quote:Op zondag 24 december 2006 23:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat ben jij lief!! De 1e zocht ik ook inderdaad, en de 2e had ik al. Bedankt!
Phil Collins-Against all odds?quote:Op maandag 25 december 2006 00:44 schreef renz0r het volgende:
Twee nummers
Eerste carnavalsnummer van: die rechterarm naar voor, de linkerarm naar voor en tjoeketjake
Titel kwijt
Andere is een nummer van Phill Collins. Ik meen een rustig introtje en een rustig verloop van het nummer, was (nu na 12en) afgelopen avond op de radio op skyradio om 19.23u, Helaas kan ik via de site van skyradio niet meer zien wat er toen werd gedraaid
Meen een intro met een piano...
Another day in Paradise? Als dat tenminste de titel is.quote:Op maandag 25 december 2006 00:44 schreef renz0r het volgende:
Twee nummers
Eerste carnavalsnummer van: die rechterarm naar voor, de linkerarm naar voor en tjoeketjake
Titel kwijt
Andere is een nummer van Phill Collins. Ik meen een rustig introtje en een rustig verloop van het nummer, was (nu na 12en) afgelopen avond op de radio op skyradio om 19.23u, Helaas kan ik via de site van skyradio niet meer zien wat er toen werd gedraaid
Meen een intro met een piano...
Mud - Lonely This Christmasquote:Op maandag 25 december 2006 00:07 schreef Orealo het volgende:
ik zoek een kerstnummer..
Je hoort hem niet zo vaak, en er zit iets van 'dam dam dam dam' (in opbouwende toon) in.
Het wordt gezongen door een man.
Weet iemand waar ik 't over heb?
Nee, ik denk dat ie die andere bedoelt... ik kom ook niet op de titel...één man, jaren '70 nummer, beetje eentonige stem.quote:
Driving home from Christmas toch niet?quote:Op maandag 25 december 2006 00:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ie die andere bedoelt... ik kom ook niet op de titel...één man, jaren '70 nummer, beetje eentonige stem.
op wie reageerde je nou? Of bedoelde je allebei niet?quote:Op maandag 25 december 2006 00:56 schreef renz0r het volgende:
Nee die is het niet...Het kutte is dat ik ff kwijt ben wat die zingt of hoe de intro precies is... Niet één van zn grootste hits is het...
Neeee...das Chris Rea.quote:Op maandag 25 december 2006 00:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Driving home from Christmas toch niet?
AH!quote:Op maandag 25 december 2006 00:07 schreef Orealo het volgende:
ik zoek een kerstnummer..
Je hoort hem niet zo vaak, en er zit iets van 'dam dam dam dam' (in opbouwende toon) in.
Het wordt gezongen door een man.
Weet iemand waar ik 't over heb?
.De Kreta Boyz Tjoeke Tjakkequote:Op maandag 25 december 2006 00:44 schreef renz0r het volgende:
Twee nummers
Titel kwijt
quote:Op zondag 24 december 2006 10:12 schreef Snever het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van het nummer in het volgende filmpje:
http://video.google.com/videoplay?docid=4220319988688431767&q=jumpstyle&hl=nl
bedankt
Nu dus!quote:Op maandag 25 december 2006 10:52 schreef cosmick het volgende:
Op Eurosport is steeds zo'n "look a like"-itempje.. en dat muziekje.. Volgens mij van een of andere oude serie.. ?
Even een kameraad gemaild. Is van The Persuaders ("De Versierders").quote:
Jaaaaa!quote:Op maandag 25 december 2006 01:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
AH!
Volgens mij is het deze!
Jona Lewie - Stop the cavalry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |