Deuren en ramen dicht!!!! buys laat het weer lopen!!quote:Het Rijnmondgebied heeft maandag te kampen met stankoverlast. Uit de hele regio, maar vooral uit Vlaardingen, Maassluis en Rozenburg, zijn klachten gemeld over verkeers-, industrie- en olielucht. Ook wordt geklaagd over veel rook boven het gebied. De Milieudienst Rijnmond registreerde zeventien klachten en kondigde om 16.00 uur stankcode 1 af.
Haha ohja dat was de reden dat hij naar joden vertrok...quote:Op maandag 18 december 2006 20:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Op een loopbaan die al ruim 40 jaar duurt vind ik dat niet extreem. 't Zijn er natuurlijk wel 8 te veel.
[..]
Door bij Ajax te gaan werken? Kom op zeg. Hij moet ook de huur betalen.
daar op de bunnikside...quote:Op maandag 18 december 2006 21:02 schreef thaduck het volgende:
Tis wel duidelijk te merken dat de selectie van feyenooit teruggekeerd is naar rotjeknor:
[..]
Deuren en ramen dicht!!!! buys laat het weer lopen!!
Maar denk eraan: you will survive
ik ben niet gekquote:Op maandag 18 december 2006 21:11 schreef Messenga het volgende:
Feyenoorders! Jouw voetbalsjaal, en jouw vergiet - post hier je foto
Staat 't AT straks aan de deurquote:
Omdat Wim Jansen dat graag wilde.Net zoals de zwager van mr.Jansen,oud-Feyenoorder Stanley Brard,nu Hoofd Opleidingen is.Deze zelfde Stanley Brard werd vroeger zelfs door ons uitgefloten!Het verbaast me dan ook niks dat 't met de jeugd ook zwaar klote gaat.Nee.Jansen heeft 't allemaal goed voor elkaar.En als 't hem straks weer allemaal niet bevalt,dan is mr.Jansen weer via de achterdeur vertrokken...quote:Op maandag 18 december 2006 18:18 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat die Bosz bij Feijenoord doet. Hij heeft amper ervaring om maar over zijn netwerken te zwijgen.
hij mag van mij weg nu meteenquote:Op maandag 18 december 2006 21:23 schreef Vigorish het volgende:
[..]
Omdat Wim Jansen dat graag wilde.Net zoals de zwager van mr.Jansen,oud-Feyenoorder Stanley Brard,nu Hoofd Opleidingen is.Deze zelfde Stanley Brard werd vroeger zelfs door z'n eigen supporters uitgefloten!Het verbaast me dan ook niks dat 't met de jeugd ook zwaar klote gaat.Nee.Jansen heeft 't allemaal goed voor elkaar.En als 't hem straks weer allemaal niet bevalt,dan is mr.Jansen weer via de achterdeur vertrokken...
Bingoquote:Op maandag 18 december 2006 21:23 schreef Vigorish het volgende:
[..]
Omdat Wim Jansen dat graag wilde.Net zoals de zwager van mr.Jansen,oud-Feyenoorder Stanley Brard,nu Hoofd Opleidingen is.Deze zelfde Stanley Brard werd vroeger zelfs door z'n eigen supporters uitgefloten!Het verbaast me dan ook niks dat 't met de jeugd ook zwaar klote gaat.Nee.Jansen heeft 't allemaal goed voor elkaar.En als 't hem straks weer allemaal niet bevalt,dan is mr.Jansen weer via de achterdeur vertrokken...
Zolang Jansen bij Feyenoord zit zal van Hanegem geen functie binnen de club krijgen.Wil van Hanegem trouwens ook niet,zolang Jansen daar zit.Sinds zijn ontslag bij Feyenoord hebben die 2 geen goede band meer.Zegt toch genoeg dat van Hanegem niet gevraagd werd om bij die wedstrijd tegen Heerenveen samen met die andere oudspelers die oproep aan de supporters te doen.Jansen is niet mr.Feyenoord al denkt hij zelf van wel.Van Hanegem en Moulijn hebben veel meer voor de club betekend.quote:Op maandag 18 december 2006 18:06 schreef Staanplaats het volgende:
Het is een schande dat Willem al zolang niet actief betrokken is bij de club.
is ook zo imoquote:Op maandag 18 december 2006 21:36 schreef Vigorish het volgende:
[..]
.Jansen is niet mr.Feyenoord al denkt hij zelf van wel.Van Hanegem en Moulijn hebben veel meer voor de club betekend.
eensquote:Op maandag 18 december 2006 21:36 schreef Vigorish het volgende:
Jansen is niet mr.Feyenoord al denkt hij zelf van wel.Van Hanegem en Moulijn hebben veel meer voor de club betekend.
Ook weer zo'n moment van verstandsverbijstering van 't bestuur.Alleen omdat je enkele seizoenen bij de club gespeeld hebt ben je nog geen Feyenoorder.quote:Op maandag 18 december 2006 19:21 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Dat proces is al jaren aan de gang..
Zo werden Gullit en Wotte als echte Feijenoorders gepresteerd.
Ik kan nog wel meer missers opnoemen.Kijk,vroeger hadden we jongens als Heus,de Wolf,Fräser,Konterman en noem maar op.De meeste van hun kwamen van kleine clubs.Dat waren geen wereldvoetballers,maar die wisten tenminste wat ze wel en niet konden.Mannetje uitschakelen en meer niet.Als ik die Greene,Saïdi of Bahia zie voetballen,die kunnen nog niet eens hun mannetje fatsoenlijk dekken.Mijn zoontje die bij de F-jes voetbalt heeft net zoveel inzicht als zo'n Saïdi!quote:Op maandag 18 december 2006 19:21 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
De enige misser van dit seizoen die je de technische staf echt mag aan rekenen is die tyfus griek die in de spits staat.
Vandaag Knudde in het AD:quote:
Aardig filmpje.Ik zie dat de meeste zich toch nog hebben vermaakt,ondanks de zoveelste kutwedstrijd.Ik zal maar niks zeggen over de Bunnikzijde want die zijn vergeleken met vroeger toch wel naar 'n bedenkelijk niveau gezakt.quote:Op maandag 18 december 2006 20:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
![]()
erg leuk vanaf min 4.40
http://www.fr4ever.nl/index.php?p=video&wedstrijd=fcu-fey
Tja,de Bunnikzijde.Vergane glorie....quote:Op maandag 18 december 2006 22:43 schreef Vigorish het volgende:
[..]
Aardig filmpje.Ik zie dat de meeste zich toch nog hebben vermaakt,ondanks de zoveelste kutwedstrijd.Ik zal maar niks zeggen over de Bunnikzijde want die zijn vergeleken met vroeger toch wel naar 'n bedenkelijk niveau gezakt.
quote:Op maandag 18 december 2006 23:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Een zaakwaarnemer die 1 miljoen pleuro kreeg, omdat anders zijn topspeler niet bij Feyenoord zou blijven. En volgens die snor was het ten tijden van Wotte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |