Of Thomas profileert zich als een back op topniveau, hij heeft wel potentie .quote:Op maandag 18 december 2006 10:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Krijgt Vermaelen nog minder speeltijd...
ja dat in ieder geval, die Braafheid is niks voor Ajax..quote:Op maandag 18 december 2006 10:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik prefereer hem iig boven Braafheid.
quote:Op maandag 18 december 2006 11:02 schreef devv05 het volgende:
Lindenbergh Ajacied?Ik zou die gast nooit Ajacied noemen.
Dat vind ik nou pas echt een broodvoetballer zonder clubgevoel.
Wat een onzin, Olaf Lindenbergh moest al op jonge leeftijd weg bij Ajax en is altijd Ajacied gebleven, dolblij was hij toen hij werd aangetrokken door Ajax. Hij is juist echt een clubman, dat hij het niveau niet aankan, heeft daar niets mee te maken.quote:Op maandag 18 december 2006 11:02 schreef devv05 het volgende:
Lindenbergh Ajacied?Ik zou die gast nooit Ajacied noemen.
Dat vind ik nou pas echt een broodvoetballer zonder clubgevoel.
Ik zie 'm zo naar fnoord gaan omdat ie bij Ajax niet aan de bak komt. Maar goed, ik heb helemaal niks met die jongen en vond het al niks toen we 'm van AZ overnamen.quote:Op maandag 18 december 2006 11:08 schreef pfaf het volgende:
[..]3 clubs in je hele leven? Dan ben je júist een clubman tegenwoordig!
Bovendien was hij inderdaad dolblij dat hij naar Ajax terug kon.
Wie niet?quote:Op maandag 18 december 2006 11:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij was anders dolblij dat hij weer naar zijn oude clubje kon.
Er wordt tegenwoordig te makkelijk geroepen dat we de talenten door moeten schuiven. Wanneer je, zoals nu, zo'n speler wilt doorschuiven om als backup te fungeren (voor Vermaelen, in dit geval), geef je zo'n talent te weinig speelminuten. Die kan hij dan beter in het tweede maken, of je stuurt hem als huurling naar een Eerste Divisie of laag geklasseerde Eredivisie club.quote:Op maandag 18 december 2006 11:32 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Laat als linksback maar iemand van het 2e doorschuiven. Slijngard bijvoorbeeld schijnt een groot talent te zijn.
Feyenoord?quote:Op maandag 18 december 2006 12:00 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Er wordt tegenwoordig te makkelijk geroepen dat we de talenten door moeten schuiven. Wanneer je, zoals nu, zo'n speler wilt doorschuiven om als backup te fungeren (voor Vermaelen, in dit geval), geef je zo'n talent te weinig speelminuten. Die kan hij dan beter in het tweede maken, of je stuurt hem als huurling naar een Eerste Divisie of laag geklasseerde Eredivisie club.
Ik bedoelde natuurlijk als back-up voor Urby. Daarnaast kan zo'n jongen indien hij niet speelt nog altijd meespelen met het 2e.quote:Op maandag 18 december 2006 12:00 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Er wordt tegenwoordig te makkelijk geroepen dat we de talenten door moeten schuiven. Wanneer je, zoals nu, zo'n speler wilt doorschuiven om als backup te fungeren (voor Vermaelen, in dit geval), geef je zo'n talent te weinig speelminuten. Die kan hij dan beter in het tweede maken, of je stuurt hem als huurling naar een Eerste Divisie of laag geklasseerde Eredivisie club.
Urby of Vermaelen, het principe van het backup-zijn en dus geen speelminuten maken blijft overeind. En als hij niet speelt, naar het tweede sturen: waarom dan uberhaupt als backup naar het eerste halen?quote:Op maandag 18 december 2006 12:08 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk als back-up voor Urby. Daarnaast kan zo'n jongen indien hij niet speelt nog altijd meespelen met het 2e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |