Hij doet het niet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:55 schreef DennieXL het volgende:
Stukje uit American Pie Band Camp opgenomen,
Waar dit liedje te horen is.
Zelfde deuntje als The White Stripes - Fell in love with a girl.
Alleen deze is iets anders.
Beetje zacht opgenomen.
Klikkert
![]()
Daar kon ik niks aan doen,quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:54 schreef DaFan het volgende:
Haha ik weet m niet maar die MSN erdoorheen is geniaal
Damien Rice - 9 Crimesquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:24 schreef paljas het volgende:
Ik ben drastisch op zoek naar een nummer wat ze soms bij mtv draaien
ik weet alleen dat een vrouw steeds: ''is that all right'' herhaalt, een man zingt er ook in.
de clip gaat dat alleen het hoofd van die vrouw op de stoep ligt, er zit een touwtje aan. Haar hoofd is dus een soort ballon. Die man neemt haar op een gegeven moment (als ballon aan een touwtje) mee. Aan het einde word zij/de ballon, kapot geschoten door belhamels.
Die zoek ik dus
Op ster.nl staat alleen dat het opgenomen is in de geluidsstudio van Massive Music (info[at]massivemusic[dot]com)quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:20 schreef firecow het volgende:
Het liedje wat je hoort in de acupunctuur reclame van centraal beheer...........
Dat liedje wat die Acupunctuur man op zijn radiootje aanzet....
Iemand toevallig enig idee ?? Vindt t zo vrolijk liedje
Deze dus.
http://www.centraalbeheer.nl/cbi/cb/corporate/fun/commercial.jsp?commercial=acupunctuur&bw=dsl&stopAtEnd=false&linkAtEnd=&linkTarget=
En niet aankomen met de normale hot hot hot versie ik zoek de chinese naam als die überhaupt bestaat.........
De Havenzangers - Mijn Beste Vriendenquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:11 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een nummer dat elke zaterdag meermaals door de plaatselijke kroeg schalt, iedereen schreeuwt hem ook mee..
Deel van de text:
"Want al mijn vrienden zitten in de kroeg, ze hebben één probleem.. ze hebben nooit genoeg!"
quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:59 schreef Pretzel het volgende:
nog een nummer... die ik zoek... na een vrolijk riedeltje hoor je im waiting,, waiting,,,, waiting for the world to change...
zo iets wordt in het refrein gezegd! als jullie me verder niet kunnen helpen graag
quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:44 schreef DennieXL het volgende:
http://www.benendicht.nl/rectest.mp3
Bedankt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:52 schreef MarBu het volgende:
[..]
Op ster.nl staat alleen dat het opgenomen is in de geluidsstudio van Massive Music (info[at]massivemusic[dot]com)
Je kan ook het reclamebureau proberen: (ddb[at]ddbamsterdam[dot]nl)
[..]
De Havenzangers - Mijn Beste Vrienden
Da's een verchineeste versie van Arrow of Buster Poindexter - Hot Hot Hotquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:20 schreef firecow het volgende:
Het liedje wat je hoort in de acupunctuur reclame van centraal beheer...........
Dat liedje wat die Acupunctuur man op zijn radiootje aanzet....
Iemand toevallig enig idee ?? Vindt t zo vrolijk liedje
Deze dus.
http://www.centraalbeheer.nl/cbi/cb/corporate/fun/commercial.jsp?commercial=acupunctuur&bw=dsl&stopAtEnd=false&linkAtEnd=&linkTarget=
En niet aankomen met de normale hot hot hot versie ik zoek de chinese naam als die überhaupt bestaat.........
Dat is echt een vet mooi nummer!quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:46 schreef DaFan het volgende:
[..]
Damien Rice - 9 Crimes
(Lees ff iets naar boven)
Anyonequote:Op zondag 17 december 2006 18:19 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek een nummer, gisterenavond gehoord in de discotheek, een sneakerznummer (net als Erick E, Gregor Salto, Roog, Sidney Samson etc.) met de volgende tekst (kan ook de titel zijn):
[....] dancefloor
Shake it hot!
Bij voorbaat dank...![]()
Niet veel info weet ik...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |