Geen filmpje gevondenquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:30 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een nummer, of deuntje wat ook vaak op het einde van een mastermovie filmpje eindigde.
Het was iets van: tau, na nanau, na nanau of zo![]()
Edit: ik zal ff een filmpje opzoeken
Als je het echt wil weten, op www.mastermovies.nl is een forum met muziek topic. Staatie vast wel in, maar de zoekfunctie is niet je-van-het.quote:Op zondag 24 december 2006 00:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Geen filmpje gevonden. Maar weet iemand het toch toevallig?
Iemand?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:48 schreef Maisnon het volgende:
De muziek van de nieuwe Orange ADSL reclame.
Een beetje downtempo insturmentale chill out muziek...
(reclame met allemaal gebouwen, en op het eind een oranje tekst met ADSL Orange erin, kan hem nergens vinden op internet)
do even een lyrics search... zo heb ik em ook gevondenquote:Op zondag 24 december 2006 00:05 schreef MightyV het volgende:
Van dat Tequila tv programma zoek ik de titel van een nummer. Het is echt een flard dat je hoort dus kan het niet goed ID'en.
Het start in op 2 minuut 10 ofzo (als die dikke nog in ze Duivelspakje rondloopt en de scene wisselt naar die golfende gozer in de lift) en duurt maar 20 sec.
Op uitzendinggemist kan je het terugkijken:
http://player.omroep.nl/?aflID=3652052&md5=3711a7cf77bb06ae7def36d9df73e824
Volgens mij is dat het TMF Anthem 2006quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:17 schreef Rino het volgende:
Ik zoek nog een nummer. Ik heb het een paar keer op de radio gehoord op de terugweg van mijn werk (17:30 - 18:15). Het nummer wordt door meerdere mensen gezongen, onderandere door jacqueline van Krezip.
Chacaron? of Gordon - Chagerijn?quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:30 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een nummer, of deuntje wat ook vaak op het einde van een mastermovie filmpje eindigde.
Het was iets van: tau, na nanau, na nanau of zo![]()
Edit: ik zal ff een filmpje opzoeken
(nog) niemand???quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:04 schreef Willempiehhh het volgende:
Hallee! Zoek een nummer uit een (volgens mij) oude film, waarin een hele hoge kinderstem of vrouwenstem een emotioneel en/of droevig nummer zingt...Om een of andere reden heeft dit indruk op mij gemaakt vroeger, alleen weet niet hoe het nummer heet...Wie kan mij helpen?
Linkje met mijn ingefloten stukje muziek: http://www.uploading.nl/index.php?file=fluutmaster.mp3
Flamman & Abraxas ft MC Lynx - I'll Be your only Friendquote:Op zondag 24 december 2006 16:56 schreef Skorpija het volgende:
Ik zoek
Liedje, gaat over drugs...
Zoiets als and at the end i'll be your only friend..
en: i'll take your wife fromj you, i'll take your life from you.
Iemand weet wat ik bedoel?
quote:Op zondag 24 december 2006 17:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Flamman & Abraxas ft MC Lynx - I'll Be your only Friend
quote:Op zondag 24 december 2006 00:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Geen filmpje gevonden. Maar weet iemand het toch toevallig?
Daddy DJ - Daddy DJ?quote:Op zondag 24 december 2006 22:53 schreef King_of_Kool het volgende:
het nummertje van basshunter - dota, van wie is dat origineel ook alweer. Het ligt op het puntje van mijn tong maar kan er niet opkomen
1. Daft Punk - Technologic (remix)quote:Op zondag 24 december 2006 23:14 schreef Shirley het volgende:
Op de site http://www.nopeisdope.com kun je nummers beluisteren. Wie weet wat de titel is van het 4e nummer? Die na Shake and Pop komt? Beetje latin/salsadeuntje zit erin...
Gelieve ook van het nummer daarna.
Wat ben jij lief!! De 1e zocht ik ook inderdaad, en de 2e had ik al. Bedankt!quote:Op zondag 24 december 2006 23:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
1. Daft Punk - Technologic (remix)
2. Justin Timberlake - My love (Paul Jackson Remix)
3. ?? (Drunk & High)
4. Shake & Pop
5. ??
6. ??
7. Sisqo - Thong song (remix)
alvast een begin gemaakt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |