Volgens mij is dat de theme song van The A-Teamquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:43 schreef anisubs het volgende:
Ik ben opzoek naar dat ene liedje wat ze gebruiken voordat Adje opkomt bij Mooi weer de Leeuw.
Untitled2.mp3 Tiga - Hot In Herrequote:Op dinsdag 19 december 2006 19:24 schreef rodian50 het volgende:
Ik heb een mix van BED Amsterdam gemixed in Hotel Arena. Deze mix is erg goed en ik wil bepaalde nummers graag de artiest en titel ervan weten.
Deepack, zou ik ff op deepack zoekenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:10 schreef DjDominator het volgende:
het nummer waarnaar ik opzoek ben heeft de volgende text
deepack snackattack is een hardstyle nummer echt lkkr maar weet nie van wie die is of in welke mix hij staat
alvast bedankt
Everybody's moving to the beatquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:27 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik afgelopen zaterdag 2x heb gehoord in club vie in Rotterdam.
Het is een mellow Hed Kandi achtig house nummer met een vrolijke melodie.
Tummm tu tu tummm tummm (klokkenspel achtige melodie)
En op een gegeven moment komt er een volle vrouwenstem in en begint te zingen:
Everybody's moving to the beat and .... ...
En dan zingt ze verder maar dat weet ik niet meer. Dit is alles wat ik nog weet behalve dat het echt een onwijs vet nummer is dat ik moet hebben!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Dat is hem, wat vet! Thxquote:Op woensdag 20 december 2006 09:35 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Everybody's moving to the beat
Music makes me wild and move my feet
I see, I feel the need to get away
From the pain and pressure of the day
the dj comes to my rescue
and through the beat you gotta move, too
The people's screamin'
gotta love , I love
Singin' mister dj
gimme more
sound de-zign - happiness (2001)... Ik dacht dat het ouder was, dus het zou kunnen zijn dat er nog een uitvoerende / versie is... in 2006 is er een remix uitgebracht...
en bijzonder kort uitstapje naar google leert ons ditquote:Op woensdag 20 december 2006 10:18 schreef Ordinair het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)o/xson1_the-oc-04x01
Ik zoek het nummer uit die aflevering wat begint bij 51 seconden.. Ik ken het echt niet, zelfs de muziek klinkt niet bekend. Zal wel een één of andere amerikaanse band zijn..
Kennelijk niet, want je hebt mijn bericht niet gelezen.. Maar ik weet al welk liedje het is. Placebo - Running Up That Hill, ik kwam er zelfs achter dat deze al in mijn muziek map stond.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:40 schreef jerver73 het volgende:
[..]
en bijzonder kort uitstapje naar google leert ons dit
http://209.85.135.104/search?q=cache:ounQ_3a2BRIJ:www.lyrics007.com/Phantom%2520Planet%2520Lyrics/California%2520Lyrics.html+right+back+where+we+started+from+california+lyrics&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=1
http://youtube.com/watch?v=tD-tEVN-f0Mquote:Op woensdag 20 december 2006 11:08 schreef Mikkie het volgende:
Die dance-versie van Everlasting Love, die regelmatig in kroegen wordt gedraaid, weet iemand van welke artiest die is?
Thanks!quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:06 schreef MarBu het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de theme song van The A-Team
Die is van Active-8 ofzo.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:08 schreef Mikkie het volgende:
Die dance-versie van Everlasting Love, die regelmatig in kroegen wordt gedraaid, weet iemand van welke artiest die is?
Jojo - Too little too latequote:Op woensdag 20 december 2006 22:03 schreef Niek. het volgende:
Bij 3fm draaien ze af en toe zo'n super vrolijk liedje, met in de tekst iets van "baby, it not too late" zoiets, heeft iemand enig idee wie ik bedoel?
Meer info; genre, vrouw/man, meerstemmig etc.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:55 schreef Niek. het volgende:
[..]
Nee, dat is hem niet, hij is rustiger en klinkt blijer.
genre: werkelijk waar geen ideequote:Op woensdag 20 december 2006 23:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Meer info; genre, vrouw/man, meerstemmig etc.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |