december 2006 05:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je maakt meer kans als je je hand Janetje noemt en er een gezichtje op tekent.
quote:Op maandag 18 december 2006 05:21 schreef Guiduuuuw het volgende:
( verwachte een positieve antwoord van Janetje,, Aangzien hij een geslachtsdeel heef van 27 cm)
Of ziet jou gezichtje er ook zo uit na een wilde nachtquote:
En is me lul zwartquote:
Je was de comma vergetenquote:Op maandag 18 december 2006 05:21 schreef Guiduuuuw het volgende:
( verwachte een positieve antwoord van Janetje,, Aangzien hij een geslachtsdeel heef van 2,7 cm)
Merkstift.quote:
klopt.. het moesten kilo's zijnquote:
neen alleen bordeaux rood, azuurblauw, gifgroen, zwart en terraquote:Op maandag 18 december 2006 05:23 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Je zei zwart!!!1![]()
Heb je geen blauwe pennen?![]()
![]()
![]()
Ah.. homo.quote:Op maandag 18 december 2006 05:24 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
neen alleen bordeaux rood, azuurblauw, gifgroen, zwart en terra
this is where the man get seperated from the boysquote:Op maandag 18 december 2006 05:25 schreef Guiduuuuw het volgende:
opgebaarde kan gezien het verschil tussen zijn 1e en 2e post dit tempo niet bijhouden
quote:Op maandag 18 december 2006 05:25 schreef TwyLight het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/userpics/130636/Janetje.jpg
Hahahaha.quote:Op maandag 18 december 2006 05:25 schreef TwyLight het volgende:
Daar zit iets inquote:Op maandag 18 december 2006 05:25 schreef Janetje het volgende:
Laatste topic?
Zullen we dan gaan slapen, in mijn bed?quote:Op maandag 18 december 2006 05:25 schreef Janetje het volgende:
Laatste topic?
En de vrouwen dan?quote:Op maandag 18 december 2006 05:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
this is where the man get seperated from the boys
FAPT... En ziet zwartquote:
Dit waren maar 4 pagina's, vroeger in de oorlog, toen miste ik veel meer dan tegenwoordigquote:Op maandag 18 december 2006 05:25 schreef Guiduuuuw het volgende:
opgebaarde kan gezien het verschil tussen zijn 1e en 2e post dit tempo niet bijhouden
wanneer je de planken van de erwten scheidtquote:
Je hebt Janetje gescoord!!!111quote:Op maandag 18 december 2006 05:25 schreef TwyLight het volgende:
Pfrt.. Slapen.. Homo.quote:Op maandag 18 december 2006 05:27 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Zullen we dan gaan slapen, in mijn bed?
Je hebt niet gewacht tot de merkstift droog was?quote:
quote:
Ach so.quote:Op maandag 18 december 2006 05:27 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
wanneer je de planken van de erwten scheidt
Liever niet TwyLight, ik ben nogal gevoelig voor gekietel.quote:Op maandag 18 december 2006 05:29 schreef TwyLight het volgende:
Janetje zal ik je scullfucken?
mag ik je hand vasthouden?quote:Op maandag 18 december 2006 05:29 schreef Guiduuuuw het volgende:
het einde naderdtdt
deeptroat dan?quote:Op maandag 18 december 2006 05:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Liever niet TwyLight, ik ben nogal gevoelig voor gekietel.
Weheheh... 'deep'.. ahuh..quote:
Lekker..quote:Op maandag 18 december 2006 05:30 schreef opgebaarde het volgende:
Zo.
Heb daarnet voor de 17de keer vandaag mijn toetsenbord ondergekwakt. Nu is het tijd voor rust en kan ik even nagenieten van dit record.
Biertje, iemand?
Maar wat doe je nog online op dit tijdstip?quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 05:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weheheh... 'deep'.. ahuh..Whehehe..
Ik lig allang uitgeteld met gezichtje nat van de tranen eenzaam naar mijn beeldscherm te staren, is dat nog niet genoeg?quote:Op maandag 18 december 2006 05:31 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Maar wat doe je nog online op dit tijdstip?
Moet jij niet allang uitgeteld met een druipend gezichtje eenzaam naar de sterren staren?
geil!!!!! picsquote:Op maandag 18 december 2006 05:31 schreef JediMindTricks het volgende:
Sorry als ik even niet reageer, ben ff aan het cammen met QB
picsquote:Op maandag 18 december 2006 05:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik lig allang uitgeteld met gezichtje nat van de tranen eenzaam naar mijn beeldscherm te staren, is dat nog niet genoeg?
Beetje een anti-climax die tranen..quote:Op maandag 18 december 2006 05:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik lig allang uitgeteld met gezichtje nat van de tranen eenzaam naar mijn beeldscherm te staren, is dat nog niet genoeg?
Dit liedje verdient meer dan een schamel reactietje van twylightquote:Op maandag 18 december 2006 05:32 schreef Guiduuuuw het volgende:
tijd voor een educatief liedje:
JODENKOEKEN VAN ENKHUIZER BANKET... JODENKOEKEN VAN ENKHUIZERBANKET... JA..DE ENIGE ECHT!! padompiedom
REMIX::
Liever KIPS leverworst dan Gewone leverworst.. VAn Enkhuzerbanket, ja de Enige echte!
Nee man..quote:
mooi woord, dat desalniettemin.quote:Op maandag 18 december 2006 05:33 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Beetje een anti-climax die tranen..![]()
Desalnietttemin: PICS?![]()
![]()
![]()
Het houdt je even van de straat.quote:Op maandag 18 december 2006 05:34 schreef Zrtlrnc het volgende:
heerlijk hè, al die aandacht janetje
k. niet te diep he ik heb morgen avond niks te doenquote:Op maandag 18 december 2006 05:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee man..
Dan moet ik al dat bloed weer van m'n polsen vegen en verbinden en dan m'n fototoestel gaan zoeken..
Ik kras liever nog even gewoon door.
quote:Op maandag 18 december 2006 05:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
k. niet te diep he ik heb morgen avond niks te doen
quote:The first cut is the deepest, baby I know
The first cut is the deepest
'cause when it comes to being lucky she's cursed
when it comes to lovin' me she's worst
but when it comes to being loved she's first
that's how I know
The first cut is the deepest, baby I know
The first cut is the deepest
Het is een jongensnaam hoorquote:Op maandag 18 december 2006 05:35 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Ja hè, zo ga ik mijn dochter noemen![]()
Ik ga me zoon Henkebart noemen. Nu nog een vrouwmens vinden....quote:Op maandag 18 december 2006 05:35 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Jup..quote:Op maandag 18 december 2006 05:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow, maar hoe kom je nu dan aan geld?! Zeker laatste tijd gespaard hè [afbeelding]
dan zou ik haar desalniettemin-kindercarnavalsoptochtvoorbereidingswerkzaamheden noemenquote:Op maandag 18 december 2006 05:35 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Nee, maar als ik een kind krijg noem ik 'm "Neetoen".quote:Op maandag 18 december 2006 05:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ga me zoon Henkebart noemen. Nu nog een vrouwmens vinden....
Janetje, wil jij de moeder van mijn kinderen worden?
Discriminatiequote:Op maandag 18 december 2006 05:36 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Het is een jongensnaam hoor.
en dan als roepnaamquote:Op maandag 18 december 2006 05:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
dan zou ik haar desalniettemin-kindercarnavalsoptochtvoorbereidingswerkzaamheden noemen
TEN EERSTE TIS GUIDUUUWquote:Op maandag 18 december 2006 05:34 schreef Zrtlrnc het volgende:
Gieduuuuw heeft echt contact he
quote:Op maandag 18 december 2006 05:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
dan zou ik haar desalniettemin-kindercarnavalsoptochtvoorbereidingswerkzaamheden noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |