Dan zou ik "het contact met de users" verliezen.quote:Op zondag 17 december 2006 23:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Waarom niet meteen Admin, kan je schreeuwen tegen mods.
quote:Op zondag 17 december 2006 23:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik moest lachen. Oh en ik steun je..
Yvonne dan.quote:Op zondag 17 december 2006 23:26 schreef Pony-Lover het volgende:
Dan zou ik "het contact met de users" verliezen.![]()
![]()
eens.quote:Op zondag 17 december 2006 23:30 schreef buzzer het volgende:
dat een mod wel eens wordt uitgescholden voor 'paardenlul' betekent niet automatisch dat je geschikt bent..
ponylover wil zelf graag een paardenlul denk ikquote:Op zondag 17 december 2006 23:30 schreef buzzer het volgende:
dat een mod wel eens wordt uitgescholden voor 'paardenlul' betekent niet automatisch dat je geschikt bent..
Wel waarquote:Op zondag 17 december 2006 23:30 schreef buzzer het volgende:
dat is alles wat je niet nodig hoeft te hebben om modje te wordenquote:Op zondag 17 december 2006 23:35 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Wel waar![]()
![]()
![]()
Bovendien ben ik aardig, streng doch rechvaardiig, scherp, orgineel, lief, grappig, een geboren leider, slim, snel, vol humor en bijna God.![]()
![]()
ik nietquote:Op zondag 17 december 2006 23:37 schreef Pony-Lover het volgende:
Er staat trouwen een T in de topictitel die er niet moet staan.![]()
![]()
![]()
![]()
kan een modje (![]()
) die even verwijderen?
![]()
zo beter?quote:Op zondag 17 december 2006 23:37 schreef Pony-Lover het volgende:
Er staat trouwen een T in de topictitel die er niet moet staan.![]()
![]()
![]()
![]()
kan een modje (![]()
) die even verwijderen?
![]()
Dat de meeste modjes nu luie steuntrekkers met straatvrees en borderline zijn wil niet zeggen dat dat altijd zo moet blijven.quote:Op zondag 17 december 2006 23:36 schreef laffer het volgende:
[..]
dat is alles wat je niet nodig hoeft te hebben om modje te worden![]()
moet die S weg?quote:
Daar ga ik niet zittenquote:Op zondag 17 december 2006 23:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
In VBL zoeken ze op het moment een mod.
ik was aan het klotenquote:
zit jij ook al te kloten met de TTquote:
Jaquote:
Sletst? Wat betaal je voor dr? Het is je moederst nietquote:
Sletstquote:
dat moest er nog bij komen jaquote:Op zondag 17 december 2006 23:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Slet? Wat betaal je voor dr? Het is je moeder niet
quote:
doe jij eens een beetje lief tegen tante yvonnequote:
Nee, alleen als ze liefst doetst,quote:Op zondag 17 december 2006 23:51 schreef laffer het volgende:
[..]
doe jij eens een beetje lief tegen tante yvonne![]()
maakt dat wat uitst dan?quote:Op zondag 17 december 2006 23:51 schreef L.Mo het volgende:
Maakst Ponytst -Lovertst Hertst modststst!!!
Ik kan de TT niet meer lezen![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 23:51 schreef Renesite het volgende:
Litststsot! Watst doests! Comstpenstatiesttsst gedragst?
neequote:Op zondag 17 december 2006 23:52 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee, alleen als ze liefst doetst,![]()
Kunnen Lafferst, Remlofst en Yvonnest een ophouden m'n titel te verneuken![]()
![]()
O boystst ikst komsts stersts nieststs meersts uitststsquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 23:53 schreef yvonne het volgende:
P-L, ik geef toe, ik heb je wel 600x gebanned, maar je topicst zijn hertst!
en dast zegst een dubbelstdrankstquote:Op zondag 17 december 2006 23:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
Neem nog een biertjtjtjtjtjtsje Yvonne
het is machtst, geen machtquote:Op zondag 17 december 2006 23:56 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Daarom probeer ik nu ook de macht te grijpenmaar ik word geloof ik net zo serieus genomen als Luxemburg dat tegen Duitsland zegt dat ze morgen binnen vallen.
![]()
![]()
![]()
"stsinterstsklaastsje komststs maarsts binnen metst jetst knechtst" zoudsen tsze zeggenst!quote:Op zondag 17 december 2006 23:56 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Daarom probeer ik nu ook de macht te grijpenmaar ik word geloof ik net zo serieus genomen als Luxemburg dat tegen Duitsland zegt dat ze morgen binnen vallen.
![]()
![]()
![]()
bemoeist je erst niest meest Geqstxonstquote:
Watst bustzster zegst!!!111onesteinst11!!1!STquote:Op zondag 17 december 2006 23:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
bemoeist je erst niest meest Geqstxonst
Elke keer als de titel veranderd sterft er een kindje aan aids.quote:Op zondag 17 december 2006 23:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
bemoeist je erst niest meest Geqstxonst
wel vaker vreestst ikquote:Op maandag 18 december 2006 00:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Elke keer als de titel veranderd sterft er een kindje aan aids.
Meinst hertenstkampfst!quote:Op maandag 18 december 2006 00:01 schreef Pony-Lover het volgende:
Hadden jullie m'n nieuwe boekst trouwens al gelezen?
[afbeelding]
![]()
het is aidststquote:Op maandag 18 december 2006 00:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
teringst een massastmoordsttopicstquote:Op maandag 18 december 2006 00:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
quote:
hetst ist eenst schandests!quote:Op maandag 18 december 2006 00:08 schreef Pony-Lover het volgende:
Heel m'n topicst is gekaapst door modst![]()
![]()
st
dan raak je er vastst aan gewenstquote:Op maandag 18 december 2006 00:08 schreef Pony-Lover het volgende:
Heel m'n topicst is gekaapst door modst![]()
![]()
st
Whah, bij mij produceert dat tenminste geluidquote:
jij bent echt kanslooststquote:Op maandag 18 december 2006 00:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Whah, bij mij produceert dat tenminste geluid![]()
Maar ik doe gelukkig mijn best, dat is al heel wat.
Mijn moeder zou zeggen: opgebaarde, al ben je nog zo dom, heb je geen vrienden, geen toekomst en geen cavia om mee te spelen, dan..... dan nog iets, deed me altijd heel veel goed.
emotioneel moment
![]()
Nee hoor, dat weiger ik gewoon te erkennen en hierbij ontken ik gewoon alles en morgen zal er een persconferentie gehouden worden.quote:
dank jequote:Op maandag 18 december 2006 00:17 schreef opgebaarde het volgende:
Ok, hierbij heb ik besloten dat pony_lover toegevoegd zal worden als mod bij ONZ, dit tot de tijd dat chowi terug is.
Hier kan dus een slotje op en veel plezier pony
Die zijnst een leugensts. Alleentst hets blauwen knopjest zijn er.quote:Op maandag 18 december 2006 00:39 schreef Pony-Lover het volgende:
Waar blijven doe extra knopjest noust??![]()
![]()
![]()
je kan nu op de hertensmiliest klikken pony-loverstquote:Op maandag 18 december 2006 00:39 schreef Pony-Lover het volgende:
Waar blijven doe extra knopjest noust??![]()
![]()
![]()
Dat kon alquote:Op maandag 18 december 2006 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
je kan nu op de hertensmiliest klikken pony-loverst
Dankst youwelstquote:Op maandag 18 december 2006 14:46 schreef -SL- het volgende:
Die TTtst!
PLtst is de bombtst!
Heil Pony-Lovertst
Graagst gedaanstquote:
Ja kerststquote:Op maandag 18 december 2006 15:54 schreef Snakey het volgende:
Doe eens lief tegen elkaar dames. Het is bijna kerst.![]()
de /steun command doet nietquote:Op maandag 18 december 2006 14:40 schreef Pony-Lover het volgende:
schop, steun me!!!
Watst isst datst??quote:Op maandag 18 december 2006 15:58 schreef imported_sphinx het volgende:
als je mod wordt krijg je van mij reinsdyrpřlser med ost. echtwaar.
Jeuhquote:Op maandag 18 december 2006 16:00 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
das rendierworst met kaas, uit zweden![]()
de allerlekkertstest ..tstequote:Op maandag 18 december 2006 16:02 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Jeuh![]()
![]()
![]()
![]()
rendierstworst'st
(hoop ik
)
![]()
![]()
worst van een hertachtigstequote:Op maandag 18 december 2006 16:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
de allerlekkertstest ..tste
ik neuqst geen importedst...en zekerst geen importedst sphinx'stquote:Op maandag 18 december 2006 16:28 schreef imported_sphinx het volgende:
nueckenst?
racistst!quote:Op maandag 18 december 2006 16:31 schreef -SL- het volgende:
[..]
ik neuqst geen importedst...en zekerst geen importedst sphinx'st
Shut the fuck up, en sterf aan een pijnlijke ziekte.quote:Op zondag 17 december 2006 23:19 schreef Pony-Lover het volgende:
Omdat alle modjes stinken![]()
![]()
en ik het beter kan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Steun Mij!!!!
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Hertst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga wegquote:Op maandag 18 december 2006 17:19 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Shut the fuck up, en sterf aan een pijnlijke ziekte.
edit: ooo dat mag niet :'<
kalkoen vet in zn aarsch raggenquote:Op maandag 18 december 2006 18:50 schreef KopieerMachine het volgende:
Kerstfeest... lekker geil neuqen, ............ hehe
Das haske offtopicstquote:Op maandag 18 december 2006 18:50 schreef KopieerMachine het volgende:
Kerstfeest... lekker geil neuqen, ............ hehe
dan geloof ik niet meer in jequote:Op dinsdag 19 december 2006 23:29 schreef PeZu het volgende:
p-l voor mod en pezu voor god
Ga je met me mee op ponykamp?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ponyloverstststs
gezeligquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:09 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ga je met me mee op ponykamp?![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |