Boeiend, wat heb je aan een TT?quote:Op zondag 17 december 2006 21:14 schreef ruud_fr het volgende:
net als Feyenoord vandaag geen inspiratie zevenkamp?
2 van de 3 moetenquote:Op zondag 17 december 2006 21:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Alles voor de winterstop even winnen.
400quote:Op zondag 17 december 2006 21:28 schreef ruud_fr het volgende:
weet iemand hoe groot het uitvak van Excelsior is?
altijd als hij naar de zijkant gaat om uit te verdedigen levert dat een extra kans op voor de tegenstander, vandaag weerquote:Op zondag 17 december 2006 21:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Kan Bahia niet zsm een enkeltje Brazilie krijgen?
als wat ?quote:Op zondag 17 december 2006 22:02 schreef ruud_fr het volgende:
ze hebben het bij studio voetbal over een terugkeer van Beenhakker, hij zou er geen nee tegen zeggen als ie niets te doen zou hebben
hij ging goed door voor de balquote:Op zondag 17 december 2006 22:12 schreef Chadi het volgende:
Die buijs wat ging die toch vies door
Volgende wedstrijd wel weer en die daar op ook.quote:Op zondag 17 december 2006 22:16 schreef Messenga het volgende:
Het is wel te hopen dat Koeman hier wat aan doet zeg, het loopt echt TOTAAL niet.
Wat stel je voor? Opstappen?quote:Op zondag 17 december 2006 22:16 schreef Messenga het volgende:
Het is wel te hopen dat Koeman hier wat aan doet zeg, het loopt echt TOTAAL niet.
Ja zo zie ik z eook graag hoor. Je moet niet vies zijn om een beetje akelig ventje te zijn .. maar als die scheids het goed ziet gaat ie eruit met roodquote:
Gaan we weer ?quote:
maar hij maakt wel de opstellingquote:Op zondag 17 december 2006 22:20 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Gaan we weer ?
Het spel ligt niet aan Koeman![]()
Sarcasme.quote:Op zondag 17 december 2006 22:20 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Gaan we weer ?
Jezelf altijd willen aanpassen aan de tegenstander is ook niet goed...quote:Op zondag 17 december 2006 22:20 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Gaan we weer ?
Lindenbergh kopen.quote:
Als je beperkte voetballers hebt, moet je zorgen dat ze niet meer hoeven te doen dan ze kunnen.quote:Op zondag 17 december 2006 22:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jah hij kan natuurlijk kiezen uit voortreffelijke voetballers.![]()
Ze zijn zo beperkt dat als je ze die opdracht mee geeft je ergenshalverwege in het rechter rijtje terecht komtquote:Op zondag 17 december 2006 22:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als je beperkte voetballers hebt, moet je zorgen dat ze niet meer hoeven te doen dan ze kunnen.
Dat hoort ook bij z'n baan.
Neh, Buijs hield in toen hij zag dat hij het niet redde.quote:Op zondag 17 december 2006 22:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja zo zie ik z eook graag hoor. Je moet niet vies zijn om een beetje akelig ventje te zijn .. maar als die scheids het goed ziet gaat ie eruit met rood
Gelulquote:Op zondag 17 december 2006 22:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze zijn zo beperkt dat als je ze die opdracht mee geeft je ergenshalverwege in het rechter rijtje terecht komt
Kan ook lekker met een achterban die wil dat je kampioen wordt.quote:Op zondag 17 december 2006 22:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als je beperkte voetballers hebt, moet je zorgen dat ze niet meer hoeven te doen dan ze kunnen.
Dat hoort ook bij z'n baan.
Iedere achterban wil dat zijn club kampioen wordquote:Op zondag 17 december 2006 22:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kan ook lekker met een achterban die wil dat je kampioen wordt.
Vond het in z'n NAC tijd echt een prutser.quote:Op zondag 17 december 2006 22:51 schreef Steve_I. het volgende:
Ik vraag me overigens af waarom we Derijck niet wat meer zien....
Ik had het nooit zo op hem, pakte wat onnodige kaarten, miste geloof ik ook wel eens een pingel, maar deed het de laatste tijd erg goed....
Ja precies, begin van het seizoen vroeg ik me af waarom hij in vredesnaam niet weggesaneerd was, maar nu vraag me echt af waarom die dan nu niet wat meer speelt....quote:Op zondag 17 december 2006 22:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vond het in z'n NAC tijd echt een prutser.
Veel geel en rood.. Maar lijkt nu z'n draai te pakken..
Om vervolgens te janken dat het een leuke speler is maar dat ie je niet naar de top helpt zekerquote:Op zondag 17 december 2006 23:03 schreef Malibu-06 het volgende:
Ow ja, wat baal ik trouwens dat we Engelaar niet gehaald hebben trouwens
haha, dat kindje dat 2 middelvingers opsteekt naar Ali Bquote:Op maandag 18 december 2006 01:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.fr-fans.nl/?p=lees&id=1508
Boemboemtheo
Terug kopen.quote:Op zondag 17 december 2006 23:02 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat is er met Lazovic?
Ik vind hem bij Twente echt uitblinken, en had hem liever gezien dan spelers van het kaliber Kolkka.quote:Op zondag 17 december 2006 23:05 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Om vervolgens te janken dat het een leuke speler is maar dat ie je niet naar de top helpt zeker![]()
Jammer dat ie bij PSV heeft gezeten, vind het een geweldige gozer, hoop dat ie nog een jaartje of 5 wel bij ons kan ballen! Vind nog dat hij gelijk heeft ook, makkelijk gegeven kaarten, als het iemand anders dan Buijs was geweest had ie waarschijnlijk gewoon in het veld mogen blijven, luinge hoerenjongquote:Op maandag 18 december 2006 01:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.fr-fans.nl/?p=lees&id=1508
Boemboemtheo
Ze hebben die NSBer al eerder proberen te krijgen, hij wou niet. Laat met zo'n instelling maar wegblijven, graag of nietquote:Op maandag 18 december 2006 01:43 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik vind hem bij Twente echt uitblinken, en had hem liever gezien dan spelers van het kaliber Kolkka.
je zag op tv idd dat ie pas naar z'n borstzak greep toen ie zag dat Buijs het wasquote:Op maandag 18 december 2006 02:39 schreef Steve_I. het volgende:
als het iemand anders dan Buijs was geweest had ie waarschijnlijk gewoon in het veld mogen blijven, luinge hoerenjong![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |