Jaquote:
Sletst? Wat betaal je voor dr? Het is je moederst nietquote:
Sletstquote:
dat moest er nog bij komen jaquote:Op zondag 17 december 2006 23:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Slet? Wat betaal je voor dr? Het is je moeder niet
quote:
doe jij eens een beetje lief tegen tante yvonnequote:
Nee, alleen als ze liefst doetst,quote:Op zondag 17 december 2006 23:51 schreef laffer het volgende:
[..]
doe jij eens een beetje lief tegen tante yvonne![]()
maakt dat wat uitst dan?quote:Op zondag 17 december 2006 23:51 schreef L.Mo het volgende:
Maakst Ponytst -Lovertst Hertst modststst!!!
Ik kan de TT niet meer lezen![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 23:51 schreef Renesite het volgende:
Litststsot! Watst doests! Comstpenstatiesttsst gedragst?
neequote:Op zondag 17 december 2006 23:52 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee, alleen als ze liefst doetst,![]()
Kunnen Lafferst, Remlofst en Yvonnest een ophouden m'n titel te verneuken![]()
![]()
O boystst ikst komsts stersts nieststs meersts uitststsquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 23:53 schreef yvonne het volgende:
P-L, ik geef toe, ik heb je wel 600x gebanned, maar je topicst zijn hertst!
en dast zegst een dubbelstdrankstquote:Op zondag 17 december 2006 23:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
Neem nog een biertjtjtjtjtjtsje Yvonne
het is machtst, geen machtquote:Op zondag 17 december 2006 23:56 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Daarom probeer ik nu ook de macht te grijpenmaar ik word geloof ik net zo serieus genomen als Luxemburg dat tegen Duitsland zegt dat ze morgen binnen vallen.
![]()
![]()
![]()
"stsinterstsklaastsje komststs maarsts binnen metst jetst knechtst" zoudsen tsze zeggenst!quote:Op zondag 17 december 2006 23:56 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Daarom probeer ik nu ook de macht te grijpenmaar ik word geloof ik net zo serieus genomen als Luxemburg dat tegen Duitsland zegt dat ze morgen binnen vallen.
![]()
![]()
![]()
bemoeist je erst niest meest Geqstxonstquote:
Watst bustzster zegst!!!111onesteinst11!!1!STquote:Op zondag 17 december 2006 23:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
bemoeist je erst niest meest Geqstxonst
Elke keer als de titel veranderd sterft er een kindje aan aids.quote:Op zondag 17 december 2006 23:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
bemoeist je erst niest meest Geqstxonst
wel vaker vreestst ikquote:Op maandag 18 december 2006 00:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Elke keer als de titel veranderd sterft er een kindje aan aids.
Meinst hertenstkampfst!quote:Op maandag 18 december 2006 00:01 schreef Pony-Lover het volgende:
Hadden jullie m'n nieuwe boekst trouwens al gelezen?
[afbeelding]
![]()
het is aidststquote:Op maandag 18 december 2006 00:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
teringst een massastmoordsttopicstquote:Op maandag 18 december 2006 00:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
quote:
hetst ist eenst schandests!quote:Op maandag 18 december 2006 00:08 schreef Pony-Lover het volgende:
Heel m'n topicst is gekaapst door modst![]()
![]()
st
dan raak je er vastst aan gewenstquote:Op maandag 18 december 2006 00:08 schreef Pony-Lover het volgende:
Heel m'n topicst is gekaapst door modst![]()
![]()
st
Whah, bij mij produceert dat tenminste geluidquote:
jij bent echt kanslooststquote:Op maandag 18 december 2006 00:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Whah, bij mij produceert dat tenminste geluid![]()
Maar ik doe gelukkig mijn best, dat is al heel wat.
Mijn moeder zou zeggen: opgebaarde, al ben je nog zo dom, heb je geen vrienden, geen toekomst en geen cavia om mee te spelen, dan..... dan nog iets, deed me altijd heel veel goed.
emotioneel moment
![]()
Nee hoor, dat weiger ik gewoon te erkennen en hierbij ontken ik gewoon alles en morgen zal er een persconferentie gehouden worden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |