(nog) niet.quote:Op maandag 18 december 2006 22:46 schreef devv05 het volgende:
Ik heb ook een kaart met diezelfde foto van de Kerstman + tekst in de brievenbus gehad paar dagen terug. Als je 'm openklapte zag je heel groot die TIFO-actie van Ik ben Ajacied in het midden, wel mooie foto. Andere seizoenskaarthouders ook gehad neem ik aan?
Niks gehad.quote:Op maandag 18 december 2006 22:46 schreef devv05 het volgende:
Ik heb ook een kaart met diezelfde foto van de Kerstman + tekst in de brievenbus gehad paar dagen terug. Als je 'm openklapte zag je heel groot die TIFO-actie van Ik ben Ajacied in het midden, wel mooie foto. Andere seizoenskaarthouders ook gehad neem ik aan?
Sneijder gaat waarschijnlijk weg dus dan heeft Ajax ook genoeg geld.quote:Op maandag 18 december 2006 22:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niks gehad.
Chelsea gaat btw psv helpen aan Lucas wss![]()
Arie van eijdenquote:Op maandag 18 december 2006 18:51 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding]
Na Sinterklaas blijkt ook de Kerstman een Ajacied.![]()
Oja?quote:Op maandag 18 december 2006 23:26 schreef Nashje het volgende:
Ajax heeft dus interesse in Medunjanin?
150 miljoen ja. Waarom niet? Laat ze maar weten dat ze flink moeten bloeden als ze hem willen. Natuurlijk wordt dat nooit betaald, maar het gaat om de intentie. Villa moet ook 150 miljoen kosten voor Chelsea. Dat zal hij nooit opleveren, maar het geeft een beter signaal dan "30 miljoen en handjeklappen in het midden".quote:
Past hij in het Lynxie pak?quote:Op maandag 18 december 2006 23:26 schreef Nashje het volgende:
Vind het een mooie speler.quote:Op maandag 18 december 2006 23:26 schreef Nashje het volgende:
Medunjanin is een groot talent, vreemd dat AZ hem laat lopen. Eerst Vlaar en nu Medunjanin.quote:Op maandag 18 december 2006 23:26 schreef Nashje het volgende:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Medunjanin is een groot talent, vreemd dat AZ hem laat lopen. Eerst Vlaar en nu Medunjanin.
Ja, zo werkt het dus niet. Zulke bedragen zullen inderdaad nooit betaald worden. Dat weet Ajax, dat weten de overige clubs, en dat weet Sneijder ook. En als die dadelijk te horen krijgt dat grote clubs hem willen hebben, zal hij niet al te blij zijn als hij hoort dat het 150 miljoen euro moet gaan kosten. Alle goede spelers in de Eredivisie zitten hier om door te groeien, en het lijkt me niet verstandig om dat tegen te gaan houden wanneer een club met een aanvaardbaar bedrag aankomt zetten.quote:Op maandag 18 december 2006 23:37 schreef twi het volgende:
[..]
150 miljoen ja. Waarom niet? Laat ze maar weten dat ze flink moeten bloeden als ze hem willen. Natuurlijk wordt dat nooit betaald, maar het gaat om de intentie. Villa moet ook 150 miljoen kosten voor Chelsea. Dat zal hij nooit opleveren, maar het geeft een beter signaal dan "30 miljoen en handjeklappen in het midden".
Wat een ramp.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:54 schreef Radegast het volgende:
Krohn-Dehli wil alweer weg bij Ajax.
Maar Sneijder voor 15 kopen is gewoon onzin voor een voetballer met zijn kwaliteit en bovendien zijn ervaring. Waar vind je een 22-jarige speler met meer dan 150 wedstrijden ervaring op hoog niveau, waarvan meer dan 40 op internationaal niveau die bovendien over een EU-paspoort beschikt. Helemaal nergens.quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:32 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, zo werkt het dus niet. Zulke bedragen zullen inderdaad nooit betaald worden. Dat weet Ajax, dat weten de overige clubs, en dat weet Sneijder ook. En als die dadelijk te horen krijgt dat grote clubs hem willen hebben, zal hij niet al te blij zijn als hij hoort dat het 150 miljoen euro moet gaan kosten. Alle goede spelers in de Eredivisie zitten hier om door te groeien, en het lijkt me niet verstandig om dat tegen te gaan houden wanneer een club met een aanvaardbaar bedrag aankomt zetten.
Vlaar is een groot talent, maar die hebben ze echt niet laten lopen! Ze krijgen 50% van de transfersom als Feyenoord hem verkoopt!quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Medunjanin is een groot talent, vreemd dat AZ hem laat lopen. Eerst Vlaar en nu Medunjanin.
Hugo Borst duidelijk welquote:Op maandag 18 december 2006 18:54 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Hugo Borst lijkt me niet iemand die iets zal verzinnen. Johan Derksen daarentegen wel.
Wat heeft Vlaar eigenlijk gekost?quote:Op dinsdag 19 december 2006 07:32 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Vlaar is een groot talent, maar die hebben ze echt niet laten lopen! Ze krijgen 50% van de transfersom als Feyenoord hem verkoopt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |