abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2006 @ 16:12:08 #101
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44540521
Allemaal leuk en aardig, maar is het nodig dat we allemaal youtube.com-filmpjes gaan plaatsen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44540543
altijd maar die oude filmpjes....

het is tijd voor nieuwe kippenvelmomenten
pi_44540546
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:27 schreef jna het volgende:

[..]

Urby
pi_44541145
quote:
Tomasson naar ajax, nee toch?
Volgens een gesprek dat ik gisteren hoorde zou ajax geïnteresseerd zijn in de diensten van 'onze' Jon Dahl Tomasson. Ik heb inmiddels bijna kramp in mijn handen van het zoeken op internet, maar ik heb nog steeds niets gevonden om dit gerucht te voeden. (gelukkig maar) Ik weet wel dat Feyenoord vorig seizoen interesse had in Tomasson, en dat de Deen niet lekker in zijn vel zit bij VFB Stuttgart. Heeft iemand meer informatie? Of was het gewoon een lulverhaal van die kerel?
Haaahahah Hoe kun je zoiets verzinnen
pi_44541392
Tomasson

Alsjeblieft niet zeg. In 1996 en 1997 Ajax afwijzen en daarna doodleuk voor de kakkerlakjes gaan spelen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_44541814
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:29 schreef Nashje het volgende:

[..]

Haaahahah Hoe kun je zoiets verzinnen
pi_44541875
gerucht nummer 1000 die niet waar is
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_44542066
quote:
Jaap Stam stond zondag voor de vierhonderdste keer binnen de lijnen. De oud-international begon zijn carrière bij FC Zwolle (32 duels) en diende vervolgens Cambuur Leeuwarden (66), Willem II (19), PSV (76), Manchester United (80), Lazio (70) en AC Milan (42). Zijn optreden tegen Excelsior was zijn vijftiende competitieoptreden voor Ajax.
Stam
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44542067
ALS je een filmpje plaats, maak er dan een link van die vertelt wat je te zien krijgt.
pi_44542091
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:52 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Stam
Fraaie cijfers.
pi_44542117
quote:
Op maandag 18 december 2006 11:26 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ik vind Vermaelen te weinig dynamiek hebben voor een back. Als de tegenstander enige vorm van druk zet op Vermaelen als hij de bal heeft speelt hij al weer terug op Stekelenburg. Daarnaast vind ik Urby beter als linksback dan als linkermiddenvelder. Dus gewoon 433 met urby als back en Wesley linkshalf. Daar speelt hij toch beter dan op de 10 positie.
Dat is omdat niemand bij Ajax hem wijst op zijn aanname van de bal. Op het moment dat hij een bal aanneemt staat hij ingedraaid dan kan hij hem alleen terug spelemn. Als hij hem met zijn zijn gezicht richting het veld aanneemt of indraaid tijdens de aanname kan hij de spitsen inspelen en komen ook de middenvelders vrij en heb je het veel lastiger als tegenstander om druk te zetten omdat je ruimte in je rug krijgt.
  maandag 18 december 2006 @ 16:55:28 #112
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44542198
Als Tomasson komt, ga ik niet naar Ajax zolang hij er speelt
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_44542284
Die lulverhalen over fey. en AJAX-spelers die over en weer de gelederen komen versterken beginnen nu exhorbitante vormen aan te nemen. Genoeg met deze onzin. Laten we het rijk der fabelen even laten voor wat het is en over serieuze AJAX-zaken discussieren.
pi_44542310
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:57 schreef -Wolf- het volgende:
Die lulverhalen over fey. en AJAX-spelers die over en weer de gelederen komen versterken beginnen nu exhorbitante vormen aan te nemen. Genoeg met deze onzin. Laten we het rijk der fabelen even laten voor wat het is en over serieuze AJAX-zaken discussieren.
Zoals Leonardo?
  maandag 18 december 2006 @ 16:59:56 #115
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_44542390
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:53 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat is omdat niemand bij Ajax hem wijst op zijn aanname van de bal. Op het moment dat hij een bal aanneemt staat hij ingedraaid dan kan hij hem alleen terug spelemn. Als hij hem met zijn zijn gezicht richting het veld aanneemt of indraaid tijdens de aanname kan hij de spitsen inspelen en komen ook de middenvelders vrij en heb je het veel lastiger als tegenstander om druk te zetten omdat je ruimte in je rug krijgt.
Daar heb je idd gelijk in maar vaak is er nog geen directe afspeelmogelijkheid en hij ook dan heeft hij te weinig dynamiek en voetballend vermogen.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_44542415
quote:
Later in de week uitsluitsel over Sneijder
Wesley Sneijder trainde vanochtend kort met de groep mee. De middenvelder raakte tijdens de wedstrijd tegen Zulte Waregem geblesseerd aan zijn bekken en moest daardoor de wedstrijd tegen Excelsior overslaan. Ajax meldt dat pas later deze week duidelijk zal worden of Sneijder er in de uitwedstrijd tegen Vitesse bij kan zijn.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44542560
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:59 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Daar heb je idd gelijk in maar vaak is er nog geen directe afspeelmogelijkheid en hij ook dan heeft hij te weinig dynamiek en voetballend vermogen.
Wanneer komt iemand vrij? Niet als ie denkt dat je d ebal weer terug speelt. Op het moment dat hij die bal goed aan neemt gaan de middenvelders van Ajax en de spitsen daarop rekenen en zorgen ze ervoor dat ze aanspeelbaar zijn of in beweging zijn om aanspeelbaar te worden voor hem. Zodra je hem een bal geeft weet je in 90 va de 100 gevallen dat hij hem breed legt of terug legt. Wil hij hem namelijk diep spelen moet hij hem nog minimaal 2 keer raken en tegen die tijd sta je weer in de dekking.
pi_44543045
quote:
Op maandag 18 december 2006 12:53 schreef SoA-Holic het volgende:
Mede Ajacieden,

Ik ben bezig met een imago onderzoek van Ajax in Nederland. Maar nu heb ik een overzicht nodig met aantallen van leden van supportersverenigingen maar ik kan weinig vinden.

Iemand een overzicht voor mij?

edit: niet alleen getallen van de supps vereniging van Ajax maar alle eredivisie clubs.
Ga je dat dan vergelijken met andere clubs? Dan moet je alles wel gelijk trekken. Bij Ajax is het zo dat een seizoenskaarthouder ook meteen lid is van de SV! Dat is bij andere clubs niet zo. Net zoals Ajax elke thuiswedstrijd standaard de seizoenskaarthouders telt, ook al zijn ze er niet. Daarom ligt het aantal toeschouwers bij Ajax altijd zo veel hoger als bij de rest.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  maandag 18 december 2006 @ 17:24:40 #119
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44543393
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:15 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Ga je dat dan vergelijken met andere clubs? Dan moet je alles wel gelijk trekken. Bij Ajax is het zo dat een seizoenskaarthouder ook meteen lid is van de SV! Dat is bij andere clubs niet zo. Net zoals Ajax elke thuiswedstrijd standaard de seizoenskaarthouders telt, ook al zijn ze er niet. Daarom ligt het aantal toeschouwers bij Ajax altijd zo veel hoger als bij de rest.
En als je een SC bij Ajax hebt, dan ben je ook lid van de knjb.En bij Ajax worden ook de toeschouwers die er de week ervoor waren meegenomen.Ook niet vergeten!
LUHG
pi_44543464
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

En als je een SC bij Ajax hebt, dan ben je ook lid van de knjb.En bij Ajax worden ook de toeschouwers die er de week ervoor waren meegenomen.Ook niet vergeten!
Doe normaal
Ik wil hem alleen helpen. Zodat hij geen appels met peren gaat vergelijken, want dan heb je niks aan een onderzoek.
  maandag 18 december 2006 @ 17:27:28 #121
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44543491
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:26 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Doe normaal
Ik wil heb alleen helpen. Zodat hij geen appels met peren gaat vergelijken, want dan heb je niks aan een onderzoek.
Ik wou ook helpen
LUHG
pi_44543592
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ik wou ook helpen
  maandag 18 december 2006 @ 17:39:06 #123
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_44543860
Niet elke SCC-houder is lid van de SV hoor.
En voor toeschouwersaantallen kun je beter op de site van de Amsterdam Arena kijken. Ajax moet de SCC-houders + losse kaartverkoop meetellen omdat het een beursgenoteerd bedrijf is.
Gourmetten of steengrillen?
pi_44544585
tomasson naar Ajax..... De gedachte alleen al
Houd van een lijntje.
pi_44544901
Is er een nieuw uitwisselings programma tussen ajacieden en (oud)Feyenoorders ofzo
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')