Volgens mij is dat Marilyn Manson - This is the new shitquote:Op maandag 25 december 2006 13:32 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb 2 vragen.
Welk liedje wordt er in dit filmpje afgespeelt:
http://video.google.nl/videoplay?docid=2117217365539872313&q=firewire+fireworks
BVD
This is the New Shit - Marilyn Mansonquote:Op maandag 25 december 2006 13:32 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb 2 vragen.
Welk liedje wordt er in dit filmpje afgespeelt:
http://video.google.nl/videoplay?docid=2117217365539872313&q=firewire+fireworks
BVD
quote:Op maandag 25 december 2006 13:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Marilyn Manson - This is the new shit
Wat was btw je 2e vraag
quote:Op maandag 25 december 2006 12:52 schreef snadrem het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik vaak hoor met uitgaan. Vrolijk spaans nummer (tenminste, ik geloof dat het spaans is). Ik versta de tekst helemaal niet, dus het is moeilijk om iets van de lyrics hier neer te zetten, maar het is echt zo'n lekker dansnummer.
Weet iemand heel toevallig welke ik bedoel?
Deze?quote:Op maandag 25 december 2006 12:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zoek een kerstplaat. Rock. Gezongen door een man. En hij zingt iets van: i saw mummy kissing santa claus.
Danke!quote:Op maandag 25 december 2006 09:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
.De Kreta Boyz Tjoeke Tjakke
en ja, daar heb ik serieus nog voor gegoogled
Nee nee,quote:Op maandag 25 december 2006 14:23 schreef donroyco het volgende:
[..]Ritmo Dynamic - Calinda Rune - Calabria Pitbull - Culo
[..]
Deze?
Johan - Tumble and Fall?quote:Op maandag 25 december 2006 14:47 schreef Jonez het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van weer een aantal jaar geleden (5-8).
Het is een rick nummer, in de clip staan ze in een tuin te spelen en vallen er bloempotten naar beneden(als het goed is)
Het gaat iets van: I feel so , I wont let you go (deuntje)tututututadatutu tada
Het deuntje wordt gespeelt op een draagbaare synteseiser.
BVD voor de moeite
das ehm... liquido - narcoticquote:Op maandag 25 december 2006 15:25 schreef DaFan het volgende:
[..]
Johan - Tumble and Fall?
Dat is met vallende tuinkabouters
quote:Op maandag 25 december 2006 15:34 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
das ehm... liquido - narcotic
voor die vraag van jonez duss
Óf Conga óf Oye Mi Canto, dat zijn wel haar twee meest swingende salsa nummersquote:Op maandag 25 december 2006 14:35 schreef Sender_ het volgende:
Ik ben opzoek naar een spaanstalig Salsa achtig nummer, ik denk ook van Gloria Estefan.
Het is heerlijk swingend nummer om op te dansen.
Er komt ook een stukje engels in het refrein in voor namelijk: Get ready, get ready to go.
Welk nummer is dit???
Nope, het is geen van die.. toch bedankt!quote:Op maandag 25 december 2006 14:23 schreef donroyco het volgende:
[..]Ritmo Dynamic - Calinda Rune - Calabria Pitbull - Culo
[..]
Ik denk ook dat wij hetzelfde nummer zoeken.quote:Op maandag 25 december 2006 23:04 schreef snadrem het volgende:
[..]
Nope, het is geen van die.. toch bedankt!
Ik ben dus nog steeds op zoek. Volgens mij zou ik best wel eens hetzelfde nummer kunnen bedoelen als Sender_, alleen is het dus geen nummer van Gloria Estefan (al lijkt het er wel op).
Shirley, die 5e is DJ Chuckie - Sound of da 90'squote:Op zondag 24 december 2006 23:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
1. Daft Punk - Technologic (remix)
2. Justin Timberlake - My love (Paul Jackson Remix)
3. ?? (Drunk & High)
4. Shake & Pop
5. ??
6. ??
7. Sisqo - Thong song (remix)
alvast een begin gemaakt..
Ik heb hem!quote:Op maandag 25 december 2006 14:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nee nee,
Het is niet een rock versie van I Saw mummy kissing Santa Claus. Er komen volgens mij ook stukken van andere nummers in voor.
Edit: het nummer wat jij me gaf is ook geen rock.
Pff ik luister al 2 dagen lang zoveel ik kan naar de radio hiervoor
Koop - Come to me ? [Gerard Ekdom Mode]Ik ruik de dennenaalden al [/Gerard Ekdom Mode]quote:Op maandag 25 december 2006 16:05 schreef FrEeZzE het volgende:
Ben opzoek naar een nummer dat veel is gedraaid tijdens de 3fm week afgelopen week...
Tis niet van de Fratellis, die hebben we wel gehad
Wordt gezongen door een vrouw, erg swingend nummer, geen kerstnummer maar zou 't zo kunnen zijn volgens mij, met in 't refrein een uber accoustisch basloopje.. beetje jazz achtig, maar zoooo swingend!
Wie weet? Gerard Ekdom ging er elke keer op los voor de camera!
Top dank je welquote:Op maandag 25 december 2006 15:34 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
das ehm... liquido - narcotic
voor die vraag van jonez duss
schopquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:27 schreef naittun1 het volgende:
weet iemand nummers die lekker rustig zijn, bijv met alleen piano + zang, verder geen instrumenten, beetje zoals a&m - lopen tot de zon komt? Bij voorkeur nederlands, maar engels mag ook.
Counting Crows (oude cd's), Bright eyes - I'm Wide Awake it's Morning, Neil Young, The Beatlesquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:19 schreef naittun1 het volgende:
[..]
schop.
Damien Rice heeft veel van dat soort muziek, maar ik kan eigenlijk niks anders vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |