Naief dusquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:44 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Mja, Van Geel liegt niet zo snel.
Geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Je moet toch ergens naar uitkijken inderdaad
Als hij voor problemen in je selectie zorgt is dat gigantischquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Ach, als het om 750K gaat, wat is dan gigantisch?
Nee hoor. Hij draait er eerder om heen dan dat hij liegt.quote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Wie weet stelt hij zich nederig op.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als hij voor problemen in je selectie zorgt is dat gigantisch
Daar geloof ik gewoonweg niet in.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als wij een subtopper zijn, zijn jullie dat ookquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:44 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat is ruim meer dan de helft de van de schuld van een bepaald clubje uit de subtop van de Nederlandse competitie.......
Die gedachte vind ik naief.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:52 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij draait er eerder om heen dan dat hij liegt.
Net als bij de vd Vaart / Zlatan situatie. Dat heeft Ajax denk ik heel wat geld gekostquote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie weet stelt hij zich nederig op.
Idd, als ie tegen het voorjaar gaat zitten stoken tegen Ten Cate ofzo (omdat ie niet altijd in de basis begint b.v.), zou de sfeer zo verziekt kunnen worden dat Ajax in de play-offs onderuit gaat. Kosten : minimaal 6 miljoen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Andere trainer, andere situatie.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:59 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Net als bij de vd Vaart / Zlatan situatie. Dat heeft Ajax denk ik heel wat geld gekost
Medunjanin is wel wat sloomquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:54 schreef Radegast het volgende:
Medunjanin is welkom. Schitterende voetballer.
Krohn-Dehli wil alweer weg bij Ajax.
Dan zul je dus behoorlijk "te weinig" krijgen want die gaat echt niet meer dan 10-15 miljoen opleveren denk ik.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:53 schreef twi het volgende:
Elke stuiver die Sneijder minder op zal leveren dan 30 miljoen is een stuiver te weinig. Het is misschien geen realistisch bedrag, maar het bedrag wat ik hem waard schat voor Ajax.
Ik denk dat die schatting eerder afgunst van een PSV'er is, of je onderschat Sneijder gewoon heel erg. Bovendien, als er al belangstelling is van Barcelona en AC Milan, dan weet je dat er flink geboden zal gaan worden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan zul je dus behoorlijk "te weinig" krijgen want die gaat echt niet meer dan 10-15 miljoen opleveren denk ik.
Farfan gaat echt geen 20 miljoen opleverenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat die schatting eerder afgunst van een PSV'er is, of je onderschat Sneijder gewoon heel erg. Bovendien, als er al belangstelling is van Barcelona en AC Milan, dan weet je dat er flink geboden zal gaan worden.
PSV'ers denken dat Farfan ook meer dan 20 miljoen op zal leveren. Dan zal datzelfde ook voor Sneijder gelden.
Voor Sneijder wordt er tussen de 10 en 15 miljoen betaald. Hij blijft bij een Nederlandse club zitten, daar wordt gewoon minder voor betaald.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat die schatting eerder afgunst van een PSV'er is, of je onderschat Sneijder gewoon heel erg. Bovendien, als er al belangstelling is van Barcelona en AC Milan, dan weet je dat er flink geboden zal gaan worden.
PSV'ers denken dat Farfan ook meer dan 20 miljoen op zal leveren. Dan zal datzelfde ook voor Sneijder gelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |