thyposquote:
quote:
Goeie sloffenquote:Op zondag 17 december 2006 23:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Leipe shit, die moeten ze combineren met sloffen voor in de magnetron. Dan koop ik ze direct
![]()
Deze zijn praktischer hoor:
[afbeelding]
"Slippies"
Heb jij in de winter ook zo vaak last van koude voeten? Je komt thuis, doet je natte schoenen uit en gaat koffie of thee zetten. Door de koude vloer heb je in no-time ijskoude voeten die zonder kruik of warm bad niet meer warm willen worden. Nu is er een perfecte en comfortabele oplossing, slippies! Slippies zijn lekkere sloffen die je kunt opwarmen in de magnetron, waardoor je voeten snel weer lekker warm worden. De slippies zijn gevuld met graankorrels die na anderhalf tot 2 minuten in de magnetron voor meer dan 45 minuten lekker warm blijven. Ideaal voor de winteravonden.
# Slippies
# Op te warmen in de magnetron
# Maat 39-44
# Kleur: Blauw
# Gevuld met graankorrels
# Magnetron niet meegeleverd.
Prijs: ¤ 14,95
Maat 45/46quote:Op zondag 17 december 2006 23:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Leipe shit, die moeten ze combineren met sloffen voor in de magnetron. Dan koop ik ze direct
![]()
Deze zijn praktischer hoor:
[afbeelding]
"Slippies"
Heb jij in de winter ook zo vaak last van koude voeten? Je komt thuis, doet je natte schoenen uit en gaat koffie of thee zetten. Door de koude vloer heb je in no-time ijskoude voeten die zonder kruik of warm bad niet meer warm willen worden. Nu is er een perfecte en comfortabele oplossing, slippies! Slippies zijn lekkere sloffen die je kunt opwarmen in de magnetron, waardoor je voeten snel weer lekker warm worden. De slippies zijn gevuld met graankorrels die na anderhalf tot 2 minuten in de magnetron voor meer dan 45 minuten lekker warm blijven. Ideaal voor de winteravonden.
# Slippies
# Op te warmen in de magnetron
# Maat 39-44
# Kleur: Blauw
# Gevuld met graankorrels
# Magnetron niet meegeleverd.
Prijs: ¤ 14,95
jah ik ook alquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 23:26 schreef -XX- het volgende:
Zo vind je nog eens wat...
rechtsonder hihi
Zo zie je maar, mijn foto's komen nog 's ergens ..quote:Op zondag 17 december 2006 23:26 schreef -XX- het volgende:
Zo vind je nog eens wat...
rechtsonder hihi
Pepper Spray Spy Ring!quote:Op zondag 17 december 2006 23:32 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.spyzone.be/special_products.html
Hier staat ook wel mooi spul![]()
Handig met lastige kerels in de kroegquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 23:42 schreef koffiekoekje het volgende:
Whehevoor hicham en pimber
http://www.gadget.nl/articles/193
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |