Ik weet niet. Omdat je nog half dronken was en je vijfvoudig fiasco wilde afreageren?quote:Op zondag 17 december 2006 22:53 schreef Monidique het volgende:
Waarom zou ik die vriends moeder zoenen?
Maar het overige liet je koud?quote:Op zondag 17 december 2006 22:55 schreef Monidique het volgende:
Half dronken was ik zeker.
Dat komt doordat je me eraan herinnert dat ik dat Top Gungeintje (!) met onderstaand nummer nog altijd niet heb toegepast:quote:Op zondag 17 december 2006 22:57 schreef Monidique het volgende:
Je zorgt voor negatieve vibraties zo.
Iemand die begin november opgepakt wil worden.quote:Op zondag 17 december 2006 23:01 schreef Yildiz het volgende:
Wat zou Bush kiezen?
vreemd genoeg is die film uitgebracht in mijn geboortejaar. (dacht ik)quote:Op zondag 17 december 2006 23:00 schreef Apropos het volgende:
Herinner jij je Emmanuelle nog, Harry?
Bush op de no-fly-list, ergens zou ik dat grappig vinden.quote:Op zondag 17 december 2006 23:05 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Iemand die begin november opgepakt wil worden.
quote:'Lubbers en Kok informateur'
AMSTERDAM - Ruud Lubbers en Wim Kok worden de informateur van een nieuw CDA, PvdA, ChristenUnie kabinet. Dat zei Peter van Heemst op BNR Nieuwsradio. Lubbers en Kok volgen Rein Jan Hoekstra op als informateur.
Hoekstra kreeg eind vorige maand de opdracht mee om het veld te verkennen. Nu een coalitie van CDA, PvdA en ChristenUnie nabij lijkt, zit zijn taak erop.
"Het mooie van Lubbers en Kok is, dat ze samen in een kabinet hebben gezeten en dat ze samen hebben laten zien wat premierschap in dit land inhoudt", aldus Van Heemst. De fractievoorzitter van de PvdA in Rotterdam baseert zijn uitspraak op gesprekken met PvdA-fractieleden.
CDA-burgemeester Sjaak van der Tak denkt echter dat Wim Kok de taak van informateur niet op zich wil nemen. Hij geeft dan ook de voorkeur aan Ruud Lubbers en Klaas de Vries als informateur.
Het lijkt me ook meer voor de hand liggen dat de Vries de voorkeur verdient boven Kok. Anders krijg je gegarandeerd dat riedeltje over Paarse toestanden weer. Wat is er eigenlijk met Hoekstra gebeurd, is die niet meer nodigquote:Op zondag 17 december 2006 23:35 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ik heb geen zin er een topic van te maken, dat laat ik aan de verkiezings-fetisjisten over, maar het leek me wel nieuws:
Bron: Nu.nl
[..]
Het is niet dat dit de laatste informateurs zijn, lijkt me.quote:Op zondag 17 december 2006 23:40 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het lijkt me ook meer voor de hand liggen dat de Vries de voorkeur verdient boven Kok. Anders krijg je gegarandeert dat riedeltje over Paarse toestanden weer. Wat is er eigenlijk met Hoekstra gebeurd, is die niet meer nodig
stuur dan gewoon een journalist zou je zeggenquote:Op zondag 17 december 2006 23:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het is niet dat dit de laatste informateurs zijn, lijkt me.
quote:Nou... er staat een TFT bij mijn bed, en een setje speakertjes, het is erg prettig om wakker te worden van een MP3'tje en meteen een beetje kan Internetten
ook hun zouden ze is naar Afrika moeten sturen.quote:Op maandag 18 december 2006 00:34 schreef Autodidact het volgende:
http://www.samenkopen.net/action_topic/106563/191327
Homo technologicus
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |