Ja gelijk heb je.quote:Op zondag 17 december 2006 20:58 schreef Roi het volgende:
Zo, en nu is het wel weer ff genoeg geweest
Even normaal doen he!quote:Op zondag 17 december 2006 21:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
Beetje stil hier.
Ik weet dat mijn superieure posts abnormaal goed zijn, maar ik kan je niet beloven dat ik mezelf verlaag tot de o zo gewone usertjes met hun nietige postjes.quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 21:11 schreef Gamedemon het volgende:
Rust is voor homo's
Doe Firefox ofzo.quote:
Ipho heeft Firefox en ikke ook!quote:
RefControl..quote:Op zondag 17 december 2006 21:55 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ipho heeft Firefox en ikke ook!Hij doet het nog steeds niet.
Net klaar na 2 uur leren, muziek.Snap er nog steeds niks van, van die akkoordentrappen.
![]()
![]()
De volgende TT zal ik aan jou opdragen: [GAM SC] Vrouwen zijn kutquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 21:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
De volgende TT zal ik aan jou opdragen: [GAM SC] Vrouwen zijn kut
TOSTIE VOOR IEDEREEN!!!quote:Op maandag 18 december 2006 10:00 schreef mordradead het volgende:
Ik zie 2 broodjes, ham en kaas ook is er tomatenketchup aanwezig. Help wat moet ik doen!?
Las Ketchup?quote:Op maandag 18 december 2006 11:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
WAAR ZIJN DE TOSTIE-MEIDEN? WE WILLEN KETCHUP SPUITEN!!!
quote:Op maandag 18 december 2006 12:57 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb gewoon zojuist een Hyve aangemaakt![]()
Slecht hehquote:
Die gaan straight into tha spambox!quote:Op maandag 18 december 2006 15:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Slecht hehIk heb er ook zo'n hekel aan
Maar nu ben ik eindelijk van die " BEN JIJH NOG NIET LID VAN HYVES?" mailtjes af
![]()
Bij mij nietquote:Op maandag 18 december 2006 15:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die gaan straight into tha spambox!
Oh ja, dat moet ik ook nog een keer doen.quote:Op maandag 18 december 2006 15:17 schreef Laniboekje het volgende:
* Laniboekje heeft een lamme arm van het kerstkaarten schrijven.
![]()
Mag je wel opschieten. De post is nu al vertraagd door al die kerstkaarten zendingen.quote:Op maandag 18 december 2006 15:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet ik ook nog een keer doen.
ik van de Wii...quote:Op maandag 18 december 2006 15:17 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Precies.quote:Op maandag 18 december 2006 15:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die gaan straight into tha spambox!
* Poit is benieuwd wanneer hij zijn kaartje binnenkrijgtquote:Op maandag 18 december 2006 15:17 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Zul je toch echt jouw adres naar mij toe moeten sturen.quote:Op maandag 18 december 2006 16:07 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit is benieuwd wanneer hij zijn kaartje binnenkrijgt
En jij ook.quote:Op maandag 18 december 2006 16:07 schreef Ipho het volgende:
Ik wacht ook met smart op die van lani.
Dat is toch goed?quote:Op maandag 18 december 2006 19:52 schreef BroesWillems het volgende:
ik moet weg... kerstbakjes maken
voor het goede doel dan hé!![]()
All donequote:Op maandag 18 december 2006 16:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zul je toch echt jouw adres naar mij toe moeten sturen.
Done als ik in een goede bui ben doe ik er eentje terug. Als je me je (ofzo) adres doet =Dquote:Op maandag 18 december 2006 16:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zul je toch echt jouw adres naar mij toe moeten sturen.
[..]
En jij ook.
quote:Op maandag 18 december 2006 21:48 schreef Ipho het volgende:
[..]
Done als ik in een goede bui ben doe ik er eentje terug. Als je me je (ofzo) adres doet =D
Niet zeuren, jij hebt er al een!quote:Op maandag 18 december 2006 21:50 schreef Gamedemon het volgende:
Ik HeB OoK MiJn AdReS gEgEvEn In Je Pm InBoX, KrIjG iK nU OoK EeN kAaRtJe?!?!
KlOpT NoG BeDaNkT dAaRvOoRquote:Op maandag 18 december 2006 21:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij hebt er al een!
Ninja breezertquote:Op maandag 18 december 2006 21:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
KlOpT NoG BeDaNkT dAaRvOoR
QuDoWzZ
Jeweet.quote:Op maandag 18 december 2006 21:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
KlOpT NoG BeDaNkT dAaRvOoR
QuDoWzZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |